TopFlite Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Må du kjøpe progget for å registrere score deres ? Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 jeg har funnet en key, men når jeg skal prøve å registrere den så kommer det at den er ugyldig Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Må du kjøpe progget for å registrere score deres ? Nope du må ikke kjøpe det, men du må registrere deg som bruker... Og det å "finne" en kode vil vel si at du har en ulovlig kode som igjen er straffbart... Er en grunn til at den ikke funker... Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 jojo.. sant det, så dere har ikke regga noe til pro versin ? du får ikke noe mere poeng og flere valg ved det ? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 jojo.. sant det, så dere har ikke regga noe til pro versin ? du får ikke noe mere poeng og flere valg ved det ? du får ikke mere poeng, men du kan utføre andre tester med en regga versjon... men det koster penger... å regge seg på forumet der er gratis og uregga versjon av programmet er gratis. Lenke til kommentar
ALI Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 jeg har funnet en key, men når jeg skal prøve å registrere den så kommer det at den er ugyldig Kanskje fordi noen har registrert programmet med det serial nummeret du bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå