dimiles Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har den kommet allerede!? *sjekke Rimi i morra* Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kjøttdeig og løk er fucka opp, den inneholder persille og basilikum i alt for store mengder Takker meg til Dr. Oetker Ristorante.. men får vel prøve pepperoni i morgen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg får vel kjøpe et eksemplar av hver av de to nye i mårra. Hørte av en kompis at den nærmeste Rema'en her har fått de inn. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kjøttdeig og løk er fucka opp, den inneholder persille og basilikum i alt for store mengder Den var NAMMELIG! Du har sikkert bare fått et over-basilikum-og-persillifisert eksemplar. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Haha, dritbra. Mulig jeg er litt trøtt (vært oppe i 19 timer nå), men jeg lo da jeg så: over-persillifisert eksemplar Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har kjøpt meg et stk eksemplar av kjøttdeig å løk. Må smake på den i dag for å se om det funker Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Blir vel pizza på meg i kveld og! Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 *gjør klar ketchupen og majonesen* W00t??? Majones? Jaja, jeg fikk sjokk da jeg ble spurt i Italia om jeg ville ha majones på pommes frites'n min, men det var godt Kanskje majones er godt på pizza å.. Noen som har bilder av pizzaen/kartongen? Jeg bor nemlig i utkant-norge så jeg får sikkert ikke pizzaen før om en måned. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 løken i kjøttdeig og løk var litt vel vassen... Men pepperoni var NAMMENAMM! Nyyyydelig kjøpepizza med nyyydelig saus! Dette var utrolig bra!! Fint at de ikke kom med et nytt "mild taco" aktig forslag Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Kjøttdeig og løk er fucka opp, den inneholder persille og basilikum i alt for store mengder Takker meg til Dr. Oetker Ristorante.. men får vel prøve pepperoni i morgen. Jajaj, mozarella elelr hva den heter, den med syyyke mengder hvitløk Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Har pånytt prøvd kjøttdeig og løk, forrige eksemplar må ha vært en feilproduksjon, denne gangen smakte det mye bedre. sjefen_: Du mener den gode Spinaci med hvitløkssaus, spinat, edamer- og mozzarellaost, veldig god btw. Mozarella er en annen god veggis pizza. Andre som er gode: Pollo, Prosciutto, Calzone, Speciale, og minst digg av de gode Salame. De som er virkelig ille er: Tonno (tunfisk), Hawaii (ananas) og Funghi (bare sopp). Endret 16. januar 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Kjære folk. Stem kjøttdeig og løk. Pepperoni finnes det så mange andre pizzaer som har + at kjøttdeig og løk faktisk var veldig god (spesielt med litt piffi på). Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 stem kjøttdeig og løk skitne hunder, alt for mye pepperoni pizza som det er! vi trenger kjøttdeigen! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) smakt de du elleR? Det er en originale med kjøttdeig på markedet fra før Endret 17. januar 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 smakt de du elleR? Det er en originale med kjøttdeig på markedet fra før Pizza Orginale med Kjøttdeig og Jalapeno er dritgod!! Beste kjøpepizza så langt! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Grandiosa mild taco.....syntes den er genial jeg!! BTW: det jeg har i kjefften nå Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Egentlig burde vi heller ha sagt til Stabburet at de burde kvitte seg med mild taco og heller beholde begge de to nye... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Egentlig burde vi heller ha sagt til Stabburet at de burde kvitte seg med mild taco og heller beholde begge de to nye... Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Mild Taco er digg! Dolly Dimple's pizzabit med purreløk er ekkelt. Grandiosa er genialt. Grandiosa + cola + pc = Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå