Snikpellik Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Mr.Duklain skrev (11 minutter siden): Men at man i underholdingindistrien begynner å skrive bra karakterer, som er bra, komplekse og passer inn i verden de er skapt for, og ikke laget for å fylle en kvote. Den aktuelle episoden i Last of Us er et eksempel på alt dette. En av de beste tv-episodene jeg noensinne har sett, tror jeg. Verdensbygging på øverste klasse, og et ganske sjeldent eksempel på glimrende indirekte konvertering fra spill til film. Endret 2 timer siden av Snikpellik 3 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Snikpellik skrev (1 minutt siden): Den aktuelle episoden i Last of Us er et eksempel på alt dette. En av de beste tv-episodene jeg noensinne har sett, tror jeg. Enig, alikevel velger anti woke å ikke se den på grunn av legningen. Det beviser jo at det ikke handler om gode karakterer og skriving. 4 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Mr.Duklain skrev (16 minutter siden): Nå tror jeg ikke at hverken anti-woke eller woke trenger å bekjempes. Men at man i underholdingindistrien begynner å skrive bra karakterer, som er bra, komplekse og passer inn i verden de er skapt for, og ikke laget for å fylle en kvote. Det kommende Ghost of Tshushima 2 vil garantert være et knallspill mtp. at det første var bankers. Men anti-woke mafiaen er allerede misfornøyd med en kvinne i spillet. Ikke faen om vi skal mobberne vinne. 3 2 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Boing_80 skrev (12 minutter siden): Det kommende Ghost of Tshushima 2 vil garantert være et knallspill mtp. at det første var bankers. Men anti-woke mafiaen er allerede misfornøyd med en kvinne i spillet. Ikke faen om vi skal mobberne vinne. Kjemp tappert videre! Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden DukeNukem3d skrev (43 minutter siden): Kjemp tappert videre! We will! 1 2 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 4 minutter siden Del Skrevet 4 minutter siden PgUp skrev (2 timer siden): Du skippet den fordi du ikke klarer å se homofile ja hadde de vært hetero hadde du sett den? Trist at du gikk glipp av en av de beste episodene på tv. Nja, rent narrativtmessig er jeg ikke noe stor fan av hverken avsporinger eller kjærlighetskliss uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå