Gå til innhold

Woke i moderne underholdningsindustri


Anbefalte innlegg

AtterEnBruker skrev (42 minutter siden):

Og det er slett ikke uvanlig under enhver reaksjonær bevegelse som deler mennesker inn i inne-grupper og ute-grupper, at individer som faller inn under det de reaksjonære kategoriserer som en del av ute-gruppen jobber for å få aksept av denne "inne"-gruppen. At de skal bli sett på som en av "oss". Ikke en av "dem". Og det gjør de ved å prøve å appelere til, fremme og spre de samme politiske og ideologiske talepunktene til den reaksjonære bevegelsen.

Ikke-hvite som har andre oppfatninger enn woke er selvsagt løpegutter og nikkedukker, det skulle tatt seg ut om disse kunne tenke selv og komme med formeninger deretter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Crooked Cracker said:

Ikke-hvite som har andre oppfatninger enn woke er selvsagt løpegutter og nikkedukker, det skulle tatt seg ut om disse kunne tenke selv og komme med formeninger deretter.

Hvorfor skulle de kunne tenke selv? Det er jo ingen andre i den anti-woke.bevegelsen som klarer det så jeg tror ikke du skal forvente at de heller kan det… 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Sitat

Ikke-hvite som har andre oppfatninger enn woke er selvsagt løpegutter og nikkedukker, det skulle tatt seg ut om disse kunne tenke selv og komme med formeninger deretter.

Det neste er vel at hvite some er "woke" er "pick-me" bare for å hoppe på det samme reddit toget med generiske generaliserende uttalelser uten substans.

Endret av Noxhaven
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
rabler skrev (3 timer siden):

Hvorfor skulle de kunne tenke selv?

Du lurer altså på hvorfor ikke-hvite skulle tenke selv ja, det summerer jo opp woke greit det.

rabler skrev (3 timer siden):

 

Det er jo ingen andre i den anti-woke.bevegelsen som klarer det så jeg tror ikke du skal forvente at de heller kan det… 🤣

Argumentasjonen du flekser her derimot bidrar sterkt til at woke-folk fremstår som sympatiske glupinger. 

Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (3 timer siden):

Hvilken side er verre er uintersannt.  

Nå var det heller ikke det som var poenget mitt, men hvordan woke-siden vil komme med en påstand, få beviser for det motsatte, for så å komme med en bortforklaring om hvorfor det ikke telles. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Poppmunn skrev (16 minutter siden):

Nå var det heller ikke det som var poenget mitt, men hvordan woke-siden vil komme med en påstand, få beviser for det motsatte, for så å komme med en bortforklaring om hvorfor det ikke telles. 

Da er det din tur å komme  med argumenter hvorfor det burde telle eller skal vi debattere hvordan hver side argumenterer.  Argumentene er mye mer intersannte. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...