Raphaug Skrevet 12. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2004 Et lite hull.... Prøvde å teipe med svart solid teip.. men uten hell Kan det evt. sveises? Evt. Silikon? Er desperat Lenke til kommentar
Bach Skrevet 12. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Uflaks. Du har all min sympati. Prøv med en liten teipbit for å dekke hullet og legg et lag med silikon over så det dekker både teipen og litt ut på røret. Om ikke det duger kan du prøve med stålplast, GunGum eller noe annet eksosrørfiks. Edit: Brukte noe som het Sicaflex på snekka. Silikongreier, men svart i fargen og avsindig klissete. Satt ihvertfall dønn fast på det aller meste. Endret 12. januar 2004 av Bach Lenke til kommentar
elr0nd Skrevet 12. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2004 Heh, gjorde samme brøleren som deg med samme type radiator, gikk fint å lodde det igjen. Nå hadde ikke jeg så stort hull å reparere (>1 mm.) så hvis du prøver å lodde, pass på så du ikke bare fyller opp røret med loddetinn. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2004 Jezz!!! Sterk teip og 2-4 lag med super lim fikset det Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 12. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2004 For å få det litt mer profft kan du jo lodde eller sveise det.. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2004 For å få det litt mer profft kan du jo lodde eller sveise det.. Skal vel lodde det senere.. Men hjelp meg med min andre link! Pc`n starter ikke! Bare i noen sek og rebooter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå