Solstice Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ser DVD camcorders begynner å øke i modeller, men etter det jeg har lest og sett, så har en ikke like bra kvalitet som DV (?) og Skal en kjøre max oppløsning med DVD camcorders så kan en bare ta opp 20min ca pr dvd plate som ligger på 150kr ca? Kommentarer er ønskelig Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 DV selvfølgelig! Det er kanskje mer enklere med DVD cam, bare sette plata i spilleren etter opptak. Men jeg hadde ikke tenkt meg om engang. Kjøp DV!!! Lenke til kommentar
coban Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 DV selvfølgelig! Det er kanskje mer enklere med DVD cam, bare sette plata i spilleren etter opptak. Men jeg hadde ikke tenkt meg om engang. Kjøp DV!!! er faktisk enig her, husker ikke akkurat hvor mye lagringsplass det er på en dv kassett men jeg er 100% åp at det er over dobbelt så yme som en dvd- dvs at en dvd plate må komprimeresved hjelp av mpeg teknologi. med andre ord- bedre oppløsning på en dv kassett aka. bedre bilde:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå