Teppebanker Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 Hei Jeg mener å huske at Viasat skulle sende én gratis PL-kamp hver uke, evt. én gratis topp 5-kamp. Jeg sliter med å finne info om dette. (Forståelig nok hvis Viaplay ikke markedsfører dette momentet veldig hardt...) Hvor kan jeg finne info om disse (gratis-)kampene? Lenke til kommentar
taffeeel Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 De har sendt en kamp hver runde klokken 16:00 på lørdager på Viasat 4. Denne helgen var der Arsenal - Leicester tror jeg. Dette regnes som "gratis"-kampen slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 Stemmer. En kamp med et «big six» lag åpent på Viasat 4 per runde. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 Teppebanker skrev (33 minutter siden): Hei Jeg mener å huske at Viasat skulle sende én gratis PL-kamp hver uke, evt. én gratis topp 5-kamp. Jeg sliter med å finne info om dette. (Forståelig nok hvis Viaplay ikke markedsfører dette momentet veldig hardt...) Hvor kan jeg finne info om disse (gratis-)kampene? https://www.altomfotball.no/element.do?cmd=tournamentFixtures&tournamentId=230&month=all&useFullUrl=false Se her hvilke kamper som sendes på V4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå