Gå til innhold

Utenllandske mobiltelefonerm i Norge

adale

Anbefalte innlegg

Jeg ser at flere kjøper mobiler i Tyskland ofg England. Virker de i Norge og har de norsk ordliste? Sony Ericson f.eks?

Grunnen til at jeg spør er et jeg kjenner en som kjøpte mobil i Frankrike og den virket ikke i Norge selv om den hadde sammem GSM-system.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjøres ikke dette med å oppdatere firmwire?

Firmware ja :p

...men det er ikke alle modeller/merker som lar deg laste ned dette selv, de tvinger deg til å gå til butikk, eller andre mobilreperatører. Siemens er eksempel på en leverandør som lar deg gjøre dette selv, har gjort det flere ganger, og det er intet problem!

Lenke til kommentar

...men det er ikke alle modeller/merker som lar deg laste ned dette selv, de tvinger deg til å gå til butikk, eller andre mobilreperatører. Siemens er eksempel på en leverandør som lar deg gjøre dette selv, har gjort det flere ganger, og det er intet problem!

Kan man legge til språk på Siemens telefoner uten noe særlig med utstyr ?

Lenke til kommentar

Det beste er vel å gå til et servicesenter som gjør dette. Jøss, har Siemens det sånn?? Kanskje fordi dem ikke gidder å gjøre det selv.

EDIT 1: Firmware da mente jeg :D

EDIT 2: Trykkleif

EDIT 3: Trykkleif

(Må skjerpe skrivinga mi littegrann)

Endret av Alderon
Lenke til kommentar

Dette med at du betaler for å få lagt til språk er jo strengttatt bare teit. Jeg spurte på en sjappe her, om de kunne legge inn støtte for norsk språk også når jeg oppdaterte firmwaren, og wiiips.

Firmware upgrader kan dere som bruker SE få gratis, så lenge det er garantitid på telefonen, altså cirka ett år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...