leifeinar Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Trulss skrev (Akkurat nå): Jeg regner med de i Nord-Norge gjerne fortsetter med det gamle systemet siden det er valgfritt. Det har bare vært unormalt vått og mildt i det siste halve året. Er jo greit at kraftverk ikke går konk. Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Bor selv i trøndelag og har i skrivende stund 19øre/kwh - usikker på om dette er noe jeg burde hoppe på. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jeg kommer absolutt til å ta en slik avtale, men dette gjør ikke en dritt for bedriftene våre. Det er der den store tragedien er, støre driter fortsatt i bedriftene på sørlandet 3 Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 30 minutes ago, Trulss said: Mon tro hva det katastrofale fjernvarmesystemet vil gjøre med dette? Siste forslag der var å skru opp prisene, da fjernvarmeselskapene taper penger med dagens sats. Grunnen til at de taper penger er at regjeringen Støre skrudde opp CO2-avgiften de må betale for å brenne avfall, Klovneri på sitt beste. 1 Lenke til kommentar
Poor Old Gil Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Trulss skrev (1 time siden): Det kan jeg aldri tenke meg, Støre og Aasland burde vite at alle priser til private skal oppgis med mva. 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Opposisjonen (deler ihvertfall) har bedt om makspris, som ville vært langt bedre enn fastpris. Og dette opplegget fra AP skal ikke skje før etter valget. Så egentlig er ikke dette sirkuset verdt fem øre. De har hatt åresvis med strømpriskrise på å sette sammen varige tiltak for katastrofen det har vært for norske forbrukere og bedrifter å koble seg på det dysfunksjonelle europeiske strømmarkedet. Og nå kommer de med en dårlig gulerot som vi skal få hvis de får makt etter valget. Det er mer en hån enn en gave til norske forbrukere. Endret 1 time siden av bo1e 1 Lenke til kommentar
Myriad Skrevet 53 minutter siden Del Skrevet 53 minutter siden Poor Old Gil skrev (56 minutter siden): Støre og Aasland burde vite at alle priser til private skal oppgis med mva. Ser ikke ut til å gjelde strømpolitikken 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 37 minutter siden Del Skrevet 37 minutter siden bo1e skrev (51 minutter siden): Opposisjonen (deler ihvertfall) har bedt om makspris, som ville vært langt bedre enn fastpris. Og dette opplegget fra AP skal ikke skje før etter valget. Så egentlig er ikke dette sirkuset verdt fem øre. De har hatt åresvis med strømpriskrise på å sette sammen varige tiltak for katastrofen det har vært for norske forbrukere og bedrifter å koble seg på det dysfunksjonelle europeiske strømmarkedet. Og nå kommer de med en dårlig gulerot som vi skal få hvis de får makt etter valget. Det er mer en hån enn en gave til norske forbrukere. Dette er valgkamp. Det skjer i forkant av alle stortingsval. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 35 minutter siden Del Skrevet 35 minutter siden (endret) Åpenbart. Men dette er enda mer blatant og skamløst enn det pleier å være. At AP har sett på katastrofetall på meningsmålinger i månedsvis har kanskje noe med saken å gjøre. Endret 33 minutter siden av bo1e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå