Spillredaksjonen Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 Mindre enn 1 prosent benytter seg av Netflix' spillutvalg Flere spill er på vei. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 Ja HVEM skulle ha trodd det? 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 Netflix har spill? 4 Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 Kan det ha noe med manglende markedsføring? 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 Mobilspill er ikke noe som interesserer meg. Hadde de hatt kvalitets PC/konsoll spill så hadde jeg nok benyttet meg av tilbudet. 1 Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Vel hvor finner jeg de? Kan det ha med saken å gjøre, at jeg ikke engang vet om dem? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Grunnen til at Netflix tilbyr mobilspill er vel fordi det er det billigste de får tak i. Virker ikke akkurat som de har lagt sjela si i dette prosjektet. Heller at de har fått beskjed fra ledelsen å gjøre det billigst mulig. Amazon Prime har faktisk hatt ganske anstendige PC-spill der de samarbeider med gode leverandører. Skal ikke skryte alt opp i skyene heller da, for det er en ganske mixed bag. Lenke til kommentar
Curuion Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Åpna appen på mobilen nå, og der av det en Games tab ja, når kom det? Ser de har Into the Breach der, da blir det å teste den. Lenke til kommentar
TheFatMan Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 I was today years old when I learned... Lenke til kommentar
curiousone Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 Aldri hørt om at de har spill, og det tror jeg ikke ungene har heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå