Marianne Gjessing Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 Datatilsynet med stedlig tilsyn hos Elkjøp Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 29. august 2022 Del Skrevet 29. august 2022 Et gedigent problem med Elkjøp er den fulsltendig mangelfulle kundeservicen samt deres henvisninger til underleverandører ved klage. Jeg reagerte med vantro da Elkjøp ba meg kontakte underleverandøren for å klage. jeg ga klar beskjed om at jeg forholder meg til Elkjøp og ikke til underleverandører som er deres eget problem. For mange kjenner ikke rettighetene og gjør som Elkjøp sier. Sett foten ned med én gang og krev pengene tilbake hvis de ikke gir seg! Si NEI til å kontakte Elkjøps udnerleverandører og forlang at Elkjøp selv gjør denne jobben. Det fungerte for meg. Enhver som selger forbruksvarer bør tvinges til å ha en fungerende kundeservice og gis bøter hvis de svikter, slik Elkjøp gjør! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå