Spillredaksjonen Skrevet 13. august 2022 Del Skrevet 13. august 2022 Tempest Rising ser ut til å være et godt, gammeldags RTS-spill Var det noen som sa Command & Conquer? Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 13. august 2022 Del Skrevet 13. august 2022 Det irriterer meg at spillmediet, som er så forskjellig fra filmmediet skal lage disse cinematiske trailerne. Jeg driter i alt dette cinematiske fjaset, om jeg skal bli hypet for ett spill vil jeg se GAMEPLAY, det er jo det som betyr noe. 90% cinematisk, 10% gameplay. Idiotisk. Det er ikke det, jeg setter pris på en god cinematic, men når jeg skal presenteres for ett spill er det jo ikke det som er sentralt. 3 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 13. august 2022 Del Skrevet 13. august 2022 (endret) 1 hour ago, BeThomas said: Det irriterer meg at spillmediet, som er så forskjellig fra filmmediet skal lage disse cinematiske trailerne. Jeg driter i alt dette cinematiske fjaset, om jeg skal bli hypet for ett spill vil jeg se GAMEPLAY, det er jo det som betyr noe. 90% cinematisk, 10% gameplay. Idiotisk. Det er ikke det, jeg setter pris på en god cinematic, men når jeg skal presenteres for ett spill er det jo ikke det som er sentralt. For akkurat denne typen spill må man huske historien og hvorfor det akkurat her er fokus på videoer og stereotypiske plot / personer som er distansert fra gameplay. For det meste av C&C seriene, som er uttalt inspirasjon for spillet, var nettopp dette elementer som stod helt sentralt. Elsk eller hat det, er man tro mot røttene her vil video og spill leve veldig side om side. Hva angår trailere utelukket vil det garantert komme mer rene gameplay videoer ettersom spillet kommer lengre i utvikling. Så lenge folk ikke pre-order spill basert på en kort video så er jo ingen skade skjedd. Og hvis de allikevel gjør det og blir skuffet, ja da må de nesten ta det på sin egen kappe for manglende kritisk sans. Endret 13. august 2022 av The Very End Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2022 Del Skrevet 13. august 2022 Skulle gjerne sett meir gameplay frå fugleperspektiv der du faktisk spelar, men det kjem seinare. Skal ein trailer fenge må dei vel ha litt close-up action. Command & Conquer ja, det var tydeleg mykje inspirasjon derifrå. Til og med musikken kunne fort vore rappa frå Red Alert. Alltid interessant med nye RTS-spel, så får me sjå kva resultatet blir. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 13. august 2022 Del Skrevet 13. august 2022 Håper dette blir gøyere å spille enn Grey Goo. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg ønsker meg mer spill av typen Ground Control med mer taktisk kontroll av enheter, fremfor C&C eller SC der man må bygge baser og pøse på med enheter... Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 8. september 2022 Del Skrevet 8. september 2022 BeThomas skrev: Det irriterer meg at spillmediet, som er så forskjellig fra filmmediet skal lage disse cinematiske trailerne. Jeg driter i alt dette cinematiske fjaset, om jeg skal bli hypet for ett spill vil jeg se GAMEPLAY, det er jo det som betyr noe. 90% cinematisk, 10% gameplay. Idiotisk. Det er ikke det, jeg setter pris på en god cinematic, men når jeg skal presenteres for ett spill er det jo ikke det som er sentralt. Helt enig. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 8. september 2022 Del Skrevet 8. september 2022 Får håpe det ikke blir slike mikro små folk og kjøretøyer, beste hadde vært å ha det i samma stilen som C&C General Zero Hours, men det er vel for mye forlangt. Se det siste Dune spillet fra Funcom er jo helt på tryne. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 8. september 2022 Del Skrevet 8. september 2022 Her tror eg det blir kjøp! Har savnet slike spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå