Ludvig86 Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 (endret) Fant denne hos gamlingene. Er det noe å ha? Trodde det var en harddisk, men virker alt for lett til det? Endret 15. august 2022 av Ludvig86 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 Ludvig86 skrev (2 minutter siden): Fant denne hos gamlingene. Er det noe å ha? Trodde det var en harddisk, men virker alt for lett til det? Det er en harddisk med gammel data kontakt. Tror den er brukt inni maskin. Du trenger en adapter, jeg ser ikke hvilken type det er, er to ulike kontakter minst. Ene tror jeg heter Sata. Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 15. august 2022 Forfatter Del Skrevet 15. august 2022 Takk for innspill! Kan den brukes med en slik sak, tro? https://www.komplett.no/product/1121612/datautstyr/lagring/harddiskerssd/eksterne-kabinetter/icy-box-ib-235-u3-hddssd-kabinett# Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 Virker som en egen SSD-enhet for å gjøre gammeldagse HDDer kjappere. Var en stund sånt ute på markedet. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 https://www.wepc.com/tips/ssd-cache/ Det er som Ratleto sier, tror ikke det er vits med sånt lenger....... Det er ikke en vanlig harddisk, det er en disk for småting, Cache etc 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 15. august 2022 Forfatter Del Skrevet 15. august 2022 Ok. Da slår jeg meg til ro med det. Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 (endret) Det er vel en slik med sata interface: Accelerator Series™ 30GB Solid-State Cache Drive (corsair.com) Kan vel brukes som en 30GB SSD disk, men de var vel tenkt brukt som mellomlager til harddisker. Er vel lite aktuelt dette nå. Endret 15. august 2022 av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå