skaftetryne32 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Lush skrev (13 timer siden): Du trenger ikke å være enig med de som buet, men det var det de gjorde. Så der bommet arrangørene, og det var poenget mitt. Og poenget mitt er at hun bare var en del av publikummet, en kjendis og kjæresten til en av spillerne, og det tror jeg arrangørene visste så de bommet ikke på noe som helst. Dette har ingenting med woke i underholdningsindustrien å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Lush Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) skaftetryne32 skrev (27 minutter siden): Og poenget mitt er at hun bare var en del av publikummet, en kjendis og kjæresten til en av spillerne, og det tror jeg arrangørene visste så de bommet ikke på noe som helst. Dette har ingenting med woke i underholdningsindustrien å gjøre. Hun ble buet, når ble dette noe positivt. Det skapte et øyeblikk med reaksjon blant publikum, på bekostning av Taylor. At hun var tilstede eller ikke, er irrelevant og var ikke hvorfor publikum buet. Publikum var tydelig ikke fornøyd med at arrangørene frontet henne som noe positiv reklame. Endret 5 timer siden av Lush 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Lush skrev (Akkurat nå): Hun ble buet, når ble dette noe positivt. Men du forstår vel at dette er ganske forventet når hun er partnern til en motspiller ? Og jeg sier ikke at det er positivt jeg sier det er en distraksjon i en kamp som varer i 15-20 minutter, en kamp som de likevel greier å strekke ut i opp til 5 timer, med et sammensurium av diverse distraksjoner, som nevnt, dette har ingenting med woke å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Lush Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden skaftetryne32 skrev (1 time siden): Men du forstår vel at dette er ganske forventet når hun er partnern til en motspiller ? Og jeg sier ikke at det er positivt jeg sier det er en distraksjon i en kamp som varer i 15-20 minutter, en kamp som de likevel greier å strekke ut i opp til 5 timer, med et sammensurium av diverse distraksjoner, som nevnt, dette har ingenting med woke å gjøre Jeg har ikke sagt at dette er woke, du vil slite å sitere meg på det. Selv om du tolket det slik. Det var et eksempel på noe som ikke samsvarte med publikum. Og da ble buet. Så for å ta det tilbake til woke diskusjonen. Så kan og woke elementer og agenda, og bli et forstyrrende eller ødeleggende element i underholdningen. Eller bli et moment som trekker ned kvaliteten på underholdning, i tillegg til evt andre. Og da ikke samsvarer med publikums forventninger, og krav på kvalitet. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Lush skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke sagt at dette er woke, du vil slite å sitere meg på det. Selv om du tolket det slik. Det var et eksempel på noe som ikke samsvarte med publikum. Og da ble buet. Så for å ta det tilbake til woke diskusjonen. Om du ikke mener det er woke så forstår jeg ikke problemet her, det gjorde jeg vel egentlig ikke utgangspunktet da swift bare var der som tilskuer uansett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå