PgUp Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden DukeNukem3d skrev (2 timer siden): Har innsett det samme, dette er bare ren trolling. Noen tror det er å vinne debatten hvis man får karret til seg siste ordet tydeligvis. Skjerp deg. Ingenting av det jeg sier er trolling. Alt er seriøst, med noen få unntak. Og du vet godt at du svarer meg hele tiden. Så ikke lat som noe annet. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Gargantua skrev (1 time siden): Jeg er ikke noen ekspert i Witcher-lore, men du har rett i at Ciri ikke kan bli en Witcher på linje med Geralt. Hun tok aldri The Trial of the Grasses da hun var ung nok. Få overlever denne muterende ildprøven, og den er såpass farlig at ingen kvinner får lov til å prøve engang. Men Ciri har jo såkalt "Elder Blood", og har magiske krefter som kommer fra hennes slektskap med alvene (Aen Elle). Men rent fysiologisk er hun menneske, ikke mutant. Så det er å bryte med lore'n hvis hun er Witcher i 4'ern. Så det er Woke ja?`Trodde det ikke var det jeg. Godt du skjønner at alle nye spill er woke, og bare oss woke folk får nyte det 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden PgUp skrev (9 minutter siden): Og du vet godt at du svarer meg hele tiden. Så ikke lat som noe annet. Med mindre noen av de andre kontoene her inne er deg også så har jeg svart deg veldig lite. Så nei, det visste jeg på ingen måte. Lenke til kommentar
Lush Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden PgUp skrev (34 minutter siden): Spiller man en kvinnelig karakter mer enn 5 timer, får man da jentelus? Godt å vite at witcher 4 er woke. Var det jeg sa hele tiden. Nye spill er ikke for dere anti woke. Dere må spille spill før 2014. Ikke noe nyere enn det. Vi ser det er woke elementer, om det blir for mye og det går utover kvaliteten.. tiden vil vise. Tja, er en av flere grunner til at eldre spill, spilles av flere en de nyeste i mange spillserien. Og du får tro det bare er fordi hun er dame, enkelt sånn sett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå