HanDerre Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 www.grandiosa.com som kjent har en kampanje fram til juni hvor du skal stemme over hva som blir den nye pizza typen jeg oppfordrer alle til å stemme på kjøttdeig og løk! PS: Grandi kjøtt og løk + Glass cola , det ultimate måltid! Lenke til kommentar
elaijt Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 nei. jeg liker pepperoni bedre stemmer heller på den Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 nei. jeg liker pepperoni bedre stemmer heller på den Jeg også! Konge med ny variant, likte ikke "Mild Taco" Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 for late sjeler: grandiosa Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Heia kjøttdeig og løk! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Jeg stemmer Pepperoni, men har fått litt løkdilla så det er vanskelig. btw, takk olsen hadde ikke giddet hadde det ikke vært for deg Endret 12. januar 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Heia kjøttdeig og løk! True true. Pepperoni: 56% kjøttdeig+løk:44% :/ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Jeg klarte ikke bestemme meg jeg Stemte ingen av delene... *gå inn å stemme kjøttdeig og løk* BigOne Pepperoni har vi så edit: var det bare jeg som ikke så Oslo på lista over bosted? Endret 12. januar 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det er lite vitsi med pepperoni for meg. Vi har pepperoni her så det pleier eg å ta på pizzaen når eg kjøper vanlig grandis. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Egentlig er det samme hva vi stemmer. Alt annet enn den urkjedelige papplata med ketchup og ost på er jo et fremskritt. Siden det allerede er et par billige Paperoni-Pizzaer på markedet stemte jeg kjøttdeig og løk. PS: Visste dere at "Peperoni" er det italienske ordet for paprika, og at det egentlig er italienske pølser med maprikamix som er opprinnelsen til bruken av ordet paprika om denne typen pølser..? (totalt off-topic ) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Alle andre grandisliknende pizzaer har jo skinke eller pepperoni... KJØTTDEIG OG LØK! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Stemmte kjøttdeig og løk. Er nok av pepperoni pizza og få kjøpt. Men ekstra ost må alltid til på grandiosa. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Mild Taco er digg da Nei, dety er blasfemi! Kjøttdeig og løk !!!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ikkje så veldig... Lenke til kommentar
zed Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hvorfor kan de ikke lage begge deler? Neivel, jeg liker ikke mild taco heller, æsj. Stemmer for pepperoni jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå