DiNozzo Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 (endret) Takk for svar til alle tre🤝 Endret 4. juni 2023 av DiNozzo 1 Lenke til kommentar
Hjalmar2000 Skrevet 5. juni 2023 Del Skrevet 5. juni 2023 Ingen andre som har blitt innkalt/ kjenner noen som har blitt innkalt til utvidet intervju? Lenke til kommentar
Phs2022 Skrevet 5. juni 2023 Del Skrevet 5. juni 2023 Hjalmar2000 skrev (1 time siden): Ingen andre som har blitt innkalt/ kjenner noen som har blitt innkalt til utvidet intervju? Nei.. Lenke til kommentar
phs2024 Skrevet 6. juni 2023 Del Skrevet 6. juni 2023 Skal søke politi neste år, men vurderer å begynne på sykepleie som er min plan b hvis jeg ikke skulle komme inn neste år. Noen som vet om det er en ulempe å være påbegynt på en studie når man skal søke politi?😅 Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 6. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2023 phs2024 skrev (3 timer siden): Skal søke politi neste år, men vurderer å begynne på sykepleie som er min plan b hvis jeg ikke skulle komme inn neste år. Noen som vet om det er en ulempe å være påbegynt på en studie når man skal søke politi?😅 Det er vel ikke annen ulempe enn høyere studielån, og at man bruker flere år på utdannelse? Det positive er god kompetanse inn i etaten, og ekstra kompetanse verdsettes stort. 1 Lenke til kommentar
Gjøvik 123 Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Da har jeg fått innkalling til utvidet intervju. Vet ikke om dette er positivt eller negativt. 2 Lenke til kommentar
phssøker23 Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Gjøvik 123 skrev (3 minutter siden): Da har jeg fått innkalling til utvidet intervju. Vet ikke om dette er positivt eller negativt. Når var du på opptak til fysiske tester? masse lykke til😊 Lenke til kommentar
Gjøvik 123 Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 phssøker23 skrev (2 timer siden): Når var du på opptak til fysiske tester? masse lykke til😊 31 mai 1 Lenke til kommentar
Phs2022 Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Gjøvik 123 skrev (4 timer siden): Da har jeg fått innkalling til utvidet intervju. Vet ikke om dette er positivt eller negativt. Masse lykke til! Det skal nok gå helt fint😁 1 Lenke til kommentar
Michel Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Hei! Jeg har også blitt innkalt til utvidet videointervju og ser at det er flere her som har blitt det samme. Lurer bare på hva jeg kan forvente av spørsmål osv dersom det er noen som har gjennomført intervjuet. Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Til dere som har blitt innkalt til utvidet intervju. Fikk dere både sms og mail? Eller kun mail? Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Michel skrev (18 minutter siden): Hei! Jeg har også blitt innkalt til utvidet videointervju og ser at det er flere her som har blitt det samme. Lurer bare på hva jeg kan forvente av spørsmål osv dersom det er noen som har gjennomført intervjuet. Når hadde du fysiske tester? Lenke til kommentar
lopoeo Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Til dere som er kalt inn til utvidet intervju har dere fått en spesifikk dato og tidspunkt for intervju? Eller har dere mulighet for å melde dere på slik som det var i forhold til fysiske tester? Hvor mange plasser er det i såfall? Lenke til kommentar
Gjøvik 123 Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Bardeng007 skrev (39 minutter siden): Til dere som har blitt innkalt til utvidet intervju. Fikk dere både sms og mail? Eller kun mail? Ja Lenke til kommentar
phssøker23 Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 noen som aner rekkefølgen de kaller inn folk til utvidet intervju? Lenke til kommentar
Michel Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 57 minutes ago, DiNozzo said: Når hadde du fysiske tester? 19. mai. Morgenpulje 1 Lenke til kommentar
Michel Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 40 minutes ago, lopoeo said: Til dere som er kalt inn til utvidet intervju har dere fått en spesifikk dato og tidspunkt for intervju? Eller har dere mulighet for å melde dere på slik som det var i forhold til fysiske tester? Hvor mange plasser er det i såfall? Samme måte som fysiske tester. Du kan velge ett bestemt tidspunkt 1 Lenke til kommentar
Gjøvik 123 Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Michel skrev (8 minutter siden): Samme måte som fysiske tester. Du kan velge ett bestemt tidspunkt Det var ikke mange dager å velge mellom for meg. Det var 22 eller 23 juni. 1 Lenke til kommentar
lopoeo Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Okei, var det mer en 8 tidspunkt 22 og 23 juni? Lenke til kommentar
Maria LL Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Michel skrev (3 timer siden): Hei! Jeg har også blitt innkalt til utvidet videointervju og ser at det er flere her som har blitt det samme. Lurer bare på hva jeg kan forvente av spørsmål osv dersom det er noen som har gjennomført intervjuet. Til dere som har blitt innkalt til utvidet intervju, kanskje det er litt personlig men var det noe dere følte dere gjorde «dårlig» eller som de hadde en grunn til å stille spørsmål ved? Følte det gikk ganske greit på alle testene online, men likevel litt stresset for å bli innkalt forresten masse lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg