Anonym! Skrevet 9. august 2023 Del Skrevet 9. august 2023 Sliter med å logge inn på brukeren min. Skjønner ikke helt hva jeg skal bruke som brukernavn.. hvor får man det? Lenke til kommentar
politianonym Skrevet 9. august 2023 Del Skrevet 9. august 2023 6 minutes ago, Anonym! said: Sliter med å logge inn på brukeren min. Skjønner ikke helt hva jeg skal bruke som brukernavn.. hvor får man det? Jeg måtte trykke på glemt passord/brukernavn flere ganger og til slutt så fikk jeg brukernavn Lenke til kommentar
VeggySeid Skrevet 9. august 2023 Del Skrevet 9. august 2023 16 minutes ago, Anonym! said: Sliter med å logge inn på brukeren min. Skjønner ikke helt hva jeg skal bruke som brukernavn.. hvor får man det? Brukernavn er vel de 3 første bokstavene i navnet og etternavnet ditt Lenke til kommentar
Anonym! Skrevet 9. august 2023 Del Skrevet 9. august 2023 VeggySeid skrev (2 minutter siden): Brukernavn er vel de 3 første bokstavene i navnet og etternavnet ditt Så nå at jeg hadde fått det på sms🫣 takk! Lenke til kommentar
cptsabeltann Skrevet 9. august 2023 Del Skrevet 9. august 2023 2 hours ago, VeggySeid said: Noen som vet hva "kopinoravgift" på 240kr er? Tror det er en avgift skolen betaler for tilgang til div læringsmateriale. De betaler per hode. Lenke til kommentar
Tbr Skrevet 9. august 2023 Del Skrevet 9. august 2023 cptsabeltann skrev (5 timer siden): Jeg kjørte bare igjennom, fikk opp riktig mengde studiepoeng. Men kanskje det var dumt? Slet og med å gjennomføre flere av kursene da jeg ikke hadde tilgang til mye av det som jeg skulle signere på å ha lest, så avventer med det. Fristen for å gjøre det var jo greit lenge etter oppstart. Tenkte jeg skulle vente til imorgen for å se om det hadde noe å si, og evt om det hjalp å betale semesteravgiften først, Idk? Det var bare de tre kursene du fikk opp eller? Og hva mener du med det du skulle signert å ha lest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg