Gå til innhold

Woke i moderne underholdningsindustri

Anbefalte innlegg

fredrik2 skrev (11 minutter siden):

Noe selektiv val av the last of us skulle jag si. Vet att serien har diskuteras i några få inlägg men jämfört med andra spel och serier er det knappt noe. 

Når man har et kirsebær tre og bare 3 av 500 bær er gode så viser man bare frem 3 av dem - stolt og selvsikker om at bærene fra treet er av virkelig god kvalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (2 timer siden):

Det er ikke noe «woke innhold» i noen av The Last of Us-spillene.

Er det ikke? Jeg liker spillene altså, men det er noen ting som får meg til å rulle med øynene. Som at Ellie konstant dreper folk, men nekter å tilgi en fyr som kalte henne "dyke" i fylla, fordi det er over streken altså! Tipper de virkelig klaska seg på låret da de kom opp med "bigot sandwich" 🤣

• Liker 7
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (1 time siden):

Jeg ser nå at deler av maga influenserne nå mener at selveste Bill Burr er blitt woke 🤣 samme hvor uenige vi til tider er her, så er det vel ingen her som mener at Bill Burr faktisk er woke, eller ?  

Konen hans er mørkhudet og gav vell langefinger til Trump, så det er sikkert nok til å trigge noen.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
On 2/16/2025 at 6:55 PM, Jojimbo said:

Perfekt eksempel å ta The Last of Us.

Part 1 solgte dobbelt så bra som part 2 på verdens basis, ett spill jeg koste meg massivt med.

Artig historie, men det er nok ikke sant. TLOU solgte 8,15 millioner og TLOU2 solgte 10,3 millioner.

Bedre lykke neste gang.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
fredrik2 skrev (21 minutter siden):

Intressant, 4 likes för ett inlägg som uppenbart er fel. Läser ikke folk inläggen och länkarna innan de liker ett inlägg?

Jeg mistenker at mange bare tenker "hah, der ble motsatt side satt på plass!", uten å sjekke om hva som står i innlegget faktisk stemmer. Og jo flere likes det har, jo lettere er det for andre å trykke like også.

• Liker 4
Lenke til kommentar
1 hour ago, fredrik2 said:

Intressant, 4 likes för ett inlägg som uppenbart er fel. Läser ikke folk inläggen och länkarna innan de liker ett inlägg?

Sånn er det blitt. Så lenge noen føler en annen debattant er roughly i samme camp så går absolutt all etikette de ellers praktiserer ut vinduet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
fredrik2 skrev (15 timer siden):

Nei de gjør ikke det, det er egentlig hele problemet med woke/anti-woke kulten de bare tror det de vil tro basert på trollposter på musk sin x, det er et kjempeproblem med misinformasjon, og med de som tror på den. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
On 2/19/2025 at 8:20 PM, PgUp said:

Interessant å se alle som hyller Trump og anti woke ideologien hans fremdeles, nå som vi er så nærme storkrig i Europa på grunn av dette.

Interessant at dere tror man må være Trump-supporter for å synes woke er noe forbanna overdrevent tøv (det er det)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...