Spillredaksjonen Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Anmeldelse: Resident Evil Netflix' Resident Evil vrir og vender på opphavsmaterialet for å lage en svært underholdende serie. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Alpred93 Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Klarte ikke en episode en gang. Ræva. 7 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 7/10? Alt jeg har fått med meg fra folk i sosiale medier er at denne serien suger skikkelig 😳 1 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 1 minute ago, seth_vacn said: 7/10? Alt jeg har fått med meg fra folk i sosiale medier er at denne serien suger skikkelig 😳 Spørs hvem man snakker med, fansen hater den som regel men de som ikke er det syns den er helt grei Lenke til kommentar
UglyCasanova Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Ræva, men underholdende. Morsomme referanser, kule monstre, et par gode action-sekvenser, men skuespillet og manuset generelt er jo helt krise. Jeg vil nok se sesong 2 dersom den dukker opp, men det er en klassisk "sette på og følge sånn halvveis med"-serie for min del. 1 Lenke til kommentar
ToiletTroll Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Nå er ikke jeg noen blodfan av RE serien. Men makan til makkverk av en serie har jeg ikke sett før. Spoiler: Antiklimaks avslutning også, at hovedkarakteren ikke døde på slutten var helt ubegripelig synd. Hovedkaralteren er helt sykt irriterende fra start til slutt. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Det er en grei zombie-serie, men det er ikke mye Resident Evil. Liten fordel å ha sett filmen først. (Resident Evil: Welcome to Raccoon City) Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 (endret) 3/10 fra meg. Det som er bra her er Baxter (som de tok livet av alt for tidlig) og skuespillet til Reddick. Animasjonsfilmene, som også ligger på Netflix, er langt bedre enn dette "tenåringsdramaet". Endret 14. august 2022 av Pinng Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg tolka det først som at serien gikk for temaene i Resi med ny vri, og ble positivt overaska når den plutselig dro sløret vekk og knytta seg rett inn i spill historia. Episode 5 og 7 tok den fra middels til topp for meg. Det var mange slitne horror troper, men fytte rakkern som Lance plukker oppe hele greia på skuldra sine. 1 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 onkel_jon skrev (2 timer siden): Spørs hvem man snakker med, fansen hater den som regel men de som ikke er det syns den er helt grei Er så nice når man tar kjente merkevarer og driter på de som allerede er fans av det 😄 Logikk av høy rang. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Har ikke noe stort forhold til franchisen. Sett er par filmer, spilt et par spill. Har ikke giddet å lese noen anmeldelser, men en tilfeldig anmeldelse overskrift jeg så, het noe som "mest tro mot opphavet laget så langt" eller noe i den duren Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Den va helt grei. Sliter litt med lav-iq karakterer, men ellers underholdende. 1 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Ja får vel prøve den idag. Anmeldelsen gir jo inntrykk av at det er noe å hente her, så kanskje det er for meg. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Ingen av de jeg ser på på youtube har hadd noe hyggelig å si om denne serien. Velger å skippe denne. Fjorårets RE film prøvde jeg å se å den kom jeg ikke mer enn halvveis uti for den var skikkelig ræl den også. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Med så mange delte meninger så er jeg spent på hvilken type person dette passer for. Tydeligvis ganske polariserende. Tviler på at jeg orker å sitte igjennom 2-3 episoder for å finne det ut. Personlig synes jeg Day Shift som nettopp kom på Netflix (film) virker mye mer interessant. 1 Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 7 av 10, ja.. deg om det. Denne serien fortjener ikke engang 1 av 10. Wesker er ikke Wesker, den begavede skuespilleren Lance Reddick skulle aldri ha godtatt rollen. De mest idiotiske replikker, valgene karakterene tar er så ulogiske gjennom hele serien at jeg stoppet på nest siste episode. Hele grunnen til at jeg så så mange episoder var fordi jeg ville se hvor mye idioti som var pakket i en og samme serie, de overgikk med mengde woke så det holder, og det var ingen overraskelse utrolig nok, vi lever tross alt i 2022. Det eneste positive var skuespillet til Turlough Convery som Baxter, ellers er alt skvip og jeg vil ikke se sesong 2. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Resident Evil er bedre enn The Boys. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 Dubious skrev (1 time siden): Resident Evil er bedre enn The Boys. Årets hot take lol 5 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 Elendig serie som ikke har noenting med spillene å gjøre. Styr unna! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå