vegaast96 Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 (endret) Hei. I mitt forsøk på å installere frunk på min Ioniq 2019 klarte jeg å miste en nøkkelpipe ned i motorrommet. Kan jeg risikere å ødelegge noe bevegende deler, f.eks AC vifte? Forsøkt å lete, men finner ikke den igjen. Endret 15. august 2022 av vegaast96 Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 4 minutes ago, vegaast96 said: Hei. I mitt forsøk på å installere frunk på min Ioniq 2019 klarte jeg å miste en nøkkelpipe ned i motorrommet. Kan jeg risikere å ødelegge noe bevegende deler, f.eks AC vifte? Forsøkt å lete, men finner ikke den igjen. Haha been there teleskopmagnet er tingen. Skal mye til for at den kommer i klem mellom bevegelige deler, ligger nok på bunnplaten Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 Er meget trygt å miste noe nedi en elbil. Værre med fossilbil. Om du ikke bryr deg om pipen så går det nok fint å bare kjøre. Mista ett lite skruvjern i motorommet på en Leaf engang men fikk den opp ved hjelp av en nyresteinfjerner. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 Dette har jeg gjort mange ganger i flere forskjellige biler. Aldri funnet igjen delene, og aldri hatt noen problemer. Men er det en Ioniq du har der? I så fall hvilken frunk har du kjøpt? Kunne tenkt meg en selv Lenke til kommentar
vegaast96 Skrevet 15. august 2022 Forfatter Del Skrevet 15. august 2022 Kajac skrev (14 minutter siden): Dette har jeg gjort mange ganger i flere forskjellige biler. Aldri funnet igjen delene, og aldri hatt noen problemer. Men er det en Ioniq du har der? I så fall hvilken frunk har du kjøpt? Kunne tenkt meg en selv Kjøpt samme som Pål her, får plass til noen ladekabler. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå