fokkeslasken Skrevet 11 timer siden Rapporter Del Skrevet 11 timer siden PgUp skrev (9 timer siden): Cartman støtter Hitler, hater jøder og hater woke. Dere forstår de gjør narr av anti woke eller ? hvis ikke er jeg lettere bekymret Du forstår de gjør litt narr av alle, ikke sant? 3 1 Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Da var den saken oppklart: 2 1 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 6 timer siden Rapporter Del Skrevet 6 timer siden Fustasjeopphengsforkobling skrev (58 minutter siden): Da var den saken oppklart: Jeg er åpen for at dette er sant, men kildene og ikke minst den absolutte skråsikkerheten her gir meg skeptical hippo eyes.. 5 Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden mandodiao skrev (12 minutter siden): Jeg er åpen for at dette er sant, men kildene og ikke minst den absolutte skråsikkerheten her gir meg skeptical hippo eyes.. Fair nok det. Skeptisk skal man være, men stoler på redeligheten og biologi-kunnskapene til Colin Wright. Jeg har ingen grunn til å mistro ham. 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden fokkeslasken skrev (7 timer siden): Du forstår de gjør litt narr av alle, ikke sant? Yeah, bare virket ikke som anti woke forstod at de ble gjort narr av i klippet 3 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden mandodiao skrev (3 timer siden): Jeg er åpen for at dette er sant, men kildene og ikke minst den absolutte skråsikkerheten her gir meg skeptical hippo eyes.. For ikke snakke om ufullstendige skjermbilder som kan være hva som helst. Dette handler ikke lenger om hvorvidt Iman Khelif er hankjønn eller ikke, det handler om at enkelte har skapt en konstruert virkelighet der Iman Khelif er hankjønn. Den konstruerte virkeligheten ble skapt for å styrke en hyperkonservativt verdenssyn, ettersom virkeligheten og konservatisme sjelden enes. Denne twitter-brukeren prøver å opprettholde denne konstruerte virkeligheten med alle midler, fordi ethvert avvik som motbeviser det, vil få hele virkeligheten til å falle sammen. Og traumet over at det skjer, vil være for mye å takle for denne twitter-brukeren. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå