Gå til innhold

Woke i moderne underholdningsindustri

Anbefalte innlegg

Mr.Duklain skrev (11 minutter siden):

Men at man i underholdingindistrien begynner å skrive bra karakterer, som er bra, komplekse og passer inn i verden de er skapt for, og ikke laget for å fylle en kvote. 

Den aktuelle episoden i Last of Us er et eksempel på alt dette. En av de beste tv-episodene jeg noensinne har sett, tror jeg. Verdensbygging på øverste klasse, og et ganske sjeldent eksempel på glimrende indirekte konvertering fra spill til film.

Endret av Snikpellik
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (1 minutt siden):

Den aktuelle episoden i Last of Us er et eksempel på alt dette. En av de beste tv-episodene jeg noensinne har sett, tror jeg.

Enig, alikevel velger anti woke å ikke se den på grunn av legningen. Det beviser jo at det ikke handler om gode karakterer og skriving. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (16 minutter siden):

Nå tror jeg ikke at hverken anti-woke eller woke trenger å bekjempes. Men at man i underholdingindistrien begynner å skrive bra karakterer, som er bra, komplekse og passer inn i verden de er skapt for, og ikke laget for å fylle en kvote. 

Det kommende Ghost of Tshushima 2 vil garantert være et knallspill mtp. at det første var bankers. Men anti-woke mafiaen er allerede misfornøyd med en kvinne i spillet. Ikke faen om vi skal mobberne vinne.

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (12 minutter siden):

Det kommende Ghost of Tshushima 2 vil garantert være et knallspill mtp. at det første var bankers. Men anti-woke mafiaen er allerede misfornøyd med en kvinne i spillet. Ikke faen om vi skal mobberne vinne.

Kjemp tappert videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...