Joachim_F Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Electronic Arts har gitt ut en ny filmsnutt fra The Sims 2, spillet ingen tør innrømme at de gleder seg til. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Hmm, de fungerer her. Når du kommer frem til Worthplaying og Gamer's Hell må du velge hvilken server du vil laste ned fra. Vi har ikke lenker direkte til selve filen. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Electronic Arts har gitt ut en ny filmsnutt fra The Sims 2, spillet ingen tør innrømme at de gleder seg til. Jo jeg tør innrømme at jeg gleder meg noe sinnsykt til The Sims 2. Det til tross for at jeg er heterofil! Hadde forresten ingen problemer med å laste ned videoen fra Worthplaying. De andre stedene fikk jeg det ikke til, men gadd ikke prøve så veldig lenge heller, da... Endret 13. januar 2004 av Jon@s Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg må faktisk påstå at jeg også ser fram til dette spillet. The Sims var forholdsvis banebrytende og jeg har et visst håp om at The Sims 2 kan gi litt av den første følelsen tilbake. :-) Lenke til kommentar
Mor di Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Electronic Arts har gitt ut en ny filmsnutt fra The Sims 2, spillet ingen tør innrømme at de gleder seg til.<br /><br /><a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=4817">Les artikkelen her</a> THe sims 2 kommer til å bli det beste spille nåken gong som er laget Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg gleder meg også til The Sims 2. Jeg tar ikke gledene på forskudd, for lett å bli skuffet, håper bare at det blir mer å "gjøre" enn i orginalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg