DrDoogie Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Fra denne tråden har vi eksempelvis: http://home.online.no/~hmarrabl/forum/stfu2.gif EDIT: Damn, beaten again. Woe is me. Endret 12. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Kom deg i forkjøpet (You communist nazi jew) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg er skikkelig treig i dag... sikkert forkjøla.. for jeg tar ennå ikke poenget... kan det ha noe med at de som bor i USA ikke en gang vet hva som foregår i canada? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 ...nordisk samfunn basert på nordisk religion og nordiske verdi- og kulturnormer. Jaja, heller det enn kristen religion og kristne verdi- og kulturnormer. Bare synd at Vigrid tar det så alt for langt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 ...nordisk samfunn basert på nordisk religion og nordiske verdi- og kulturnormer. Jaja, heller det enn kristen religion og kristne verdi- og kulturnormer. Bare synd at Vigrid tar det så alt for langt Så enig så enig. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 ...nordisk samfunn basert på nordisk religion og nordiske verdi- og kulturnormer. Jaja, heller det enn kristen religion og kristne verdi- og kulturnormer. Bare synd at Vigrid tar det så alt for langt Jeg tror jeg ville velge kristendommen, du. (dvs. jeg er faktisk medlem i Statskirken). Nordisk religion og kultur, sier han sikkert fordi de gamle naziene mente norrøn mytologi og tro representerte germansk kultur, og de råe kampene seg i mellom viste styrke. Noe av det største nazi-magasinet på 30-tallet het "Ragnarokk" og Quisling kalte villaen sin "Gimle". Og det forferdelige SS brukte runer. Og her kommer du og sier at dette er noe du ønsker? Hjelp! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg ville faktisk vurdert sterkt å gi Vigrid min stemme. Jeg tror det hadde vært interresant om de kunne få litt inflydelse. Jeg tror det ville føre til en positiv debatt i samtlige partier. Hitler kalte seg til orient. kristen. Forsåvidt er jeg også kristen, medlem av den tyske kirken og det hele. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) hva er galt med norrønt mytologi i forhold til det kristne samfunn i norge? edit : å gi stemme til vigrid er bare dumt. Endret 12. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Nå synker dere veldig lavt her! Skamme seg, skulle dere. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Forsåvidt er jeg også kristen, medlem av den tyske kirken og det hele. Du? Den tyske kirke? Wtf.. Trodde du bare var norsk/amerikansk jeg Jeg er medlem av den norske kirke, men skal melde meg ut ASAP, ettersom jeg er anti-de-fleste-religioner. EDIT: Ikke planer om Vigrid ville fått min stemme. De har misbrukt norrøn religion og kultur til sin egen sak slik at de gir inntrykk av at norrøn = nazi. Samme med hakekorset! Solens tegn eller noe sånt. Nå forbindes det bare med nazismen Endret 12. januar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Pappa er medlem av den Amerikanske Kirken, men går vi i kirken? Nei... Forøvrig var jeg medlem av statskirken da jeg ble konfirmert... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg ville faktisk vurdert sterkt å gi Vigrid min stemme. Driter i begrunnelsen din, det der er bare ikke gøy engang... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) du sier masse rart, JoachimR Endret 12. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
adawen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Pappa er medlem av den Amerikanske Kirken, men går vi i kirken? Nei... Forøvrig var jeg medlem av statskirken da jeg ble konfirmert... Hvor mange kirker er du medlem i, sier du? [OffTopicAlert] Med det samme vi er igang, hvor mange statsborgerskap har du rundt om da? Like mange? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg har NORSK statsborgerskap, amerikansk green Card. Jeg er medlem av den tyske kirken- JEG VAR medlem av statskriken. OG jeg holder fast ved at jeg vurderer å gi min stemme til Vigrid- Helt seriøst- Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Give it up Jokke! Alle vet at du lyver så det renner av deg hele tiden! Har du ikke noe bedre å gjøre enn å lage kvlam her på forumet? Skaff deg et liv? Nei vent litt, det er kanskje derfor du henger her og lager kvalm hele tiden fordi du ikke har noe liv? Endret 12. januar 2004 av Sakris Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 OG jeg holder fast ved at jeg vurderer å gi min stemme til Vigrid- Helt seriøst- .. og du tror dette overrasker oss? By the way: er din far, fra nå av kjent som F.A.W, Amerikansk statsborger? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) For all del, Stem på Vigrid. Vær stolt av deg selv, JoachimR Endret 12. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (... og der ble Jokkèmon borte...) This trollhunting is grosartig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå