FiskePinna Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 *summere opp tråden* Vigrid kan gå og henge seg Synes de kan få lage et politisk parti slik at folk kan få se hva slags idioter vi har med å gjøre, før de hegner deg. Da har de iallfall få gjort noe godt. maxdritaukjentfull.no Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Vigrid my ass folk som klamrer seg til "we are the superior aryan race" uten i det hele tatt fatte hva übermensch er, at nazitrashet (bermen av furtne tapere) får ett parti å stemme på er vel og bra, så kan jeg lene meg tilbake og le, fordi jeg er vel viten om at bak hver stemme er det en stakkarslig person som øyner ett håp. Endret 17. januar 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Skal vel litt til at Vigrid får de 5000 underskriftene som kreves for å starte et parti. I tillegg så skal alle underskrifter offentliggjøres. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 er det ikke 6000 underskrifter da? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 er det ikke 6000 underskrifter da? Nopz.. mener det er 5000. Var først 1500, deretter 3000 og nå 5000 Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si men. Liker ikke Vigrid jævler. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Jeg vet ikke helt hva jeg skal si men. Liker ikke Vigrid jævler. Ironisk nok høres nicket ditt mistenkelig ut som "Vigrid", uttalt av en person med talevansker. "Vigjiidj" Endret 18. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si men. Liker ikke Vigrid jævler. Ironisk nok høres nicket ditt mistenkelig ut som "Vigrid", uttalt av en person med talevansker. "Vigjiidj" Ehm. Vigji, det utales på amerikans helt annerledes en det du tror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå