fokkeslasken Skrevet torsdag kl 10:23 Del Skrevet torsdag kl 10:23 rabler skrev (18 timer siden): Nei, det er faktisk ikke det de gjør… Det er utviklerne som får dødstrusler, ikke sjefene. ...og han som spilte JR i serien Dallas fikk dødstrusler fordi han spilte en drittsekk på TV. An noe ille skjer betyr ikke at det er den ledende kraften bak det. Det betyr bare at det finnes tullinger i alle leire. Jeg kan forstå at det er mer komfortabelt å styre etter de mest synlige idiotene, men da skaper man føringer som ikke behandler virkeligheten. 4 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet torsdag kl 10:36 Del Skrevet torsdag kl 10:36 rabler skrev (9 timer siden): Dette er beviselig feil. Fans er ikke en homogen gruppe. Forsøk på den slags gatekeeping er faktisk helt forkastelig. Forsåvidt, men "Star Wars fans" er mer homogene enn "fans". Såpass må vi vel kunne få si. 3 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet torsdag kl 12:53 Del Skrevet torsdag kl 12:53 LuxFerre skrev (16 timer siden): Når man blir mer opptatt av politikk enn underholdning blir det ofte dårlig. Jeg vil vel heller si om det er dårlig gjennomført, politikken er jo alltid der, og helt klart om det blir for gjennomskinnende og klinkende klart at skaper er en valgfri ekstremist så går jo det selvfølgelig ut over fornøyelsen, litt av poenget med enhver form for underholdning som f.eks har en kritikk av samfunnet eller det ene eller det andre er jo at det i det minste er godt kamuflert bak f.eks en god film, greier de ikke det så blir det ofte dårligere, men derfra til at dårlige/uerfarne skapere ikke er ansvarlige og rett til at det er et produksjonsselskap som er overtatt politiske aktivister med kun et mål i øye å spre venstreekstrem propaganda, og det hele fra et land som ikke engang har en venstre side, vel kan du se at akkurat den forklaringen høres litt tilgjort ut ? Ellers er jeg selvfølgelig ikke uenig. LuxFerre skrev (15 timer siden): Et av mange eksempler på tv serie som fans først likte men sluttet å like. Jeg vil vel heller si hadde tålmodighet med, første sesong av the witcher var dessverre ikke veldig bra, at sesong 2 fortsatte i samme sporet, tæret kraftig på den tålmodigheten, at det fra sesong 3 var bare ræv forandrer ikke på det faktum. Å insistere på at det er politiske aktivister som er ansvarlige når det nok bare er dårlig håndverk blir litt for søkt for meg. 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet torsdag kl 16:52 Del Skrevet torsdag kl 16:52 https://redstate.com/streiff/2024/11/12/trump-preparing-executive-order-to-cull-the-military-of-woke-generals-and-admirals-n2181909 Tanker? 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet torsdag kl 16:53 Del Skrevet torsdag kl 16:53 6 hours ago, fokkeslasken said: ...og han som spilte JR i serien Dallas fikk dødstrusler fordi han spilte en drittsekk på TV. An noe ille skjer betyr ikke at det er den ledende kraften bak det. Det betyr bare at det finnes tullinger i alle leire. Jeg kan forstå at det er mer komfortabelt å styre etter de mest synlige idiotene, men da skaper man føringer som ikke behandler virkeligheten. Nå kaller du alle utviklere som står i denne drittstormen for løgnere. Jeg skjønner at det er behagelig å forsøke å distansere seg fra denne dritten, men du vasser dessverre i den. 2 Lenke til kommentar
Aquatic Skrevet torsdag kl 17:05 Del Skrevet torsdag kl 17:05 (endret) rabler skrev (12 minutter siden): Nå kaller du alle utviklere som står i denne drittstormen for løgnere. Jeg skjønner at det er behagelig å forsøke å distansere seg fra denne dritten, men du vasser dessverre i den. Ny dag, nye muligheter. Endret torsdag kl 17:05 av Aquatic 3 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet i går, 08:16 Del Skrevet i går, 08:16 skaftetryne32 skrev (19 timer siden): Å insistere på at det er politiske aktivister som er ansvarlige når det nok bare er dårlig håndverk blir litt for søkt for meg. Noe av spørsmålet er jo hvorfor det er dårlig håndverk. Er det fordi ukvalifiserte personer har jobbet på det? I så fall, hvorfor jobbet de på det? Osv. 3 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet i går, 08:17 Del Skrevet i går, 08:17 (endret) rabler skrev (15 timer siden): Nå kaller du alle utviklere som står i denne drittstormen for løgnere. Jeg skjønner at det er behagelig å forsøke å distansere seg fra denne dritten, men du vasser dessverre i den. Jeg aner ikke hvordan du fikk det derfra. Snarere var jeg enig med deg i at slike tilfeller finnes. Prøv andre briller når du leser disse diskusjonstrådene. Og hvorfor du mener jeg vasser i det, hva nå enn du mener "det" er, aner jeg heller ikke. Men jeg begynner å bli vant med det fra den kanten. Det virker som det bare er om å gjøre å spre mest mulig tomheter (som det jeg nettopp svarte på) så du slipper svare på noe relevant. Endret i går, 08:27 av fokkeslasken 4 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet i går, 12:17 Del Skrevet i går, 12:17 fokkeslasken skrev (3 timer siden): Noe av spørsmålet er jo hvorfor det er dårlig håndverk. Er det fordi ukvalifiserte personer har jobbet på det? I så fall, hvorfor jobbet de på det? Osv. En ting er sikkert en blir ikke kvalifisert av å stå å kikke i et hjørne, selv mestersnekkere var lærlinger i sin tid. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet i går, 12:50 Del Skrevet i går, 12:50 (endret) fokkeslasken skrev (4 timer siden): Noe av spørsmålet er jo hvorfor det er dårlig håndverk. Er det fordi ukvalifiserte personer har jobbet på det? I så fall, hvorfor jobbet de på det? Osv. Det kan skje når arbeidsgruppen er for homogent og arbeiderne ikke stiller spørsmål på hverandres håndverk eller du ansetter noen fordi han er nevøen til sjefen Endret i går, 13:02 av jjkoggan 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet i går, 13:02 Del Skrevet i går, 13:02 Aquatic skrev (19 timer siden): Ny dag, nye muligheter. Woke har antagelig kostet Harris valget i USA. Lurer på når folket på ytre-venstre vil forstå at det eneste de oppnår med identitetspolitikk er å skyve folk lenger til høyre. 4 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet i går, 13:08 Del Skrevet i går, 13:08 DukeNukem3d skrev (2 minutter siden): Woke har antagelig kostet Harris valget i USA. Lurer på når folket på ytre-venstre vil forstå at det eneste de oppnår med identitetspolitikk er å skyve folk lenger til høyre. Det var noe som ofte ble sagt når MLK engasjerte i identitetspolitikk 1 1 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet i går, 14:02 Del Skrevet i går, 14:02 (endret) DukeNukem3d skrev (1 time siden): Woke har antagelig kostet Harris valget i USA. Lurer på når folket på ytre-venstre vil forstå at det eneste de oppnår med identitetspolitikk er å skyve folk lenger til høyre. Kjedelig om det er så enkelt å vippe et helt land. Det viser jo bare at manipulasjon er et effektivt middel. Det vell ikke første eller siste gang det er regjeringskifte, i USA eller i Norge. Men jeg er enig i budskapet om å være snillere med de som trenger veiledning. Det nytter ikke å slå et barn for at de gjør/sier noe dumt. Endret i går, 14:02 av mandodiao 3 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet i går, 14:14 Del Skrevet i går, 14:14 mandodiao skrev (10 minutter siden): Kjedelig om det er så enkelt å vippe et helt land. Det viser jo bare at manipulasjon er et effektivt middel. Det vell ikke første eller siste gang det er regjeringskifte, i USA eller i Norge. Men jeg er enig i budskapet om å være snillere med de som trenger veiledning. Det nytter ikke å slå et barn for at de gjør/sier noe dumt. Det var den vanligste avgjørende faktoren for om velgere på vippen gikk til høyre eller venstre denne gangen. Ingen vil ha identitetspolitikk, selv ikke de gruppene Trump sa stygge ting om og denne komikeren vitset om. Selv her hadde Trump stor fremgang og et flertall av menn fra Puerto Rico stemte på Trump til tross for at han omtalte gruppen så stygt at det kunne vært tatt ut av Mein Kampf. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet i går, 15:16 Del Skrevet i går, 15:16 (endret) DukeNukem3d skrev (2 timer siden): Woke har antagelig kostet Harris valget i USA. Lurer på når folket på ytre-venstre vil forstå at det eneste de oppnår med identitetspolitikk er å skyve folk lenger til høyre. Er trump ytre høyre? Støtter du han? Hvis ja, er du vel fornøyd med å ha drevet folk til ytre høyre. Som kjent konsumerer ikke høyresiden innhold fra venstrekanten. Så alt de har fått matet om woke er fra høyresiden. Anti woke elsker jo å ta holdninger fra ytre venstre og blåse de opp. Så gratulerer. https://redstate.com/streiff/2024/11/12/trump-preparing-executive-order-to-cull-the-military-of-woke-generals-and-admirals-n2181909 Endret i går, 15:22 av PgUp 1 2 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet i går, 16:11 Del Skrevet i går, 16:11 PgUp skrev (53 minutter siden): Er trump ytre høyre? Støtter du han? Hvis ja, er du vel fornøyd med å ha drevet folk til ytre høyre. Som kjent konsumerer ikke høyresiden innhold fra venstrekanten. Så alt de har fått matet om woke er fra høyresiden. Anti woke elsker jo å ta holdninger fra ytre venstre og blåse de opp. Så gratulerer. https://redstate.com/streiff/2024/11/12/trump-preparing-executive-order-to-cull-the-military-of-woke-generals-and-admirals-n2181909 Du forstod altså ikke et kvekk av podcasten til Sam Harris. 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet i går, 17:02 Del Skrevet i går, 17:02 DukeNukem3d skrev (51 minutter siden): Du forstod altså ikke et kvekk av podcasten til Sam Harris. Lmao, jeg hørte ikke på den, videoer er ikke et argument 3 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Norske politikere begynner å skjønne det også: "Woke er dødt! Utenrikspolitisk er «woke» allerede dødt. Jeg tror også fenomenet synger på siste verset i nasjonal politikk." https://www.vg.no/nyheter/i/JbpdKR/woke-er-doedt" Så da kan nok snart denne tråden konkluderes og begraves? 🙂 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden DukeNukem3d skrev (5 minutter siden): Norske politikere begynner å skjønne det også: "Woke er dødt! Utenrikspolitisk er «woke» allerede dødt. Jeg tror også fenomenet synger på siste verset i nasjonal politikk." https://www.vg.no/nyheter/i/JbpdKR/woke-er-doedt" Så da kan nok snart denne tråden konkluderes og begraves? 🙂 Vi har jo sagt woke ikke er noe hele veien bra dere har kommet til samme konklusjon! 1 1 Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 2 hours ago, PgUp said: Vi har jo sagt woke ikke er noe hele veien bra dere har kommet til samme konklusjon! For at noe skal dø, må det ha eksistert. Helt utrolig at man må skrive noe så innlysende, men hele denne gjengen som nekter for at woke er en greie er så overbeskyttende for sin enhjørning-verden, at jeg ikke har sett maken. Ingen vits i å diskutere dette med virkelighetsfjerne mennesker. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå