rabler Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 40 minutes ago, Neptun1 said: eller at det skal flagges for sin legning (vi har ett flagg i Norge). Ja, særlig… 🙄 1 Lenke til kommentar
Ballalaika Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden PgUp skrev (6 timer siden): Så woke er ikke død? i følge ant woke guden elon musk var gladiatoren 2 også woke. Woke blir dere aldri kvitt selv 80 år gamle menn lager nå woke filmer. Alt er woke! Jo, men de som godkjenner reklamekampanjer hos Jaguar har ikke fått det med seg virker det som. 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) 10 minutes ago, rabler said: Dette er et typisk "jeg er ikke rasist, men"-argument. Det er også bare vås da ingen verken skole- eller barnehagebarn "innføres i homofili/kjønnsidentitetsteorier" 🙄 Det er jo bare jug. Fra boka Solaris - Grunnbok : naturfag 3-4 Endret 2 timer siden av Gargantua 1 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 3 minutes ago, Gargantua said: Det er jo bare jug. Fra boka Solaris - Grunnbok : naturfag 3-4 Man er rimelig blåst i hodet om man tror dette er skadelig for barn… 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden rabler skrev (15 minutter siden): Det er også bare vås da ingen verken skole- eller barnehagebarn "innføres i homofili/kjønnsidentitetsteorier" 🙄 Hvorfor uttaler du deg alltid så bastant om ting du ikke vet noe som helst om? Det ser forferdelig dumt ut og jeg takker meddebattanter her inne for at de gidder å lete opp. Men det burde du strengt tatt klare selv. 3 Lenke til kommentar
Ballalaika Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden rabler skrev (13 minutter siden): Dette er nok faktisk helt feil. "woke" bryr seg ikke om dette, og kanselleringskulturen er det faktisk anti-woke som står for. Sitat The Party told you to reject the evidence of your eyes and ears. It was their final, most essential command. 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden rabler skrev (1 minutt siden): Man er rimelig blåst i hodet om man tror dette er skadelig for barn… Når din bastante uttalelse blir bevist feil er det altså ikke snakk om den minste innrømmelse 3 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Just now, DukeNukem3d said: Hvorfor uttaler du deg alltid så bastant om ting du ikke vet noe som helst om? Det ser forferdelig dumt ut og jeg takker meddebattanter her inne for at de gidder å lete opp. Men det burde du strengt tatt klare selv. Jeg tolket innføring som at personen mente indoktrinering, ikke læring. At barn lærer om seg selv og sine følelser vil selvsagt aldri være galt og man er som sagt totalt ignorant om man tror dette er skadelig. 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Just now, DukeNukem3d said: Når din bastante uttalelse blir bevist feil er det altså ikke snakk om den minste innrømmelse Ingen beviser her i gården, gutten min. Bare forskjellige tolkninger av ord. Du som konstant tolker alt i verste tenkelige mening må jo skjønne det. 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 5 minutes ago, rabler said: Man er rimelig blåst i hodet om man tror dette er skadelig for barn… Igjen kommer Kettle-logic fra rabler. Oppskriften er kjent og kjær fra hans side. 1. "Ingen, verken skole- eller barnehagebarn", innføres i homofili/kjønnsidentitetsteorier 🙄" 2. "Det er ikke skadelig at kjønnsidentitet læres bort til skolebarn" Begge to kan ikke være sant samtidig. Ingen beklagelse for at han kommer med en blatant løgn, bare fossroing. Patetisk. 1 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 10 minutes ago, Gargantua said: Igjen kommer Kettle-logic fra rabler. Oppskriften er kjent og kjær fra hans side. 1. "Ingen, verken skole- eller barnehagebarn", innføres i homofili/kjønnsidentitetsteorier 🙄" 2. "Det er ikke skadelig at kjønnsidentitet læres bort til skolebarn" Begge to kan ikke være sant samtidig. Ingen beklagelse for at han kommer med en blatant løgn, bare fossroing. Patetisk. Allerede besvart. Nå må du følge med! 16 minutes ago, rabler said: Jeg tolket innføring som at personen mente indoktrinering, ikke læring. At barn lærer om seg selv og sine følelser vil selvsagt aldri være galt og man er som sagt totalt ignorant om man tror dette er skadelig. Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) 8 minutes ago, rabler said: Allerede besvart. Nå må du følge med! Jeg følger med. Det er dét svaret ditt jeg kaller fossroing. Endret 1 time siden av Gargantua 2 Lenke til kommentar
Ballalaika Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden rabler skrev (25 minutter siden): Jeg tolket innføring som at personen mente indoktrinering, ikke læring. At barn lærer om seg selv og sine følelser vil selvsagt aldri være galt og man er som sagt totalt ignorant om man tror dette er skadelig. Spørsmålet er kanskje om hvorvidt det er seg selv de lærer om. 2 Lenke til kommentar
fredrik2 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Kanske hade varit en bättre ide att förklara barnen att det finns de som sier att de är född i fel kropp och tycka att det är helt ok istället för att göra kön till noe helt subjektiv där man kan identifiserar sig till vad som helst och få alla att tänka igenom vilket kön de vill identifisera sig som? 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå