cyberho Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 kan man bruke samme kabler til harddisk som til CD rom? altså ATA 133 Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ingen problem med begge deler på samme kabel. Lenke til kommentar
snole Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Du kan bruke samme kabelen ja. Hvis du kjører HD og CD-Rom på samme kabel, er jeg litt usikker på hvordan det blir med hastighet/ytelse på den harddisken. Kanskje noen vet hvordan det blir? Blir begge enhetene å f.eks kjøre UDMA2? Eller kan man kjøre f.eks UDMA2 til CD-Rom og UDMA4/UDMA5 til HD? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kan røpe at jeg har et slikt oppsett. Og ytelsen på hd'en er temmelig laber. Bruker disken kun som lagring, men kommer til å slutte med å ha hd på samme kabel som cd-rom/brenner fremover. Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hdd og cd-rom på samme kabel funker ikke hos meg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå