Gå til innhold

Woke i moderne underholdningsindustri

Anbefalte innlegg

HasuUser skrev (5 minutter siden):

Venstresiden er verst på usakligheter og stemplinger. "Rasist" er nå så utvannet at ingen tar det seriøst lenger. Selv tenker jeg bare "å han er ikke ytre venstre" hvis noen blir kalt rasist. Men det ødelegger jo bare for å oppdage reell rasisme at dere holder på sånn.

Det blir jo bare synsing, en mening antageligvis basert på din egen politiske slagside, har du dokumentasjon eller ikke ?

Du husker kanskje at du selv ganske umotivert mer enn antydet at jeg var en venstreraddis ? Hvorfor gjorde du det ?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HasuUser skrev (1 time siden):

Hvor hevder Raymond Johansen at han ble feilsitert eller framstilt feil i artikkelen?

Jeg tror ikke han vet at tilfeldige folk på nett legger ord i munnen på ham og/eller feiltolker hva journalisten skriver.

Men du kan gjerne forsøke å svare på de konkrete spørsmålene mine om hva han faktisk er sitert på:

Hva tror du han mener med, "det spørs hva man legger i begrepet"..?

Hva tror du han mener med "den parodisk, overdrevne VARIANTEN"..?

---

Jeg fortstår at dette er et viktig halmstrå for enkelte, at én norsk politiker sier noe som KAN tolkes som om han er anti Woke.
Problemet er bare at ingen av ossandre  bryr oss hva politikere som ikke setter seg inn i en sak mener om saken.

Han fikk høre det fra folk som har satt seg inn i saken, i ungdomsdelen av partiet.
Og har meg bekjent ikke uttalt seg om woke siden. Det nærmer seg et og et halvt år siden.

...

Og minner om at ingen blant oss som forsøker å bekjempe misinformasjon bryr oss om hva tilfeldige politikere som åpenbart ikke har satt seg inn i saker mente før de satte seg inn i saken.
Stortingsvedtak og lovforslag er viktig i politikken, ikke politikerene sine meninger før de har måttet sette seg inn i en problemstilling.
Før de har satt seg inn i en problemstilling er de bare glorifiserte kjendiser.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
6 hours ago, Red Frostraven said:

Jeg tror ikke han vet at tilfeldige folk på nett legger ord i munnen på ham og/eller feiltolker hva journalisten skriver.

Men du kan gjerne forsøke å svare på de konkrete spørsmålene mine om hva han faktisk er sitert på:

Hva tror du han mener med, "det spørs hva man legger i begrepet"..?

Hva tror du han mener med "den parodisk, overdrevne VARIANTEN"..?

---

Jeg fortstår at dette er et viktig halmstrå for enkelte, at én norsk politiker sier noe som KAN tolkes som om han er anti Woke.
Problemet er bare at ingen av ossandre  bryr oss hva politikere som ikke setter seg inn i en sak mener om saken.

Han fikk høre det fra folk som har satt seg inn i saken, i ungdomsdelen av partiet.
Og har meg bekjent ikke uttalt seg om woke siden. Det nærmer seg et og et halvt år siden.

...

Og minner om at ingen blant oss som forsøker å bekjempe misinformasjon bryr oss om hva tilfeldige politikere som åpenbart ikke har satt seg inn i saker mente før de satte seg inn i saken.
Stortingsvedtak og lovforslag er viktig i politikken, ikke politikerene sine meninger før de har måttet sette seg inn i en problemstilling.
Før de har satt seg inn i en problemstilling er de bare glorifiserte kjendiser.

Så Raymond Johansen har aldri sagt at han ble feilaktig framstilt på noen som helst måte, du bare fantaserer om det får å tilpasse din woke-virkrlighet. Ok

Lenke til kommentar
6 hours ago, Red Frostraven said:

Tenker du her på katastrofen Astrid Hoem som har skremt vekk unge menn fra AUF og AP? Udugeligheten er ferdig, dessuten var hun mer R/SV enn AP. Noe som er et poeng for AUF å være lenger til venstre for moderpartiet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...