Gå til innhold

Woke i moderne underholdningsindustri


Anbefalte innlegg

Toxilo skrev (5 minutter siden):

Pronomen folket er en en liten minoritet med skrullinger. Jeg ønsker ikke å ta del i klovneriet deres. Derfor unngår jeg spill som noen ganger er presset til å representere de.

Hvorfor er det lite «autentisk»? Er slike folk ikke reelle folk? Jeg liker ikke noe folk, men de er like autentiske som meg

Endret av jjkoggan
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DukeNukem3d skrev (41 minutter siden):

Ble jeg beæret med en vegg med tekst på lørdagskvelden ja. Skål

En vegg med tekst fra kokko-venstre. Du kan ta deg en ekstra skål for det,

Den akademiske intelligensen.
😅

Endret av Huyang
  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
6 minutes ago, jjkoggan said:

Hvorfor er det lite «autentisk»? Er slike folk ikke reelle folk? Jeg liker ikke noe folk, men de er like autentiske som meg

Det hadde kanskje vært autentisk å ha pronomen i et sirkuspill eller noe fullt av klovner. Men det hadde vært noe annet hvis du hadde sett de laget et Ringenes Herre-spill med pronomen tullet.

Endret av Toxilo
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Toxilo skrev (2 minutter siden):

Det hadde kanskje vært autentisk å ha pronomen i et sirkuspill eller noe fullt av klovner. Men det hadde vært noe annet hvis du hadde sett de laget et Ringenes Herre-spill med pronomen tullet.

De fleste folk som ønsker at andre bruker pronomer er langtfra klovner, de tar det veldig alvorlig, de er ekte folk jeg treffer og jobber med hver dag

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
3 minutes ago, jjkoggan said:

De fleste folk som ønsker at andre bruker pronomer er langtfra klovner, de tar det veldig alvorlig, de er ekte folk jeg treffer og jobber med hver dag

Jeg har null respekt for de, har heller aldri møtt noen av de skrullingene IRL.

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
8 minutes ago, jjkoggan said:

Respekt eller hat mot noen har ingenting å gjøre med hvis de  er autentiske mennesker eller ikke.   Det ser ut som du mener slike folk ikke er mennesker 

Skrullingene i seg selv kan være autentiske. Det betyr ikke at jeg ønsker å se dette pronomen-tullet i spill. Jeg har aldri sagt at det ikke finnes skrullete mennesker.

Endret av Toxilo
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
rabler skrev (2 timer siden):

Concord har en historie noen ikke liker altså er det Woke og må forbannes og kanselleres og aller helst må det brennes til jorden og såes med salt… 🙄

For noen sarte snøflak.

 

Noe av greia er jo at ingen trengte å forbanne eller kansellere det, de greide det jo fint selv? 😅

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
PgUp skrev (4 minutter siden):

Baldurs gate 3 med alle sine kjønn og fargerike karakterer må vel være bevis på at woke selger? Eller?

Ble BG3 laget for å tekkes alskens ideologier eller ble det lagt til etterhvert som spillet ble utviklet?

Nå spør jeg bare av nyskjerrighet, satte pris på inkluderingen av total valgfrihet selv. (Nær total iallefall.)

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Duriello skrev (19 minutter siden):

Ble BG3 laget for å tekkes alskens ideologier eller ble det lagt til etterhvert som spillet ble utviklet?

Nå spør jeg bare av nyskjerrighet, satte pris på inkluderingen av total valgfrihet selv. (Nær total iallefall.)

Absolutt. Karaktervelgeren har blitt kalt veldig trans inklusive.

Spiller du som en mann vil andre menn prøve seg på deg.

Du kan pule all slags kjønn, aliens og dyr.

100 ganger mer "woke" enn concord for å si det mildt. Og det har solgt vanvittig bra.

Endret av PgUp
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
PgUp skrev (1 minutt siden):

Absolutt. Karaktervelgeren har blitt kalt veldig trans inklusive.

Spiller du som en mann vil andre menn prøve seg på deg.

Du kan pule all slags kjønn, aliens og dyr.

100 ganger mer "woke" enn concord for å si det mildt.

Jojo, men var den sånn til å begynne med eller ble den sånn over tid under utvikling? 😅

Det er noe for enhver smak der ja, det er sant. 

Angående Concord, jeg aner ingenting om spillet, annet at de prøvde å gjenskape hjulet uten å gå det til. 🤷

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Duriello skrev (1 minutt siden):

Jojo, men var den sånn til å begynne med eller ble den sånn over tid under utvikling? 😅

Det er noe for enhver smak der ja, det er sant. 

Angående Concord, jeg aner ingenting om spillet, annet at de prøvde å gjenskape hjulet uten å gå det til. 🤷

Var sånn fra start. Ja concord er et spill ingen anti woke har spilt, ingen andre heller for det er et dårlig spill.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
PgUp skrev (24 minutter siden):

Absolutt. Karaktervelgeren har blitt kalt veldig trans inklusive.

Spiller du som en mann vil andre menn prøve seg på deg.

Du kan pule all slags kjønn, aliens og dyr.

100 ganger mer "woke" enn concord for å si det mildt. Og det har solgt vanvittig bra.

Dyr!?🤢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (7 minutter siden):

Dyr!?🤢

Yepp. Ekte "woke" spill. Som har solgt 10 000 000 ++++

Men neida, concord er visst mer woke??

Husker dere den ultrawoke Barbie filmen alle konservative youtubere mente ville mislykkes?

Go woke go rich 

Endret av PgUp
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
PgUp skrev (5 minutter siden):

Yepp. Ekte "woke" spill. Som har solgt 10 000 000 ++++

Men neida, concord er visst mer woke??

Husker dere den ultrawoke Barbie filmen alle konservative youtubere mente ville mislykkes?

Go woke go rich 

 

Duriello skrev (4 minutter siden):

Uten å spoile for mye, men en druide du kan (om det er din greie, i dont judge) overtale til å forbli i bjørneham.

Sex med dyr er et alvorlig overgrep…

Kunne de ikke hatt mer stil og latt spilleren spille en nekrofil necromancer hvis de først var på pervokjøret…

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...