Nysgjerrig3 Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Hei! Jeg skal ta teoriprøven og lurer derfor på om "Veien til førerkortet" finnes på lydbok. Noen som vet? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Det er en veldig visuell bok, så usikker på hvor mye nytte du hadde fått ut av det som lydbok. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 https://lydbok.to/book/veien-til-forerkortet-personbil/ Til og med gratis. 1 Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 14. august 2022 Forfatter Del Skrevet 14. august 2022 vidor skrev (3 timer siden): https://lydbok.to/book/veien-til-forerkortet-personbil/ Til og med gratis. Jeg får ikke åpnet linken dessverre, men takk! Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 (endret) 26 minutes ago, Nysgjerrig3 said: Jeg får ikke åpnet linken dessverre, men takk! antakeligvis pga flere isp har fått en rettskjennelse på å blokkere domenenavnet. Saksnummer 22-038560TVI-TOSL/06 fra mai i år. Kjennelse_i_sivil_sak.pdf Endret 14. august 2022 av trrunde Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 1 hour ago, Nysgjerrig3 said: Jeg får ikke åpnet linken dessverre, men takk! Da vet du i alle fall at den er å få tak i, da det faktisk er laget en lydbokutgave. Ser dog ut til at nettstedet den ligger på ikke har lov til å legge den ut for offentlig nedlastning. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 17 hours ago, Nysgjerrig3 said: Jeg får ikke åpnet linken dessverre, men takk! Her er den infoen som kommer opp på siden Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 Høyrte nokre korte utsnitt frå den sida det er linka til. Kombinasjonen med automatisk generert "robotstemme" og mykje teknisk informasjon gjorde at dette ikkje var nokon suksess som lydbok. Sikkert OK som rein pugging om du ikkje har tid til å lese, men det er såpass tørt både i innhald og framføring at du må nok konsentrere deg veldig hard for å få med deg innholdet. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 Tror ikke jeg ville satset kun på denne utgaven jeg heller. Kan vel være et slags repetisjons-supplement, men ikke noe særlig mer enn det. Pensum og bilkjøring er primært visuelt, så et lydbok-format blir litt feil for teknisk stoff som dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå