Crazy Joe Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Kjøpte meg en x-box på elkjøp i helgen. Når jeg fyrte den opp så bråket den ganske mye, det jeg lurer på er om det er hardisken som lager så mye støy eller er det vifta rett og slett ? Hva er vanlig støy på en ikke moddet x-box ? Vil det bedre seg når jeg setter inn en annen hardisk en den som sitter i ? Mvh Ole Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hva slags bråk tenker du på? Hyler vifta di? Men uansett X-box`n støyer en del. Spesiellt vifta kan være plagsomt høylytt. Men jeg merker det ikke spesielt når jeg spiller, fordi jeg har så høyt på. Men jeg legger godt merke til det når jeg slår av. Da blir det så merkelig stille... Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Neida vifta hyler ikke, da hadde jeg skjønt at det hadde vært noe feil. Men det er som du sier at du hører ikke støyen når en spiller men man merker godt når man avslutter spillet og slår av boxen. Hmmm får se om jeg kan få til den guiden som står på oc og få i en annen vifte som ikke bråker så *pppiiipp* mye Mvh Ole Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Sjekk denne linken fra overklokking.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå