Gå til innhold

Woke i moderne underholdningsindustri


Anbefalte innlegg

Poppmunn skrev (4 minutter siden):

Ja, det er utrolig hva man kan lære ved å misforstå ting med vilje. 

Hva misforstår jeg? For det er ikke med vilje. Jeg forstår ikke hva disse aliensa har med woke å gjøre.

Det ikke noe spesielt jeg ser med concord karakterene som skal være noe mer woke enn fra baldurs gate 3 f.eks. Masse forskjellig hudfarger, kjønn osv i det spillet.

Forklar gjerne.

Endret av PgUp
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PgUp skrev (2 timer siden):

Men latterlige karakterer er vel ikke det samme som woke? For det er da mange latterlige karakterer i de fleste spill. Spesielt cod og fortnite. Er de woke?

Jeg vil anta poenget er overdreven progressiv politikk. F.eks. inkludering - da menes det at det er en unormal stor andel "populære minoriteter" i visse kretser.. som f.eks. fargede kvinnelige feminister, LBQT, et ekstremt behov til å proklamere hvilken "pronounce" man bruker, promotere fedme som noe normalt +++
Dette kommer ofte, men ikke nødvendigvis på bekostning av en god historie og god "gameplay".. og beklager teskjeen. Du virker misforstå og svare på en stråmann i unormal stor grad om man ikke er ekstrem spesifikk.

Spillet Concord virker helt klart ha en bakgrunn i en politisk politisk agenda om man ser på hva utvikleren har uttalt seg og om man ser på fraværet av en type fanfiction og fan service til kundeandelen som setter pris på det.. Det er ikke lettkledde slanke kvinner med fine former som man kan kle av og ha seg med som i BG3 - det spillet har fokus på hvordan spillet spilles og frier samtidig til majoriteten som spiller spillet som er siklende ungdommer, men også kvinner og LBQT via enorm valgfrihet. BG3 er en suksesshistorie og har ekstremt lite til felles med Concord.

Tingen med den nye meningen bak woke er en overdreven del av inkluderende agenda og politisk korrekthet.
Om dette er et FPS spill som er laget for 70% hvite tenåringer, 10% asiatiske tenåringer, 10% afrikanske og 10% øvrige så burde kvaliteten på spillet være nummer 1 på agendaen, fanservice mot tenåringer burde være nr 2 for å trekke kunder.
Å ha 5 fargede feministiske kvinner, noen aliens et par roboter og muligens en eneste sør-europeer som er det nærmeste du kommer en karakter majoriteten av spillerne identifiserer seg med ender med en flopp.

Fokuset virker være hva karakterene identifiserer seg med om det er "She/her", "he/him" eller annet og overvektige kvinner med farget hår, ekstrem leppestift og en sjef rolle eller fargede kvinner som gjør ting best.

Den afro-amerikanske befolkningen og LBQT folket i Amerika trenger sikkert et løft pga. historien deres, men dette burde gå via politiske kanaler på en naturlig måte, ikke via film og spill der det skal bli trykket end halsen på folk. Da vil det floppe.. og folk vil bli skuffa.

Endret av Noxhaven
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Noxhaven skrev (1 time siden):

Å ha 5 fargede feministiske kvinner, noen aliens et par roboter og muligens en eneste sør-europeer som er det nærmeste du kommer en karakter majoriteten av spillerne identifiserer seg med ender med en flopp.

Jeg vil påstå at majoriteten av gamere gir blanke faen i hvordan spillkarakterene ser ut eller hvordan karakterenes bakgrunnshistorie er skrevet, det som er det viktige er kvaliteten på spillet, ta overwatch f.eks temmelig woke vil nok noen påstå, men hvem faen bryr seg så lenge spillet fremdeles er morsomt å spille. Det er noen her som liker å finne dårlige spill og si at grunnen til den dårlige kvaliteten er en form for politikk fra spillutviklerne sin side, men det gir ganske enkelt ikke mening, å skrive litt bakgrunnshistorie burde ikke påvirke gameplay, og jeg tviler på at det gjør det. Å sammenligne et norsk indiespill med et gigantisk Trippel A spill gir like lite mening, det er ganske enkelt ikke sammenlignbart på noe som helst vis.  

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (13 minutter siden):

Jeg vil påstå at majoriteten av gamere gir blanke faen i hvordan spillkarakterene ser ut eller hvordan karakterenes bakgrunnshistorie er skrevet, det som er det viktige er kvaliteten på spillet, ta overwatch f.eks temmelig woke vil nok noen påstå, men hvem faen bryr seg så lenge spillet fremdeles er morsomt å spille. Det er noen her som liker å finne dårlige spill og si at grunnen til den dårlige kvaliteten er en form for politikk fra spillutviklerne sin side, men det gir ganske enkelt ikke mening, å skrive litt bakgrunnshistorie burde ikke påvirke gameplay, og jeg tviler på at det gjør det. Å sammenligne et norsk indiespill med et gigantisk Trippel A spill gir like lite mening, det er ganske enkelt ikke sammenlignbart på noe som helst vis.  

Jeg er egentlig enig.. jeg tok vel opp flere ganger at gameplay burde være i fokus når man lager et spill, ikke tvinge frem en politisk agenda, men du skaftetrynet32 jeg er litt forvirret. Hvorfor svarer du meg på at det er uredelig å sammenligne et norsk indiespill med et gigantisk trippel A spill som BG3? At dette ikke gir mening? Når jeg kun tar det opp fordi personen jeg svarer på tok det opp? Det er litt smått merkelig at du ikke kritiserer vedkommende som FAKTISK tok det opp men setter spørsmålstegn til meg som svarer han? Hva er greia?

Sitat

PgUp:

Det ikke noe spesielt jeg ser med concord karakterene som skal være noe mer woke enn fra baldurs gate 3 f.eks. Masse forskjellig hudfarger, kjønn osv i det spillet.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Noxhaven skrev (Akkurat nå):

Hvorfor svarer du meg på at det er uredelig å sammenligne et norsk indiespill med et gigantisk trippel A spill som BG3?

Jeg tenkte egentlig mer på Black Myth Wukong som er blitt satt opp mot dustborn, som fremdeles er en sær sammenligning da disse spillene ikke er i nærheten av å være i samme liga, hverken i størrelse eller tilsynelatende kvalitet, men fremdeles så blir det visstnok woke mot anti-woke, og jeg satte ikke spørsmål ved deg egentlig, bare sier at det er merkelig å sette sånne spill opp mot hverandre for å få en slags seier i kulturkrigen. 

 

Noxhaven skrev (1 minutt siden):

Jeg er egentlig enig.. jeg tok vel opp flere ganger at gameplay burde være i fokus når man lager et spill, ikke tvinge frem en politisk agenda,

Men altså en viss grad av lore er det i mange spill, det er ikke noe som blir tvunget på noen, liker man det ikke så ikke kjøp det, ikke spill det, det virker som om det bare er en viss tankegang som er lov for anti-wokerne, sånn er det jo ikke spillutviklerne kan lage de spillene de vil, de har den friheten, og mer enn noe annet så handler det om kapitalisme og kunstnerisk frihet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (49 minutter siden):

Jeg vil påstå at majoriteten av gamere gir blanke faen i hvordan spillkarakterene ser ut eller hvordan karakterenes bakgrunnshistorie er skrevet, det som er det viktige er kvaliteten på spillet, ta overwatch f.eks temmelig woke vil nok noen påstå, men hvem faen bryr seg så lenge spillet fremdeles er morsomt å spille. Det er noen her som liker å finne dårlige spill og si at grunnen til den dårlige kvaliteten er en form for politikk fra spillutviklerne sin side, men det gir ganske enkelt ikke mening, å skrive litt bakgrunnshistorie burde ikke påvirke gameplay, og jeg tviler på at det gjør det. Å sammenligne et norsk indiespill med et gigantisk Trippel A spill gir like lite mening, det er ganske enkelt ikke sammenlignbart på noe som helst vis.  

Jeg gir også blanke så lenge det er gjennomført og i tråd med konseptet på en måte. I disse dager er det en del ting som føles litt malplassert i både spill, film m.m.

Det blir litt sånn, man lager en film om en bomullsplantasje i USA under slaveriet også har de plassert en japaner midt uti åkeren sammen med alle de mørke slavene. Så er dette en av hovedpersonene, men man får ikke noen forklaring på hvorfor en fra Japan har blitt slave der. Han bare er der og leder f.eks slaveopprøret. Så blir det en debatt "Jeg synes Tago Yamichi gjorde en glimrende jobb som slave!" "Hater du japanere? Hvorfor skulle ikke han kunne spille slave"? 

Sånn føles hele debatten 😂

Endret av DukeNukem3d
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (51 minutter siden):

Jeg tenkte egentlig mer på Black Myth Wukong som er blitt satt opp mot dustborn, som fremdeles er en sær sammenligning da disse spillene ikke er i nærheten av å være i samme liga, hverken i størrelse eller tilsynelatende kvalitet, men fremdeles så blir det visstnok woke mot anti-woke, og jeg satte ikke spørsmål ved deg egentlig, bare sier at det er merkelig å sette sånne spill opp mot hverandre for å få en slags seier i kulturkrigen. 

Ah, ja joda. Jeg vet ikke hvorfor du skrev det til meg når jeg ikke har skrevet noe som helst om noen av spillene. Men ja.. jo jeg er fortsatt enig med deg i at sammenligningen er merkelig om man antar eller forventer at like mange vil spille et AAA spill som et spill med en brøkdel av budsjettet.
Nå skal det sies at jeg ikke kjenner til budsjettene til noen av disse spillene, men jeg vil anta at om vi tar antall spillere vs penger brukt på å produsere gitt spill så har fortsatt Wukong gjort det.. 100? ganger bedre? Bare en antagelse ut ifra hvor mange som spiller hver av spillene.

skaftetryne32 skrev (51 minutter siden):

Men altså en viss grad av lore er det i mange spill, det er ikke noe som blir tvunget på noen, liker man det ikke så ikke kjøp det, ikke spill det, det virker som om det bare er en viss tankegang som er lov for anti-wokerne, sånn er det jo ikke spillutviklerne kan lage de spillene de vil, de har den friheten, og mer enn noe annet så handler det om kapitalisme og kunstnerisk frihet. 

Lore er en type fordypning i materien som gir spillet mer sjel. Det gir spillet noe mer enn grafikk og gameplay som appellerer til en gruppe mennesker og totalt sett gir noe til den endelige karakteren til spillet. I noen spill er lore viktigere enn andre spill, men det er alltid bedre med en gjennomtenkt lore enn et fravær fra en.

Jeg ser dog at du likestiller lore med identitetspolitikk og mangfold, eller i det minste svarer på delen av innlegget mitt angående politisk agenda med lore.
Lore er ikke nødvendigvis venstrevridd politikk prosjektert gjennom et spill eller en film. Det kan være det, men jeg tror ikke noen har gjort suksess ved å ta det valget? Eller om det er et par tilfeller så er det i alle fall unntakene, ikke regelen.

Jeg tror nettopp dette er hva mange klager over. Folk elsker et univers, om det er star wars, zelda, metroid, lotr eller hva som helst annet, eller gleder seg til et nytt spill som befinner seg i favoritt sjangeren deres og gleder seg som unger når noen skal ekspandere på dette universet eller sjangeren.
Men når det blir utgitt så flopper det gang på gang, (igjen det finnes så klart unntak) men den store repeterende trenden er at det blir pushet en agenda fra et snevert miljø i Amerika som folk virker være lei.. Og ikke minst det virker begynne være en type syndebukk som at denne agendaen er grunnen for alt som flopper, uansett hva det er.
Om det begynte være en white supremacy trend som gjør at utviklere laget nye Metroid spill med en type Duke Nukem karakter i drakten til Samus som kommer ut av det blå, men bygger på den samme historien så ville nok like mange reagert på dette. 

Concord må jo være et stjerne eksempel her på noe som nylig faktisk er produsert? Her er produsenten ekstremt opptatt av at hvite menn er roten til all urett i verden og lager et spill hvor overvektige sorte kvinner er i fokus, hvor det er 5 fargende kvinner og muligens en hvit kar og hvor lore og gameplay er satt i andre rekke. Det er ikke rart at 15-20 år gamle guttene, de fleste hvite, som spiller spill i denne sjangeren ikke velger dette eller synes det blodharry?

Uansett hvor man står politisk så må man jo klare å innse og akseptere at dette er et problem i underholdningsbransjen? Man kan være helt barnehage å ignorere protestene som at de ikke eksisterer, eller bare latterliggjøre dem som noen gjør her i tråden, (absolutt ikke rettet mot deg) men altså denne politiske konflikten som bunner i USA med LBQT, BLM, den konservative D.Trump gjengen, de konservative religiøse miljøene osv. de har et stort talerør til Norge og de som er mest aktive og hardnakka samtidig som de til grad har makt er med på å forme resultatet på underholdningen vi ser på.. Og for min del så har det vært en stor nedtur de siste 5+ årene. 

Videre så kan man si at dette kun er kapitalisme, og joda kapitalisme er en del av problemet.. som i alt annet. Kapitalisme er en nøkkel til å utnytte et marked. Nå i det siste har dette markedet blitt utnyttet av resurssterke mennesker for å gjennomføre identitetspolitikk. Det gir ikke mye tilbake i kassa men det gir følgere, det samme ser man på den andre siden med Musk og Twitter. Det gir ikke penger, men han kan si hva han måtte ønske og høyre siden forguder beskjedene.

Endret av Noxhaven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (36 minutter siden):

Det blir litt sånn, man lager en film om en bomullsplantasje i USA under slaveriet også har de plassert en japaner midt uti åkeren sammen med alle de mørke slavene. Så er dette en av hovedpersonene, men man får ikke noen forklaring på hvorfor en fra Japan har blitt slave der. Han bare er der og leder f.eks slaveopprøret. Så blir det en debatt "Jeg synes Tago Yamichi gjorde en glimrende jobb som slave!" "Hater du japanere? Hvorfor skulle ikke han kunne spille slave"? 

Eksisterer denne filmen, eller det bare et fiktivt eksempel ? Søkte på navnet, ga meg fint lite, men en outsider som kommer inn og oppildner et lite opprør og inntar en leder rolle er jo en klisje da, og er blitt brukt tusenvis av ganger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Noxhaven skrev (Akkurat nå):

Ah, ja joda. Jeg vet ikke hvorfor du skrev det til meg når jeg ikke har skrevet noe som helst om noen av spillene.

Nei du har rett i det, jeg bare fikk det ut egentlig mens jeg først skrev her. 

 

Noxhaven skrev (2 minutter siden):

eg ser dog at du likestiller lore med identitetspolitikk og mangfold, eller i det minste svarer på delen av innlegget mitt angående politisk agenda med lore.
Lore er ikke nødvendigvis venstrevridd politikk prosjektert gjennom et spill eller en film.

Nå er det jo heller ikke venstrevridd politikk, det er en holdning som de fleste partier er temmelig dus med ikke bare venstrevridde, alt i alt handler dette mer om høyrekstrem politikk, og det å skape ett fiendebilde av minoriteter, det er noe vi har sett blitt gjort mange ganger opp gjennom historien.

Noxhaven skrev (6 minutter siden):

Lore er ikke nødvendigvis venstrevridd politikk prosjektert gjennom et spill eller en film. Det kan være det, men jeg tror ikke noen har gjort suksess ved å ta det valget? Eller om det er et par tilfeller så er det i alle fall avvikene, ikke regelen.

Det har alltid vært politikk i kunsten det er en grunn til at diktatur dreper dem først og demagoger angriper dem. Om det er de som ikke liker det så er det et dem problem, og ikke kunsten sin feil, de må få lov til å gjøre som de vil, jeg tror du vil finne tonnevis av eksempler på suksessrike filmer, serier og spill med en politisk agenda, faktisk de aller fleste prøver å gjerne å fortelle et eller annet, gjerne noe som på det ene eller andre viset involverer politikk, det slipper man ganske enkelt ikke unna.

 

Noxhaven skrev (15 minutter siden):

Concord må jo være et stjerne eksempel her på noe som nylig faktisk er produsert? Her er produsenten ekstremt opptatt av at hvite menn er roten til all urett i verden og lager et spill hvor overvektige sorte kvinner er i fokus, hvor det er 5 fargende kvinner og muligens en hvit kar og hvor lore og gameplay er satt i andre rekke. Det er ikke rart at 15-20 år gamle guttene, de fleste hvite, som spiller spill i denne sjangeren ikke velger dette eller synes det blodharry?

Har ikke spilt spillet, men jeg prøvde å finne litt om historien i dette spillet, ikke på noe punkt finner jeg noe som indikerer noe av det du sier, men har du en link tar jeg gjerne en titt på det. Prøvde og finne noen bilder av disse karakterene også, av dem var det en overvektig, muligens kvinne, og en i noe som lignet på god gammeldags power armor. Hudfarge på en spillkarakter gir jeg jevnt over beng i, det påvirker ganske enkelt ikke spillet på noe vis. 

 

Noxhaven skrev (24 minutter siden):

Uansett hvor man står politisk så må man jo klare å innse og akseptere at dette er et problem i underholdningsbransjen? Man kan være helt barnehage å ignorere protestene som at de ikke eksisterer, eller bare latterliggjøre dem som noen gjør her i tråden, (absolutt ikke rettet mot deg) men altså denne politiske konflikten som bunner i USA med LBQT, BLM, den konservative D.Trump gjengen, de konservative religiøse miljøene osv. de har et stort talerør til Norge og de som er mest aktive og hardnakka samtidig som de til grad har makt er med på å forme resultatet på underholdningen vi ser på.. Og for min del så har det vært en stor nedtur de siste 5+ årene. 

Det store problemet vil jeg påstå er at folk lar seg påvirke av alt denne bullshitten som blir spredd via SOME, men det gjelder begge sider, både woke og anti-woke, disse som har latt seg påvirke så sterkt av dette er stort sett helt like. Er det noe man ikke liker med et spill eller annen form for underholdning så er løsningen åpenbar, ikke kjøp det, ikke se det, ikke spill det.

Og langt på vei tror jeg det er russiske trollfabrikker som er årsaken til dette problemet, det og lettlurte amerikanere som er oppdratt til og bare godta alt det de blir fortalt via konservativ kristendom, denne store gruppen er blitt veldig flinke til å spre videre dette tullet, fremdeles via SOME, synd at så mange lar seg lure må jeg si for dette er først og fremst hybridkrigføring.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (På 28.8.2024 den 11:43 PM):

Dette er 100% sant, nesten skremmende nøyaktig. Er ikke mer å si. Debatten over.

 

Det totale fravær på innsikt er mer skremmende:

100% sant..?

Vet du engang at anti-woke er hvit identitetspolitikk, og forstår du at innlegget var 50% projisering og 50% konspirasjonsteori og/eller feil?

Ta denne setningen her, for eksempel:

Sitat

 

Ting som ikke er woke, men som woke folk tror at de som er anti-woke mener er woke:

Anti-rasisme, anti-fascisme, anti-nazisme og lignende når det er snakk om legitime eksempler på disse tingene.

 

...dette er Ground Zero for hva som kalles woke av rasister -- du vet, gruppen mennesker som skapte Woke som skjellsord, selve grunnen til at dere lavt lavt nede på rangstigen til amerikansk radikalt høyre, de som faller for desinformasjon uten å engang tilhøre amerikansk høyreside, er manipulert til å bruke ordet.

Fordelen anti-rasisme historisk de siste 80 år har mot ekte rasisme er bokstavelig talt grunnen til at desinformasjon har vært nødvendig for å spre forestillingen om hva som foregår som kalles woke er noe negativt.

Det som kalles woke av skaperene og sprederene av anti-woke er opprinnelig motstand mot rasisme som:

Sitat

'Nigger faggot activists who get in my way in London and stick signs up in my face trying to get me to join a gay faggot Palestinian cause. I don’t give a shit about Israel or Palestine. I care about White people, and not sand nigger, Paki-Jew faggot coons. I really think you should press the button to wipe Jews off the face of the Earth."

https://rationalwiki.org/wiki/Paul_Joseph_Watson

Er det også 100% relaterbart og rett? Ser du at det kan tolkes som rasistisk, selv om folk vil kalle dem som kritiserer Watson woke og hårsåre?

...som også er hva som ble kalt woke av skaperene av skjellsordet dere har adoptert, for dere hørte om ordet fra amerikansk høyre sin propaganda.

Eller nyttige idioter for dem, men like så fullt idioter, som har spredt konspirasjonsteoriene om woke uten å nevne konspirasjonsteoriene sin opprinnelse.

 

Se på hvordan ingen i 2017 støtter hans infantile forestillinger, utenom andre hvite supremasister. Fordi ingen andre enn absolutt ytre høyre hadde falt for desinformasjon på det tidspunktet.

Ekte anti-rasisme er jo ur-definisjonen av hva folk som bruker ordet woke i sin opprinnelige betydning står for, og er samme gruppe som ble kalt woke nedsettende av motstandere, språket som spredte støtte for hva anti-woke står for og hva de mener om anti-rasister.

Dette er fra begynnelsen på prosessen med gaslighting, spredningen av forestillingen om en gruppe som kalles woke, som han og likesinnede youtubere var aktiv i.

De fikk ikke støtte med politikken sin, men får støtte ved å lure og manipulere folk.

Å forsøke å omdefinere hva og hvem som kalles woke er så historieløst at jeg blir matt.

Hvite supremasister er kjernen i anti-woke, årsaken til fenomenet sin eksistens.

Seriøs, faktabasert, anti-rasisme, er det første som ble kalt woke som skjellsord.

..

 

Skal vi fortsette med de andre tingene som er komplett idiotiske innlegget tu da deg 100% enig i..?

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Dustrborn og Concord er de begge superwoke spill som får DOA som fortjent. Tvunget mangfold i spill, hvor spill ender med å se kunstige og woke agendaen skinner gjennom spillene. Foretrekker mer autentiske spill uten alt det pronomen-tullet. Håper alle som lager woke spill går konk, sålangt ser det ut som jeg får mitt ønske oppfylt. 🥳

De som vil kan følge Sweet Baby Inc detected, som gjør at man får varsel om spill er woke og har DEI.
image.png.0104f9285d24a2b864079aaf16cba05b.png

Endret av Toxilo
  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Toxilo said:

Dustrborn og Concord er de begge superwoke spill som får DOA som fortjent. Tvunget mangfold i spill, hvor spill ender med å se kunstige og woke agendaen skinner gjennom spillene. Foretrekker mer autentiske spill uten alt det pronomen-tullet. Håper alle som lager woke spill går konk, sålangt ser det ut som jeg får mitt ønske oppfylt. 🥳

 

19 hours ago, rabler said:

Deadlock er woke som faen så nå er nok Vale konkurs. RIP Steam.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Toxilo skrev (6 minutter siden):

Dustrborn og Concord er de begge superwoke spill som får DOA som fortjent. Tvunget mangfold i spill, hvor spill ender med å se kunstige og woke agendaen skinner gjennom spillene. Foretrekker mer autentiske spill uten alt det pronomen-tullet. Håper alle som lager woke spill går konk, sålangt ser det ut som jeg får mitt ønske oppfylt. 🥳

Hvorfor gjør bruk av pronomer lite autentisk når virkeligheten er at det er viktig for noe folk?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
4 minutes ago, jjkoggan said:

Hvorfor gjør bruk av pronomer lite autentisk når virkeligheten er at det er viktig for noe folk?

Pronomen folket er en en liten minoritet med skrullinger. Jeg ønsker ikke å ta del i klovneriet deres. Derfor unngår jeg spill som noen ganger er presset til å representere de.

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Toxilo said:

Pronomen folket er en en liten minoritet med skrullinger. Jeg ønsker ikke å ta del i klovneriet deres. Derfor unngår jeg spill som noen ganger er presset til å representere de.

Nei det er ikke alle forunt å være rause mot andre mennesker… 🤡

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Toxilo skrev (19 minutter siden):

Dustrborn og Concord er de begge superwoke spill som får DOA som fortjent. Tvunget mangfold i spill, hvor spill ender med å se kunstige og woke agendaen skinner gjennom spillene. Foretrekker mer autentiske spill uten alt det pronomen-tullet. Håper alle som lager woke spill går konk, sålangt ser det ut som jeg får mitt ønske oppfylt. 🥳

De som vil kan følge Sweet Baby Inc detected, som gjør at man får varsel om spill er woke og har DEI.
image.png.0104f9285d24a2b864079aaf16cba05b.png

Haha, genialt 😀👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...