Jajapeder Skrevet 11. august 2022 Del Skrevet 11. august 2022 Heisann Vedkløyveren på hytta sluttet å virke, å ser ut som jeg fant feilen, men jeg aner ikke hva den dingsen er ? er det noen gode forslag på hvor, hva jeg skal bestille for å bytte den delen? Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 11. august 2022 Del Skrevet 11. august 2022 Kondensator. Jeg vet ikke nøyaktig hvor du kan kjøpe fra men et google søk på "facon" og nummeret etter "mod." ga noen resultater Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. august 2022 Del Skrevet 11. august 2022 Motoren er "jukse trefas". Den lager siste fase ved hjelp av en kondensator som skaper en forsinkelse. Jeg tror ikke du trenger noen spesiell kondensator, en universal vil nok fungere bare den er kraftig nok. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 12. august 2022 Del Skrevet 12. august 2022 (endret) Søk etter 30uF 450 VAC. Velg en med bolt på toppen og passende tilkoblingsmetode (kabel eller flatstift). F.eks. denne: https://www.elfadistrelec.no/no/motorkondensator-30-uf-450-vac-comar-mka-450-30-pla-c8-fd/p/16577393?trackQuery=30uF+450VAC&pos=2&origPos=1&origPageSize=50&track=true Endret 12. august 2022 av Professor Balthazar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå