EviLEddiE Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 http://www.ocia.net/reviews/minotaur/minotaur.shtml Skrueløst design (utenom PSU og thumbscrews for harddisker), uttakbart brett for hovedkort, 120mm vifte bak (medfølger), fanduct for CPU-vifte og en 30cms blå katode er inkludert. Stilig design, likte de 2 "øynene" i fronten... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Fyttisvarte, det var stygt! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Fyttisvarte, det var stygt! hehe, dette kabinettet har jo vært subject for et topic før da.. smaken er som baken, det er etter min mening et for "Stashed" kabinett, liker det mer clean men mange gode løsninger og ellers er det jo tøft. (tøft er ikke det samme som fint tho) edit: skrivefeil Endret 12. januar 2004 av Nomix Lenke til kommentar
gixer Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det kabinettet får meg til å tenke på AlienWare kabinettene. Kanskje dette er noe for de som whiner om at de vil ha et AlienWare kabbis? Lenke til kommentar
capy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 ja, deffinitivt alienware wannabe:) men bra noen forsøker på noe annet enn rett opp og ned kabbinett. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 eg hadde nok likt det for 7 år siden Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 er det ikke det samme som på www.xoxide.com ? litt teit men er du 10 år og kanskje litt n00b så er det jo et alternativ... Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 alienware sitt er vel litt mer "rent" og generelt et par hakk finere etter min smak men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå