Gå til innhold

Disney+ med reklame blir like dyrt som dagens tilbud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
44 minutes ago, Dubious said:

Som vanlig skyter de seg selv i foten.
Nedlasting kommer til å gå opp og abbonenter vil gå ned. 

Virker slik ja. Bransjen må forstå at folk er villig til å betale så lenge det er en god tjeneste i form av utvalg, funksjoner og pris. De aller fleste jeg kjenner har Spotify og betaler for det - selv i perioder de nesten ikke bruker det. For streaming har man nå gått i fella med å etablere x tjenester som har marginalt med innhold, i kombinasjon med manglende funksjonalitet og stive priser. F.eks. lastet jeg ned Sandman her om dagen, da versjonen på Netflix Norge var av horribel kvalitet (hver episode på nesten en time tok kun rundt 500mb, så du kan selv tenke deg hvilken kvalitet dette resulterte i når scenene er mørke). Det morsomme var at det som ble lastet ned stammet fra Italiensk Netflix, og her var kvaliteten langt bedre (episodene lå på rundt 1200mb og opplevdes som et betydelig sprang frem). 

Tl;dr Folk ønsker å betale for innhold, bransjen derimot gjør innhold uattraktivt og vanskelig.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

30 kroner ekstra i månaden for å sleppe reklame er eit enkelt valg for min del.

Eg har ikkje så mykje imot prisane for dei ulike tilbydarane. Du får ganske mykje innhald for ein hundrelapp i månaden. Det blir dyrt fordi mange vil ha 3-4-5 abonnement samtidig. Då tar me heller ein månad her og ein månad der. Etter ein pause på eit par månader frå ein tilbydar er det alltid dukka opp noko nytt.

Kva pris som er levedyktig på lang sikt vil vise seg, men det er kanskje ikkje kjøpesterke nordmenn som betyr mest her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...