Gå til innhold

Vigrid starter politisk parti

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har da allerede norsk folkeparti som vel må være nasjonalistene og rasistenes yndlingsparti, og demokratene som er noen reinhekla fascister. Ingen av de har noe særlig innflytelse. demokratene sitter i noen kommunestyrer, men det er også alt.

BTW: moddisene blir sikkert ikke glad for en politisk tråd her ;)

Lenke til kommentar

NKP og Vigrid mener jeg er en brukbar sammenligning. Begge er de de vendt til sin side noe så til de grader, uten engang å se seg tilbake...

Jeg er ikke helt med på hvorfor Herr. Tvedt (dere kan jo laste ned DJ-Tvedt fra Vigrids hjemmeside, veldig fin sang med "jeg er hvit, og mitt land er hvitt") skulle ta livet sitt for å oppfylle Vigrids idelogi. Er han egentlig innvandrer eller noe?

Lenke til kommentar

Vigrid er ett sammensurium av løgn, historieløshet og fjas, mens NKP i det minste har en ideologi og faktisk endel vettugt å formidle.

Alle i Norge er innvandrere, men det er ikke poenget. Poenget er at Vigrid ønsker ett samfunn med bare hvite, blåøyde, blonde, rake og sterke mennesker, Tvedt bæsjer på leggen på minst ett av punktene.

Endret av olsen
Lenke til kommentar

Som en antipopulist av en venstrevelger (partiet, ja... det knøttlille) må jeg nok riste på hodet av både NKP, Vigrid, RV, og SV... Faktisk så ser jeg mye rett i det FRP står for...

Men, jeg vil ikke kalle Vigrid for et høyreorientert parti... nazister vil ha diktatur... diktatur = venstreorientert... dessuten vil de at alle skal være like (ved å renske ut de ulike). Jeg hater all politikk som er rødere enn arbeiderpartiets.

Tipper på at jeg får warning nå på grunn av at en sosialistkommunist mener at dette er P&R.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Som en antipopulist av en venstrevelger (partiet, ja... det knøttlille) må jeg nok riste på hodet av både NKP, Vigrid, RV, og SV... Faktisk så ser jeg mye rett i det FRP står for...

Men, jeg vil ikke kalle Vigrid for et høyreorientert parti... nazister vil ha diktatur... diktatur = venstreorientert... dessuten vil de at alle skal være like (ved å renske ut de ulike). Jeg hater all politikk som fra arbeiderpartiet og rødere.

Tipper på at jeg får warning nå på grunn av at en sosialistkommunist mener at dette er P&R.

Diktatur= Venstreorientert, trokke det.

Hadde forventa meg bedre av en venstrevelger.

Lenke til kommentar

De sier selv at de ikke har lister over spesifikke folkeslag som ikke får være medlemmer? jaha....

vær med å oppfordre ALLE innvandrere og folk med ikke helt norskt utseende til å melde seg inn i Vigrid's parti da...så får vi se hvordan de reagerer? :thumbs:

Lenke til kommentar
Poenget er at Vigrid ønsker ett samfunn med bare hvite, blåøyde, blonde, rake og sterke mennesker, Tvedt bæsjer på leggen på minst ett av punktene.

Joda, men nå var jo også Hitler østerrisk, ikke tysk.

Så, øh... hvis Hitler kan, så kan Tvedt også! :w00t:

Men jeg lurer bare på om dem er politiske eller religiøse?

Nuvel, går stiftelsen i boks, så skal man ikke se bort ifra at det blir stifta ett "Furries for Chtulhu"-parti en gang i tida.

Lenke til kommentar

Men, jeg vil ikke kalle Vigrid for et høyreorientert parti... nazister vil ha diktatur... diktatur = venstreorientert... dessuten vil de at alle skal være like (ved å renske ut de ulike). Jeg hater all politikk som fra arbeiderpartiet og rødere.

Jovisst er diktatur venstreorientert... er du ko-ko? Alle parti som vil voldta landet er venstreorienterte.

(utenom populistpartiet FRP da, som er et vingleparti uten like)

Lenke til kommentar
diktatur = venstreorientert

Eller ikke... :ermm:

Jovisst er diktatur venstreorientert... er du ko-ko? Alle parti som vil voldta landet er venstreorienterte.

Lenge leve sakligheten... :ermm: Tror ikke du vet hva du snakker om gutt.

Men nå trekker jeg meg ut av diskusjonen, dette er vel egentlig ikke lov per dags dato :p

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
NKP og Vigrid mener jeg er en brukbar sammenligning. Begge er de de vendt til sin side noe så til de grader, uten engang å se seg tilbake...

det er stor forskjeld ..

NKP er et POLITISK PARTI!!

Vigrid er en rasistisk organisasjen/"religion"

og bla staten har satt store penger inpå for å få folk utav ..

Lenke til kommentar

(utenom populistpartiet FRP da, som er et vingleparti uten like)

Diktatur er ikke orientert i noen annen retning, enn den ekstreme retningen. Tror ikke du har fått med deg så mye på skolen, beklagligvis. Finner vi for eksempel Mussolini og Franco på venstresiden? Nei. Definitvt ikke. Men la ikke dette utvikle seg som en debatt der høyre- og venstresiden på dette forumet krangler om hvem som har hatt flest diktaturer. Det blir jeg bare dårlig av.

Selv mener jeg faktisk at Norge burde gå inn for "et diktaturisk virkemiddel" for å bli kvitt nettopp Vigrid - ved simpelthen å la ytringsfriheten stoppes der. Vi har tidligere sett hvordan slike mikropartier har fått voldsom oppgang, gjennom deres største virkemiddel - manipulasjon, som også Olsen nevnte i et innlegg lenger oppe i tråden. Manipulasjon og løgn, er slik den slags partier vinner stemmer - og slik kan vi ikke ha det i 2003.

Og selvom jeg ikke har så mye til overs for NKP, så er sammenlikningen mellom dem og Vigrid, forkastelig, JoachimR. Den hører ikke hjemme noe sted.

Det viktigste samfunnet kan gjøre, er å advare mot dette - kraftig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...