HanDerre Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg personlig foretrekker dagbladet og stavanger - aftenblad av aviser som kun finnes på nettet er det vel nettavisen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Eg leser 5 NORSKE aviser hver dag. Begynner med Bergens avisen (BA.no) så går eg over til VG.no, Dagbladet.no, Nettavisen.no og avslutter med Bergens tidende (BT.no) Så er det diverse andre "aviser" eg leser i løpet av dagen. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg leser BA vist jeg finner den... vist ikke er alle andre aviser relativt uintresange med mindre dem har en diiiiger heading med en sak som opptar meg. På nettet leser jeg Nettavisen og ITavisen... og av og til er jeg inne på dagbladet.no... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Dagsaviser på papir: Dagbladet VG(om jeg allerede har lest Dagbladet og ikke har lesestoff på bussturen hjem) Aftenposten (en gang i blant) Sunnmørsposten Klassekampen Dagens Næringsliv (når fattern kjøper den) Måneds aviser på papir: Le Mondè AKP.NO nettaviser: itavisen.no (laber kvalitet) slashdot.org (avs og avis fru blom) digi.no (grei nok, for masse næringsliv møkk) vg.no db.no smp.no aftenposten.no Tja, noe i den dur omtrent Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 BA og VG.. en på jobb kjøper dem omtrent hver dag. Ellers liker jeg Dagbladet. BT har jeg mistet litt sansen for.. det er så mye reklame at det er helt skummelt. Lenke til kommentar
elaijt Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 leser lite i avise nøyer meg med vg.no , hardware og itpro. til nød fremover (lokal avisa) og dagbladet viss jeg ikke sitter å surfer på nettet Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 www.db.no og www.digi.no Er en tur innom VG også som regel, men liker Dagbladet best. IT-avisen av og til, men de har tapt seg synes jeg. Eneste papiravis jeg blar igjennom på regelmessig basis er Aker Avis, Groruddalen budstikke (abonnerer). Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Fast leser jeg Adresseavisen. Dann og vann leser jeg Dagens Næringsliv, Aftenposten og Klassekampen. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Her går det på veldig mange nettaviser. Har bookmarket alle i en mappe, kommer på jobb drar mappa over i hovedvinduet ( opera ) , og vips så er alle avisene oppe. Det er snakk om flere landsdekkende aviser, It aviser og lokal aviser som TA , Varden, Austagder blad/ark (?) og Agderposten. Lenke til kommentar
falut Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Visst jeg først skal lese en avis, så leser jeg VG. Dukker det opp noen spennede saker i en annen avis, så leser jeg i den avisen. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 ajaj, VG er jo værste møkkaavisa her til lands da Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg leser aftenposten hver morgen, siden vi har abonnement på morgenutgaven. Synes det er en bra avis, slipper å lese alle "sensasjonene", som at Beckham bruker 100 000 i uka på hårpleieprodukter etc. Det står altfor mye totalt uinteressant piss i VG og Dagbladet. Men de har bra sport. Ellers leser jeg Eidsvold Blad. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Papirformat: Bergens Tidende Skjermformat: VG, BT, BA, DB, DN Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 ajaj, VG er jo værste møkkaavisa her til lands da Veit! Dagbladet og Dagsavisen går det i her, på papiret altså. Mest Dagsavisen, fordi muttern ikke alltid kjøper den, og jeg gidder ikke bruke penger på den selv. Dagsavisen får vi hver morgen, så. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Papir: DN Dag og Tid Nett: aftenposten.no digi.no imarkedet.no - kanskje ikkje avis, men iallfall nyhende. gd.no nationen.no nettavisen.no Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Papir: BA Søndagsutgaven til BT VG Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Nåvel, Aftenposten er og forblir landets beste avis. VG er kanskje litt Se og Hør-aktig, men gøy å lese allikevel Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Stavanger Aftenblad, når jeg gidder.. Men.. det meste av nyheter får jeg med meg på 9-nyhetene til tv2... Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Sogn avis seff!!! Hva ellers!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå