rabler Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 18 hours ago, Jojimbo said: Hvis du mener dette ikke er representativt, hva foreslår du som en bedre metode for å måle publikums reaksjoner? Skal vi bare ignorere slike tall fordi de ikke passer med din oppfatning? Når de skal måle publikums reaksjoner er det selvsagt ingen som ser til likes på Youtube. Da bruker de godt dokumenterte metoder som for eksempel fokusgrupper (dersom man er ute etter å nå spesifikke grupper) eller generelle spørreundersøkelser med for eksempel representativt utvalg. Dette er helt grunnleggende vitenskapelige metoder og man burde faktisk ikke har høyere utdanning for å ha fått med seg hvordan dette fungerer. Et medium der folk selv oppsøker for å legge igjen en reaksjon er per definisjon verdiløs. 3 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Youtuberen Darkmatter2525 (opprinnelig prominent innen ateist-eraen (2006-2013), for deretter (som så mange andre) å dreie over til anti-SJW/anti-feminist/Gamergate-eraen (2013-2019) har laget et selvportrett om hvorfor han til slutt ble desillusjonert med anti-SJW-bevegelsen, og hvorfor han ikke ble med videre til anti-woke-eraen som fulgte. Det er ikke noe mer flashy enn bare en fyr som snakker om hva som i utgangspunktet motiverte ham til å delta i disse bevegelsene og hva som til slutt gjorde ham utilfreds med dem. Mot slutten av videoen lager han en parodi anmeldelse av Terminator & Alien in the style of anti-woke grifters, som jeg mener å huske ble diskutert i tråden for litt siden, litt festlig, tydelig at han har brukt nok tid i miljøet til å lage en autentisk parodi. Men kjøttet er i portrettet i sin helhet anbefaler alle å sjekke det ut, kanskje særlig de som bruker mye tid på å tenke på en Snøhvit-remake.. 1 2 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden DukeNukem3d skrev (38 minutter siden): Jeg har ikke fått sett den enda, men jeg har bare hørt positive ting om den serien og den er notert på blokka. Last of Us er ikke noen remake, støyen mot remakes og spesielt Snow White må vel være nærmest umulig å ikke ha fått med seg hvis man henger litt på nettet. Det er ikke en remake, men filmatisering av et spill. Og folk har hatt meninger/støy å dele rundt den serien også. Helt ærlig så har ikke jeg sett eller hørt noe om Snow White annet enn på dette forumet. Jeg har googlet litt etter å ha sett filmen nevnt her. Og etter det så har naturligvis algorytmene puttet det inn i f.eks. youtube forslagene. 3 1 Lenke til kommentar
sofiemyr Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden skaftetryne32 skrev (2 timer siden): Hvis du virkelig mener dette, hva er da egentlig problemet med Rachel Zegler ? Har du levd i et lydtett rom uten internett det siste året? Det er ikke etnisiteten hennes som er problemet det er hun selv 🙈 Google Rachel Zegler controversy 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden sofiemyr skrev (3 minutter siden): Har du levd i et lydtett rom uten internett det siste året? Det er ikke etnisiteten hennes som er problemet det er hun selv 🙈 Google Rachel Zegler controversy Så nå kan man ikke ha meninger uten å bli kansellert ? 3 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 7 minutes ago, sofiemyr said: Har du levd i et lydtett rom uten internett det siste året? Det er ikke etnisiteten hennes som er problemet det er hun selv 🙈 Google Rachel Zegler controversy Man får jo intrykket av at etnisiteten hennes er et problem når de tenkte samtalene du foreslår eksplisitt hevder det. 3 hours ago, sofiemyr said: Tenkt samtale: A) "Jeg liker ikke at Snøhvit skal fremstilles av noen som slett ikke er hvit - det er jo på tvers av hva historien handler om" 1 2 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) 16 minutes ago, sofiemyr said: Har du levd i et lydtett rom uten internett det siste året? Det er ikke etnisiteten hennes som er problemet det er hun selv 🙈 Google Rachel Zegler controversy Jeg skjønner ikke hva hun sa som skal være så galt. Dette er helt typisk "off the rails" reaksjoner vi kjenner så godt igjen fra GG for ti år siden. Folk hisser seg opp over ting de tror hun har sagt og de færreste har tatt seg tid til å faktisk finne ut hva hun mener. Ingen av de uttalelsene synes jeg er spesielt kontroversielle. Edit: Vi ser den samme idiotien rundt Sweet Baby Inc. Endret 2 timer siden av rabler 1 1 1 Lenke til kommentar
fredrik2 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 9 minutes ago, rabler said: Jeg skjønner ikke hva hun sa som skal være så galt. Dette er helt typisk "off the rails" reaksjoner vi kjenner så godt igjen fra GG for ti år siden. Folk hisser seg opp over ting de tror hun har sagt og de færreste har tatt seg tid til å faktisk finne ut hva hun mener. Ingen av de uttalelsene synes jeg er spesielt kontroversielle. Edit: Vi ser den samme idiotien rundt Sweet Baby Inc. Tycker hon sa en del som ikke lätt så bra och är rätt säker på att de flesta som har följt med i saken också har hört vad hon har sagt. Är också rätt säker på att det ikke ens är möjligt att hon kan ha sagt noe som hade resulterar i en annan respons från dig ... 2 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Etter å ha lest mange sider av denne tråden så skjønner jeg ikke hvorfor dere fortsatt gir rabler oppmerksomhet, det kommer aldri noe ut av diskusjonen bare useriøse svar. 1 Lenke til kommentar
LuxFerre Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) 1 hour ago, skaftetryne32 said: Så nå kan man ikke ha meninger uten å bli kansellert ? Det er lov å ha meninger men slike meninger bør ikke bli sagt på et intervju. Når Rachel Zegler er på disse intervjuene snakker hun på vegne av Disney for å selge Snøhvit til publikum. Istedenfor gjør hun det omvendte og snakker dritt om Disneys originale snøhvit. Dette skader Disneys franchise og spesielt den nye versjonen av Disneys Snøhvit. Jeg tror dette er en medvirkende årsak til at Disney utsatte Snøhvit med et år. Vi får se om Disney tør å la Rachel Zegler promotere Snøhvit før den kommer på kino. Det er mulig Disney og Hollywood har kansellert henne på grunn av at hun er vanskelig å jobbe med. For at vi skal kunne kansellere henne må vi ha en tilknytting til henne som vi kan kansellere. Den tilknyttingen har vi ikke. Dette er en film de fleste av oss ikke ville ha sett uansett. Det er så mye annet med denne filmen som vi ikke ønsker å ta med våre barn for å se. Endret 1 time siden av LuxFerre 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) sofiemyr skrev (1 time siden): Det er ikke etnisiteten hennes som er problemet det er hun selv 🙈 Ifølge andre brukere i denne tråden er utseendet hennes problematisk, og én bruker mente man ikke kunne ha en "colombianer" til å spille den rollen (hun er amerikansk). Selv synes jeg hun i filmen ser kliss lik ut som originalen, så jeg forstår ikke helt problemet, eller hvorfor det skulle gjøre noe at hun ikke er 100% lik karakteren i en tegnefilm. Endret 1 time siden av Snikpellik 1 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) mandodiao skrev (1 time siden): Det er ikke en remake, men filmatisering av et spill. Og folk har hatt meninger/støy å dele rundt den serien også. Helt ærlig så har ikke jeg sett eller hørt noe om Snow White annet enn på dette forumet. Jeg har googlet litt etter å ha sett filmen nevnt her. Og etter det så har naturligvis algorytmene puttet det inn i f.eks. youtube forslagene. En filmatisering av den glimrende "Fallout"? Jeg tror dette er et greit eksempel på polariseringen i debatten, det blir dratt frem eksempel som jeg overhodet ikke har noe problem med, snarere tvert imot. Dette er en serie jeg har plan om å se. Så dere viser nok til typer som er mer ekstreme i sin anti-woke enn de her inne er. Mitt problem med woke har vært temmelig åpenbare ting som det strengt tatt virker å være mye enighet om. Mine eksempel har til og med fått støtte av Rødt og SV politikere, de synes det er veldig feil å kansellere disse tingene. Det virker som at en del av woke-folket her inne støtter ALT og har importert alle talking points til ekstrem-woke fra USA og til og med hugger huet av R/SV/AP-politikere som forsøker å nyansere her hjemme. Du er dog ikke en av disse. Endret 1 time siden av DukeNukem3d Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 53 minutter siden Del Skrevet 53 minutter siden 9 minutes ago, DukeNukem3d said: Mitt problem med woke har vært temmelig åpenbare ting som det strengt tatt virker å være mye enighet om. Mine eksempel har til og med fått støtte av Rødt og SV politikere, de synes det er veldig feil å kansellere disse tingene. Det virker som at en del av woke-folket her inne støtter ALT og har importert alle talking points til ekstrem-woke fra USA og til og med hugger huet av R/SV/AP-politikere som forsøker å nyansere her hjemme. Du er dog ikke en av disse. Jeg vet du var misfornøyd med min tilbakemelding på synspunktene til Mimir, at jeg ikke var enig med ham, selv om han var, som du påstod, en av mine. Når du deretter anklaget meg for å bare automatisk være enig med alt av det du kaller woke, transideologi, og kansellering, føler jeg ikke det blir helt feil å anta at denne posten delvis er rettet mot meg, og de du anser som sånne som meg. Jeg bare synes det er rart og urimelig, når jeg hele tiden har tilbudt mine tanker rundt dette, kommet med begrunnelser for hvorfor jeg synes det virker som Mimir ikke helt har forstått tematikken han inngår í, noe jeg ville kalt å nyansere debatten. Når du ikke noengang inngår med mine innsigelser bare lener deg på leserinlegg o.l. synes jeg det blir urimelig av deg å anklage meg og de som meg for å ukritisk importere idéer og automatisk støtte ALT. Når du dytter meg inn i en bås hvor du hevder jeg hodeløst støtter det du kaller transideologi, woke, kansellering, uansett. Er ikke dette å legge opp til at vi får en like polarisert debatt som den du viser til i USA? 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 49 minutter siden Del Skrevet 49 minutter siden LuxFerre skrev (23 minutter siden): Det er lov å ha meninger men slike meninger bør ikke bli sagt på et intervju. Hvorfor ikke ? Strider det mot en eller annen avtale hun har med disney konsernet ? Om så er tilfelle så får disney ta seg det. Hvordan det påvirker kvaliteten på det ennå uferdige produktet skjønner jeg enda mindre av. Og jeg ser virkelig ikke så mye feil med det hun sier heller, at noen engang gidder å bruke sin tid på de få uskyldige ordene viser hvor krenka dette samfunnet er blitt. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå