RaymondK Skrevet 11. august 2022 Del Skrevet 11. august 2022 Hei! Jeg har en CV som jeg er veldig fornøyd med. Problemet er at den er laget i Indesign. Et program jeg kun bruker til denne. Synes det er noe unødvendig å skulle betale for Indesign for hver gang jeg vil oppdatere den. Tenker derfor at jeg heller kan betale noen for å konvertere den til et gratis program! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. august 2022 Del Skrevet 11. august 2022 Et lite nettsøk indikerer at Indesign er i stand til å eksportere til pdf. Gjør dette (og så håper du at Indesign ikke er så r*va at pdf-fila bare er et bilde). Så kan du installere f.ex Libre Office, og derfra åpne pdf-fila i Libre Office Draw (er usikker på om det lar seg gjøre å importere fra PDF til Libre Office Writer, men det er jo bare å teste). Burde ikke være nødvendig å betale så mye som en smule. Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2022 Jøye meg! Jammen funket det ikke! Det ble ikke like pent, men det går å redigere, -gratis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå