Arctic Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 I hovedsak leser jeg: Nordlys VG Nettavisen Dagbladet Pluss Aftonbladet en gang i blant. Men i løpet av en dag ender jeg ofte opp med en titt i 5-10 andre aviser. Grunnen er at jeg bruker nyhetssøk hos kvasir. Digger den funksjonen. Der får jeg opp et titalls artikler rundt samme sak. Likevel har de fleste seriøse aviser skrevet den på sin måte, hentet inn forskjellig stoff osv. Lenke til kommentar
Buddah Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 VG & Dagbladet ER de beste avisene i landet, sånn er det bare..! Lenke til kommentar
zed Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Dagbladet er definitivt bedre enn vg når det gjelder kvalitet. VG er mer sladder. Men : Jeg leser bare dagbladet som papirformat. På nett leser jeg: * ITPro.no * Itavisen.no (oppdaters 1gang i måneden ) * Dagbladet.no * VG.no Noen ganger slashdot. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 VG & Dagbladet ER de beste avisene i landet, sånn er det bare..! kan på strak arm nevne 20 aviser som er bedre enn VG. Dagbladet er nummeret mer seriøs enn VG. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 VG og Dagbladet kan brenne, de ligner mer på se og hør lissom. Det var en latterlig forsidesak på Dagbladet, der Siw Anita Andersen hadde blitt skremt av teater spøkelese Men jeg foretrekker Agderposten! (jeg er en Arendals patriot) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 leser kun VG. Synd se og hør ikke ble avis ellers hadde jeg valgt den også Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 leser kun VG. Synd se og hør ikke ble avis ellers hadde jeg valgt den også Ypperlig ironi Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Seint på Kvelden bruker jeg å lese neste dags aviser av følgende sort (i papirformat): Nordlys, Tromsø, Dagens Næringsliv og dagbladet). På nett leser jeg daglig Nettavisen.no, ITavisen.no, digi.no(av og til) og dagbladet.no Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Real-life-format: Klassekampen BT Skjerm-format: BT Dagbla' VG BA Nettavisen ++ Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 når det gjelder real shit er dagbladet best mens på nettet slår ingen nettavisen Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 når det gjelder real shit er dagbladet best mens på nettet slår ingen nettavisen ja, definitivt! de jevla skråblikk sakene, http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/ Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Dagbladet, Guardian Weekly, Morgenbladet, Dagens Næringsliv og Aftenposten. Ellers hender det jeg blar i Der Spiegel og TIME. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Aftenposten og hw.no (er jo en nyhetsformidler ) Lenke til kommentar
frowe Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 VG og Telemarksavisa(TA) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Papir-type: Romsdals Budstikke VG eventuelt Dagbladet, når vi en sjelden gang har det... Skjerm-type: ITavisen.no Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Leser * TA * VG * Varden Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Dagbladet Aftenposten Dog, jeg leser ikke aftenposten så ofte at det gjør noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå