greigster Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 flått'a'gitt.. Kunta Kinte har funnet min email og sendt meg et tigge-brev.. hehe.. -og for å gjøre det mer troverdigt, så var det sendt fra en freeserv-email..-med "Freeserve AnyTime - HALF PRICE for the first 3 months - Save £7.50 a month" nederst.. noen som har lyst til å sende reply på denne? A.A.S Lottery Headquarters: Customer Service 580 N. Tenth Street Sacramento, CA 85914 Euro - Afro Asian Sweepstake Lottery an Affiliate of Foundmoney International Arena Complex Km 18 Route de Rufisque I.P.P Award Dept. johannesburg, south africa. Batch: 03/06/MA34 WINNING NOTIFICATION: We happily announce to you the draw of the Euro - Afro Asian Sweepstake Lottery International programs held on the 1st of NOVEMENBER 2003 in Dakar Senegal. Your e-mail address attached to ticket number: 564 756545 188 with Serial number 5388/02 drew the lucky numbers: 31-6-34-13-35-7, which subsequently won you the lottery in the 2nd category. You have therefore been approved to claim a total sum of US$2,500,000.00 (Two million,Five Hundred Thousand United States Dollars) in cash credited to file KPC/9080118308/03.This is from a total cash prize of US $ 25 Million dollars, shared amongst the first Fifty (10) lucky winners in this category. Please note that your lucky winning number falls within our European booklet representative office in Europe as indicated in your play coupon. In view of this, your US$2,500,000.00 (Two million,Five Hundred Thousand United States Dollars) would be released to you by our security firm in Europe. Our European agent will immediately commence the process to facilitate the release of your funds as soon as you contact him. All participants were selected randomly from World Wide Web site through computer draw system and extracted from over 100,000 companies. This promotion takes place annually. For security reasons, you are advised to keep your winning information confidential till your claims is processed and your money remitted to you in whatever manner you deem fit to claim your prize. This is part of our precautionary measure to avoid double claiming and unwarranted abuse of this program by some unscrupulous elements. Please be warned. To avoid unnecessary delays and complications, please quote your reference/batch numbers in any correspondences with us or our designated agent. Congratulations once more from all members and staffs of this program. Thank you for being part of our promotional lottery program. You are to contact our Fiduciary agent as quickly as possible. We await your response urgently so that we can furnish you with the relevant details of our agent. Sincerely, SIR H.J.PONFA AFRO-ASIAN Zonal Coordinator. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det tragikomiske er at nordmenn har sendt opp til 100.000,- til Nigeria i håp om å dra hjem 2-3 mill som følge av slike brev. Jeg mener, greit nok at enkelte har madrassen full av (svarte...?) penger, men hvor dumme/grådige går det an å bli...? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Går folk virkelig på denne enda? Utrolig hvor dumme folk kan være...... mvh Pantera Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Sånne mailer for jeg hele tiden. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 jeg lukter rotte i denne sammenheng. seriøst, ikke bit deg i det dritet der Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vi fikk en tilsvarende fra Spania, og det hadde visstnok hele St. Pete også fått... Dersom vi hadde innebetalt 3 millioner USD slik at de så at kontoen virket, skulle de sende en billion(milliard er vel oversettelsen?!) eller to... Dersom noen har lyst til å innbetale skal de få lov! De skal til og med få en eventuel premie! Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Fikk akkurat samme e-posten en gang(faktisk bare 2 mnd siden) Visste jo at dette bare var bullshit, men tenkte jeg skulle bli med på leken.(ihvertfall så lenge de ikke spurte om bankkontonummer ol.) Fyllte ut skjemaene som fulgte med og fikk svar etter ett par dager, joda det stemte det at jeg hadde vunnet 5mill dollar, så trengte de litt info om meg,(for å verifisere at det var meg) så jeg sendte dem det(vel og merke uten personnummer), tok noen dager igjen og jeg mottok en ny mail om at nå var jeg verifisert, så nå måtte jeg betale dem 500 euro for å få ut pengene, dette var for gebyruttak ol. Sendte dem da en mail om hvorfor kunne de ikke bare bruke 500 euro fra de 5mill jeg hadde vunnet.......Fikk mail tilbake at det kunne de ikke, for de hadde ikke tilgang til pengene mine,de stod på en sperret konto som bare jeg kunne heve penger fra.....(bullshit) Sjekket litt rundt på nettet og fant ut at de var svartelistet på en offisiell liste over bedragere(husker ikke helt hva den lista heter), konfronterte dem med det og har aldri hørt noe etterpå..... Så folkens, pass på! Utrolig hva folk finner på. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Å ja, vi fikk den nevnte scammen i posten vi. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Får ofte sånne rare mail fra afrikanske folk med navn som "Dr. Hassan Bello" med "urgent business proposal". De har alltid høye finansielle stillinger i banker eller lignende. Forslaget de kommer med, er å få sette inn så og så mange millioner/milliarder dollar på min konto en stund mot at jeg får f.eks 10% av det. Har aldri svart på noen sånne, men folk som tror på dette og gjør det de ber om, blir garantert svindlet for det meste de har av penger. Dessverre er det noen som er dumme nok... da kan man ikke ha mye IQ tilgjengelig. Lenke til kommentar
frowe Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) får mye sånn møkk selv, de går rett i mappen for slette elementer uten å gidde å lese imellom dem engang Endret 12. januar 2004 av frowe Lenke til kommentar
kenny Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Han her vil rett og slett bare sette penger inn på kontoen min. SÅ heldig er jeg FROM MOHAMMED ABACHA, URGENT ASSISTANCE FROM YOU. Dear Friend, I am Mohammed Abacha, the eldest son of the late President of Nigeria. I was falsely accused of murder And as such was imprisoned, but thanks to Allah, I Have been released for my innocence. Well dear friend I need your assistance in transferring some of my money into your account, because the Government is making plans to seize them, as they did To my fathers own. The amount is $14.7 million in the International payment center abroad. All that is needed is for me to instruct the company to transfer the funds to your account. I will remunerate you with 20% at the end, but most of all is that Solicit your trust in this transaction. I have been confined only to Kano and all my calls are Monitored, so I will get my private attorney barrister Bala Williams to get you the needed information’s. While replying include your personal phone and fax line for the business to Commence right away. Meanwhile you can contact my Attorney through his email address; [email protected] I anticipate your quick reply. Best Regards, Mohammed Abacha. Lenke til kommentar
frowe Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Han her vil rett og slett bare sette penger inn på kontoen min. SÅ heldig er jeg FROM MOHAMMED ABACHA, URGENT ASSISTANCE FROM YOU. Dear Friend, I am Mohammed Abacha, the eldest son of the late President of Nigeria. I was falsely accused of murder And as such was imprisoned, but thanks to Allah, I Have been released for my innocence. Well dear friend I need your assistance in transferring some of my money into your account, because the Government is making plans to seize them, as they did To my fathers own. The amount is $14.7 million in the International payment center abroad. All that is needed is for me to instruct the company to transfer the funds to your account. I will remunerate you with 20% at the end, but most of all is that Solicit your trust in this transaction. I have been confined only to Kano and all my calls are Monitored, so I will get my private attorney barrister Bala Williams to get you the needed information’s. While replying include your personal phone and fax line for the business to Commence right away. Meanwhile you can contact my Attorney through his email address; [email protected] I anticipate your quick reply. Best Regards, Mohammed Abacha. en sånn har jeg også fått, opptil flere ganger Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Han her vil rett og slett bare sette penger inn på kontoen min. SÅ heldig er jeg FROM MOHAMMED ABACHA, URGENT ASSISTANCE FROM YOU. Dear Friend, I am Mohammed Abacha, the eldest son of the late President of Nigeria. (bla bla bla masse om å sette inn penger på din konto)... Akkurat det samme som "Dr. Hassan Bello" foreslo for meg... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Lurer faktisk på hvor mye disse gutta tjener på dette.. Lenke til kommentar
greigster Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 leste en plass at det var ca. 40 nordmenn som hadde gått på disse lureri-greiene.. blant dem noen jurister.. så det må jo være noen som fremdeles tror på julenissen.. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 For noen som vil lese om dette, forsøk http://www.419eater.com/ Folka der har det som hobby å lure svindlerne. Mye morsom lesing, Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Folk har jo blitt drept av disse greierne her. Blir lurt til å reise ned til Nigeria, og blir drept. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå