Gå til innhold

Vigrid starter politisk parti

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...nordisk samfunn basert på nordisk religion og nordiske verdi- og kulturnormer.

Jaja, heller det enn kristen religion og kristne verdi- og kulturnormer. Bare synd at Vigrid tar det så alt for langt :(

Jeg tror jeg ville velge kristendommen, du. (dvs. jeg er faktisk medlem i Statskirken).

Nordisk religion og kultur, sier han sikkert fordi de gamle naziene mente norrøn mytologi og tro representerte germansk kultur, og de råe kampene seg i mellom viste styrke. Noe av det største nazi-magasinet på 30-tallet het "Ragnarokk" og Quisling kalte villaen sin "Gimle". Og det forferdelige SS brukte runer.

Og her kommer du og sier at dette er noe du ønsker? Hjelp! :no:

Lenke til kommentar

Jeg ville faktisk vurdert sterkt å gi Vigrid min stemme. Jeg tror det hadde vært interresant om de kunne få litt inflydelse. Jeg tror det ville føre til en positiv debatt i samtlige partier.

Hitler kalte seg til orient. kristen.

Forsåvidt er jeg også kristen, medlem av den tyske kirken og det hele.

Lenke til kommentar
Forsåvidt er jeg også kristen, medlem av den tyske kirken og det hele.

Du? Den tyske kirke? Wtf.. Trodde du bare var norsk/amerikansk jeg :roll:

Jeg er medlem av den norske kirke, men skal melde meg ut ASAP, ettersom jeg er anti-de-fleste-religioner.

EDIT: Ikke planer om Vigrid ville fått min stemme. De har misbrukt norrøn religion og kultur til sin egen sak slik at de gir inntrykk av at norrøn = nazi.

Samme med hakekorset! Solens tegn eller noe sånt. Nå forbindes det bare med nazismen :(

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Pappa er medlem av den Amerikanske Kirken, men går vi i kirken? Nei...

Forøvrig var jeg medlem av statskirken da jeg ble konfirmert...

Hvor mange kirker er du medlem i, sier du? :blink:

[OffTopicAlert]

Med det samme vi er igang, hvor mange statsborgerskap har du rundt om da? Like mange? :blink:

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Give it up Jokke! Alle vet at du lyver så det renner av deg hele tiden! Har du ikke noe bedre å gjøre enn å lage kvlam her på forumet? Skaff deg et liv? Nei vent litt, det er kanskje derfor du henger her og lager kvalm hele tiden fordi du ikke har noe liv? :thumbup:

Endret av Sakris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...