Gå til innhold

Woke i moderne underholdningsindustri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jojimbo skrev (På 23.1.2025 den 21.18):

Håper dere følger med, woke og DEI er på vei ut i stor fart. "Called it!"

Og godt er det!

Vi har brukt lang nok tid nå på å kjøre hoder ned i gjørma med alle disse tåpelige tiltakene som har vært grunnlaget for den drastiske endringen vi nå ser rundt om i verden med Trump i hovedsetet.

Men woke i anti-woke bølgens forstand finnes jo ikke blandt woke-tilhengere, selv om denne tråden ennå produserer.

... Mulig jeg vekker opp rabler fra dvalen igjen, men jeg velger å tenke positivt, det blir bare mer popkorn-tid på folket som leser tenker jeg 🤣

Ingen av oss er woke. Eller mener du anti Trump er woke? Anti voldtektsforbrytere er woke?

Endret av PgUp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jojimbo skrev (På 23.1.2025 den 21.18):

Håper dere følger med, woke og DEI er på vei ut i stor fart. "Called it!"

Og godt er det!

Vi har brukt lang nok tid nå på å kjøre hoder ned i gjørma med alle disse tåpelige tiltakene som har vært grunnlaget for den drastiske endringen vi nå ser rundt om i verden med Trump i hovedsetet.

Men woke i anti-woke bølgens forstand finnes jo ikke blandt woke-tilhengere, selv om denne tråden ennå produserer.

... Mulig jeg vekker opp rabler fra dvalen igjen, men jeg velger å tenke positivt, det blir bare mer popkorn-tid på folket som leser tenker jeg 🤣

Jeg har inntrykk av at woke er en døende trend både i politikk og underholdning, det skulle heller ikke forundre meg om vi som forbrukere må se mer opp for høyre-wokisme i form av krumspring vi har sett før.

Lenke til kommentar
Crooked Cracker skrev (35 minutter siden):

Jeg har inntrykk av at woke er en døende trend både i politikk og underholdning, det skulle heller ikke forundre meg om vi som forbrukere må se mer opp for høyre-wokisme i form av krumspring vi har sett før.

Høyre wokeisme, er det hvit mannlig identitetspolitikk?

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
PgUp skrev (7 minutter siden):

Høyre wokeisme, er det hvit mannlig identitetspolitikk?

Tenker mer i retning av puritanisme, kristenmisjonering, tradisjonelle verdier, nasjonalisme og mer.

I for seg trenger de ikke være dårlige ting, men som med venstre-woke kan det fort blir forstyrrende om det implementeres i overkant i underholdningen, eller vil sensurere andre uttrykk de ikke liker, som vi i sin tid så med GTA og KRF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...