plankeby Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 (endret) Av og til blir selskap skadelidende av at faktureringsselskapet de bruker gjør grove feil, i stor skala. Feil som både påvirker omdømmet negativt og direkte økonomiske tap i å ivareta irriterte kunder. Det blir oppslag i media både lokalt for små kunder og nasjonalt for riksdekkende kunder. Nå sist ble treningssenteret EVO rammet av dette. Av ren nysgjerrighet, har noen erfaring og kunnskap om faktureringsselskapen sine erstatningsansvar til sine kunder. Altså firmaer som kjøper sine tjenester fra dem og brått blir skadelidende av feil. Ender dette opp i rettsvesenet hver gang, eller er slikt klart avtalt i forkant om summer for erstatningsansvar. Altså vurdering av omdømmetap, kunden sine utgifter til å følge opp sine sluttkunder osv. Endret 7. august 2022 av plankeby 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 For firmaet så er det nok vanskeleg å bevise eit tap som firmaet kan kreve erstatta frå faktureringsselskapet. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. august 2022 Del Skrevet 8. august 2022 Slikt er nok tatt hensyn til i kontrakter selskapene har inngått seg imellom. Feil vil alltid kunne oppstå, det er også ofte hos mange parter en feil kan oppstå i slike tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå