Redaksjonen. Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 FHI legger ned Smittestopp-appen Lenke til kommentar
tovare Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 Jeg synes tilnærmingen til det nye systemet var såpass lite inngripende, at den nok kunne vurderes for en bredere og mer varig applikasjon der denne typen deteksjon er nyttig. (Ikke bare pandemier, men mindre utbrudd, etterforskning av ulykker, kriminalitet og annet). 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 (endret) Off topic konspirasjons teorier er fjernet. Denne saken handler om FHI sin nedleggelse av smittestopp appen, ikke konspirasjones teorier. Modereringen skal ikke kommenteres Endret 10. august 2022 av Evil-Duck 3 Lenke til kommentar
geirha Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 Det er uklart i hvilken grad smittesporingsappen har bidratt til å redusere smitte. Jeg kommer ikke til å savne den. Lenke til kommentar
mads1153 Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 tovare skrev (9 timer siden): Jeg synes tilnærmingen til det nye systemet var såpass lite inngripende, at den nok kunne vurderes for en bredere og mer varig applikasjon der denne typen deteksjon er nyttig. (Ikke bare pandemier, men mindre utbrudd, etterforskning av ulykker, kriminalitet og annet). Jepp, dette kan være en god idé. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå