Paxville Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden ps5 skrev (På 23.1.2025 den 16.47): Aaaaaand it's gone. Når DEI ryker, så er ikke woke langt unna, uten penger ingen vilje. Når man har gått full left-tard i lang tid så må voksne til slutt rydde opp. 4 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden (endret) Jojimbo skrev (På 23.1.2025 den 21.18): Håper dere følger med, woke og DEI er på vei ut i stor fart. "Called it!" Og godt er det! Vi har brukt lang nok tid nå på å kjøre hoder ned i gjørma med alle disse tåpelige tiltakene som har vært grunnlaget for den drastiske endringen vi nå ser rundt om i verden med Trump i hovedsetet. Men woke i anti-woke bølgens forstand finnes jo ikke blandt woke-tilhengere, selv om denne tråden ennå produserer. ... Mulig jeg vekker opp rabler fra dvalen igjen, men jeg velger å tenke positivt, det blir bare mer popkorn-tid på folket som leser tenker jeg 🤣 Ingen av oss er woke. Eller mener du anti Trump er woke? Anti voldtektsforbrytere er woke? Endret 7 timer siden av PgUp 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden ps5 skrev (På 23.1.2025 den 16.47): Aaaaaand it's gone. Når DEI ryker, så er ikke woke langt unna, uten penger ingen vilje. Ikke alt jeg støtter Trump i akkurat, men dette er definitivt en av de. Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Jojimbo skrev (På 23.1.2025 den 21.18): Håper dere følger med, woke og DEI er på vei ut i stor fart. "Called it!" Og godt er det! Vi har brukt lang nok tid nå på å kjøre hoder ned i gjørma med alle disse tåpelige tiltakene som har vært grunnlaget for den drastiske endringen vi nå ser rundt om i verden med Trump i hovedsetet. Men woke i anti-woke bølgens forstand finnes jo ikke blandt woke-tilhengere, selv om denne tråden ennå produserer. ... Mulig jeg vekker opp rabler fra dvalen igjen, men jeg velger å tenke positivt, det blir bare mer popkorn-tid på folket som leser tenker jeg 🤣 Jeg har inntrykk av at woke er en døende trend både i politikk og underholdning, det skulle heller ikke forundre meg om vi som forbrukere må se mer opp for høyre-wokisme i form av krumspring vi har sett før. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Crooked Cracker skrev (35 minutter siden): Jeg har inntrykk av at woke er en døende trend både i politikk og underholdning, det skulle heller ikke forundre meg om vi som forbrukere må se mer opp for høyre-wokisme i form av krumspring vi har sett før. Høyre wokeisme, er det hvit mannlig identitetspolitikk? 1 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden PgUp skrev (7 minutter siden): Høyre wokeisme, er det hvit mannlig identitetspolitikk? Tenker mer i retning av puritanisme, kristenmisjonering, tradisjonelle verdier, nasjonalisme og mer. I for seg trenger de ikke være dårlige ting, men som med venstre-woke kan det fort blir forstyrrende om det implementeres i overkant i underholdningen, eller vil sensurere andre uttrykk de ikke liker, som vi i sin tid så med GTA og KRF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå