Spillredaksjonen Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 Får ni år gamle Grand Theft Auto V til å se vanvittig lekkert ut Med bare litt triksing og en svindyr PC. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 Altså, når man ser hva Rockstar fikk til med GTA5 selv på PS3, og RDR2 på PS4, så har jeg troen på at vi blir blåst av banen med GTA6, selv etter å ha sett dette. 4 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 Etter å ha brukt Redux selv i 4k så er liksom ikke disse yt-klippene så spesielle lengre, utrolig kult hva man får til siden spillet er fra 2013 men man ser det på animasjonene at spillet begynner å trekke på åra. Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 Det første jeg håper på i gta6 er at karakteren ikke er så UTROLIG "seig" å styre. Skjønner at de går for "realisme" og innlevelse i rockstar sine spill, men oppleves for meg bare unødig treigt og irritrendes å manøvrere. Om de kunne fått arcade følelsen ala Forza Horizon på kjøringen, og mer movement som i elden ring hadde det vært en fornøyelse. Det er et spill, jeg mister ikke immersion av å enkelt kunne bevege meg🤷🏽♂️ Lenke til kommentar
TomAwsm Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 donwang skrev: Det første jeg håper på i gta6 er at karakteren ikke er så UTROLIG "seig" å styre. Skjønner at de går for "realisme" og innlevelse i rockstar sine spill, men oppleves for meg bare unødig treigt og irritrendes å manøvrere. Om de kunne fått arcade følelsen ala Forza Horizon på kjøringen, og mer movement som i elden ring hadde det vært en fornøyelse. Det er et spill, jeg mister ikke immersion av å enkelt kunne bevege meg🤷🏽♂️ Enig med character movement, det er helt klart GTA V sitt svakeste punkt. Men kjøringen er derimot et av de sterkeste IMO. Lenke til kommentar
Curuion Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 On 8/10/2022 at 10:00 AM, donwang said: og mer movement som i elden ring hadde det vært en fornøyelse Var jo mye seigere i Elden Ring enn GTA5 ? det var grunnen til at jeg ikke gadd mer enn 4-5 timer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå