Gå til innhold

Woke i moderne underholdningsindustri

Anbefalte innlegg

1 minute ago, Atib Azzad said:

Var det så komplisert?
Jeg bare gikk igjennom alle defleksjonene du har forsøkt sålangt, og forteller deg at du kan spare deg, det ikke er viktig for meg å høre grunnene dine for at du ikke vil høre, eller ikke bryr deg om hva jeg forsøker å fortelle deg, jeg har ingen interesse av å skulle tvinge deg til å akseptere dette dersom du ikke vil, jeg bare opplyser deg om noe, hva du gjør med det er ikke min sak.

Det er ikke nok å bare kle seg på en måte som avviker fra tradisjonelle kjønnsroller for å havne inn under definisjonen av transperson, det er en særlig dårlig markør om man skal stå på utsiden og forsøke å avgjøre om noen er trans.

Så kan du selvsagt også gjemme deg bak at transvestitt og transperson ikke er identiske begreper, transvestitt er såpass vagt at det faktisk ér nok å bare helt eller delvis utrykke seg på en måte som avviker fra tradisjonelle kjønnsutrykk.
Jeg har tatt utgangspunkt i at du med trans og transing har henvist til kortformen av transperson og ikke transvestitt, fordi du innledet med å henvise til en undersøkelse om transgender, og hele tiden har gitt beskrivelser av å være født i feil kjønn, eller er et annet kjønn enn de er født med, her sier du også transperson:
Screenshot2025-02-01at16-15-03Wokeimoderneunderholdningsindustri-Page366-TV-serierog-programmer-Diskusjon_no.thumb.png.12e3b6c8f5e584be0fbefff05df9b0fd.pngDet kan jo kanskje se ut som du har brukt utrykkene om hverandre, som om de rommet det samme, men da kan jeg jo få opplyse deg om at de ikke gjør det, men du er nærere ved å treffe dersom du kun snakker om transvestitter, men da vil jeg råde deg til å ikke forkorte det til trans, da jeg tror man nesten alltid vil anta det dreier seg om transpersoner (siden transvestitt i stor grad har gått ut av dagligtalen og forsåvidt medisinsk tale, antagelig fordi ordet ble ganske unyttig siden det rommet så bredt).

Det er for så vidt riktig at jeg har brukt ordet "trans" som en forkortelse både for transperson og transvestitt. Trans er en latinsk forstavelse for "å gå over" eller "på tvers av", i betydningen gå over en grense. I dette tilfellet å gå over grensen mellom kjønnsuttrykk. "Vestire" er latin for å kle seg. Jeg mener jeg har ryggdekning for at transperson (gjennom artikkelen i snl.no) på mange måter har overtatt for det litt mer gammeldagse transvestitt.

Utover 1900-tallet ble transvestisme ofte brukt som identitet blant heterofile menn som helt eller delvis levde i kvinnelig kjønnsuttrykk. I dag brukes gjerne i stedet begrepet transperson som et samlebegrep for personer som på ulike måter beveger seg bort fra sitt fødselskjønn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
44 minutes ago, Gargantua said:

Det er for så vidt riktig at jeg har brukt ordet "trans" som en forkortelse både for transperson og transvestitt. Trans er en latinsk forstavelse for "å gå over" eller "på tvers av", i betydningen gå over en grense. I dette tilfellet å gå over grensen mellom kjønnsuttrykk. "Vestire" er latin for å kle seg. Jeg mener jeg har ryggdekning for at transperson (gjennom artikkelen i snl.no) på mange måter har overtatt for det litt mer gammeldagse transvestitt.

Utover 1900-tallet ble transvestisme ofte brukt som identitet blant heterofile menn som helt eller delvis levde i kvinnelig kjønnsuttrykk. I dag brukes gjerne i stedet begrepet transperson som et samlebegrep for personer som på ulike måter beveger seg bort fra sitt fødselskjønn.

Jeg annerkjenner at transperson er et begrep som har erstattet bruken av transvestitt, men de rommer ikke dermed helt det samme, som sagt, det du sier er mer riktig dersom du utelukkende benyttet deg av dette litt utdaterte begrepet transvestitt, men det er jo etablert at du i beste fall brukte transperson og transvestitt  om hverandre, og flere ganger refererte til transperson både i undersøkelser, i beskrivelser, og direkte ved å bruke ordet.
Så igjen, er det ikke nok å avvike fra tradisjonelle kjønnsutrykk for å kvalifisere til beskrivelsen transperson, og en kan ikke bruke transvestitt og transperson som synonymer, da transvestitt rommer mye bredere enn hva transperson som begrep gjør.

Nå vil jeg ikke bruke mer tid på å dra ut disse opplysningene i det kjedsommelige.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Atib Azzad said:

Jeg annerkjenner at transperson er et begrep som har erstattet bruken av transvestitt, men de rommer ikke dermed helt det samme, som sagt, det du sier er mer riktig dersom du utelukkende benyttet deg av dette litt utdaterte begrepet transvestitt, men det er jo etablert at du i beste fall brukte transperson og transvestitt  om hverandre, og flere ganger refererte til transperson både i undersøkelser, i beskrivelser, og direkte ved å bruke ordet.
Så igjen, er det ikke nok å avvike fra tradisjonelle kjønnsutrykk for å kvalifisere til beskrivelsen transperson, og en kan ikke bruke transvestitt og transperson som synonymer, da transvestitt rommer mye bredere enn hva transperson som begrep gjør.

Nå vil jeg ikke bruke mer tid på å dra ut disse opplysningene i det kjedsommelige.

Så du kalte meg "idiot", og nå viser det seg at jeg brukte trans riktig ihht snl.no. Da velger du å "ikke bruke mer tid". Så modent.

• Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
The Very End skrev (3 timer siden):

Fy faen å dum denne diskusjonen er blitt, og det eneste som er dummere enn den og en del av innleggene er jeg som var dum nok til å gidde å lese noen sider.

Altså, jeg er fra 80-tallet. Noen av de første bildene av meg i familiealbumene er meg i en grønn kjole. Hvorfor? Hvem vet, jeg liker grønt og jeg liker å gå på med ting som er behagelig. Mistenker det var grunnen. Skulle jeg fulgt logikken til en del her inne så må familien min åpenbart være woke som lot meg gå slik, samt at jeg ville hatt noen seriøse mentale problemer. Beklageligvis er jeg nå gift med ei dame, har egne barn, har ikke kjolen lengre samt en jobb som krever visse mentale ferdigheter. Så hva enn idiotisk argumentasjon rundt at klær og aktiviteter en selv eller sine foreldre tillater skal ha noe stor betydning for noe som helst blir bare tull fra mennesker som seriøst har problemer (noe som er artig gitt at de anklager andre for å ha det).

Jeg er med deg, jeg savner tiden hvor folk bare kunne nyte forskjellige ting og så holde kjeft om det videre. Å bli krenket på vegne av noe i media var liksom forbeholdt de mest ekstreme kristne og man kunne bare ignorere de. 

Dette uendelige klagekoret som man ikke ser ut til å slippe unna om man vil ferdes litt på internett skjønner jeg meg ikke på.

Jeg deltar i denne tråden delvis på grunn av en morbid fascinasjon av folk som innehar ytterliggående meninger men det blir for dumt når det er så lite substans i det.

Endret av AlpakkaMafakka
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gargantua skrev (24 minutter siden):

Så du kalte meg "idiot", og nå viser det seg at jeg brukte trans riktig ihht snl.no. Da velger du å "ikke bruke mer tid". Så modent.

Du har benyttet deg av kilder som kaller barna 'transgender or nonbinary', ikke 'trans or nonbinary'.
Når du starter å bruke uttrykk på en måte som avviker fra kildene du siterer, og som fremdeles ikke gir mening i konteksten av diskusjonen -- det er ingen grunn til å tro at barna er transvestitter -- så er det fremdeles et Deg-problem.

Men flott at du tar avstand fra kildene og påstandene du har fremmet tidligere, selv om det er en weird flex over måten du gjør det på.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 5
Lenke til kommentar
1 hour ago, Gargantua said:

Det er en rar tolkning.
Jeg informerte deg om at det ikke kvalifiserer til benevnelsen trans (som i transperson) å bare observere at noen avviker fra tradisjonelle kjønnsutrykk, så du slapp å fremstå som en idiot når du skulle uttale deg om dette.

Deretter fikk vi etablert at du hadde brukt transvestitt og transperson som synonymer, som både er galt, óg som jeg ikke hadde noen forutsetning for å vite, da du lenket til en undersøkelse som gjelder transpersoner, brukte ordet transperson, og beskrev det som å føle seg født i feil kropp.

Jeg opplever det ikke som om du plutselig fikk noe mer rett i forhold til noe av dette, jeg synes bare vi har brukt mer enn nok tid på noe som egentlig er ganske ukomplisert.
Dersom du ikke makter å bare registrere hva jeg forteller deg og gå videre, så blir det ganske enkelt jeg som må gjøre det, da dette ikke ser ut til å ha noen ende (eller innhold).

• Liker 5
Lenke til kommentar
1 hour ago, Red Frostraven said:

Du har benyttet deg av kilder som kaller barna 'transgender or nonbinary', ikke 'trans or nonbinary'.
Når du starter å bruke uttrykk på en måte som avviker fra kildene du siterer, og som fremdeles ikke gir mening i konteksten av diskusjonen -- det er ingen grunn til å tro at barna er transvestitter -- så er det fremdeles et Deg-problem.

Men flott at du tar avstand fra kildene og påstandene du har fremmet tidligere, selv om det er en weird flex over måten du gjør det på.

Hvilke kilder er det du sikter til nå, egentlig?

• Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Atib Azzad said:

Det er en rar tolkning.
Jeg informerte deg om at det ikke kvalifiserer til benevnelsen trans (som i transperson) å bare observere at noen avviker fra tradisjonelle kjønnsutrykk, så du slapp å fremstå som en idiot når du skulle uttale deg om dette.

Deretter fikk vi etablert at du hadde brukt transvestitt og transperson som synonymer, som både er galt, óg som jeg ikke hadde noen forutsetning for å vite, da du lenket til en undersøkelse som gjelder transpersoner, brukte ordet transperson, og beskrev det som å føle seg født i feil kropp.

Jeg opplever det ikke som om du plutselig fikk noe mer rett i forhold til noe av dette, jeg synes bare vi har brukt mer enn nok tid på noe som egentlig er ganske ukomplisert.
Dersom du ikke makter å bare registrere hva jeg forteller deg og gå videre, så blir det ganske enkelt jeg som må gjøre det, da dette ikke ser ut til å ha noen ende (eller innhold).

Hva vil du kalle en person av hankjønn som kler seg i kvinneklær? Ikke transvestitt, ikke transperson, ikke transgender. Så hva?

La oss ta Eddie Izzard. Izzard kaller seg transgender. Før så kalte hen seg transvestitt. Hen har også kalt seg "a lesbian trapped in a man's body". Hen har også kalt seg "genderfluid".

Izzard has said that she knew she was transgender at the age of four, after watching a boy being forced to wear a dress by his sisters.

When asked in 2019 what pronouns she preferred, Izzard responded, "either 'he' or 'she'" and explained, "If I am in boy mode, then 'he', or girl mode, 'she'.

Izzard har ikke tatt hormoner eller kirurgi for å bli mer lik en kvinne. Så hvilke av alle disse begrepene nevnt over her (i fet skrift) behager det Atib Azzad at jeg kaller Izzard?

• Liker 4
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Gargantua said:

Hva vil du kalle en person av hankjønn som kler seg i kvinneklær? Ikke transvestitt, ikke transperson, ikke transgender. Så hva?

La oss ta Eddie Izzard. Izzard kaller seg transgender. Før så kalte hen seg transvestitt. Hen har også kalt seg "a lesbian trapped in a man's body". Hen har også kalt seg "genderfluid".

Izzard has said that she knew she was transgender at the age of four, after watching a boy being forced to wear a dress by his sisters.

When asked in 2019 what pronouns she preferred, Izzard responded, "either 'he' or 'she'" and explained, "If I am in boy mode, then 'he', or girl mode, 'she'.

Izzard har ikke tatt hormoner eller kirurgi for å bli mer lik en kvinne. Så hvilke av alle disse begrepene nevnt over her (i fet skrift) behager det Atib Azzad at jeg kaller Izzard?

Er det så vanskelig?

Noen kledd i klær som avviker fra tradisjonelle utrykk for kjønn kan både være transvestitt og transperson, men man kan ikke konkludere med at de er noen av delene kun gjennom måten de går kledd.
Noen som bare kler seg utradisjonelt for sitt kjønn, uten å identifisere seg med noe annet enn sitt biologiske kjønn kan være transvestitt, men er ikke transperson.

En transperson kan være transvestitt (fordi termen dekker så bredt) men en transvestitt er ikke nødvendigvis en transperson, altså kan de ikke brukes som synonymer.

At du kan observere at barna til Megan Fox er kledd utradisjonelt gjør deg ikke i stand til å erklære dem for å være transpersoner.

Dette er bare å gjenta det jeg allerede har sagt til deg, det er ikke en ny problemstilling eller nytt spørsmål, bare repetisjon av noe du har fått deg fortalt.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Atib Azzad said:

Er det så vanskelig?

Noen kledd i klær som avviker fra tradisjonelle utrykk for kjønn kan både være transvestitt og transperson, men man kan ikke konkludere med at de er noen av delene kun gjennom måten de går kledd.
Noen som bare kler seg utradisjonelt for sitt kjønn, uten å identifisere seg med noe annet enn sitt biologiske kjønn kan være transvestitt, men er ikke transperson.

En transperson kan være transvestitt (fordi termen dekker så bredt) men en transvestitt er ikke nødvendigvis en transperson, altså kan de ikke brukes som synonymer.

At du kan observere at barna til Megan Fox er kledd utradisjonelt gjør deg ikke i stand til å erklære dem for å være transpersoner.

Dette er bare å gjenta det jeg allerede har sagt til deg, det er ikke en ny problemstilling eller nytt spørsmål, bare repetisjon av noe du har fått deg fortalt.

Atib: "Er det så vanskelig?"

Også Atib: Kommer med en ti linjer lang utgreiing om hva forskjellen er. En utgreiing som ikke henger på greip, verken logisk, taksonomisk, semantisk eller common-sensisk. 

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Gargantua said:

Atib: "Er det så vanskelig?"

Også Atib: Kommer med en ti linjer lang utgreiing om hva forskjellen er. En utgreiing som ikke henger på greip, verken logisk, taksonomisk, semantisk eller common-sensisk. 

En transvestitt kan være noen som bare liker å kle seg i klær som ikke tradisjonelt er forbundet med sitt biologiske kjønn, uten noen flere tanker om det (en transvestitt kan også være fler ting, men poenget er at det også rommer atferd hvor man identifiserer seg med sitt biologiske kjønn, en forutsetning for en transperson er at man ikke gjør det).
En transperson identifiserer seg med et annet kjønn en det man biologisk ér.

Du er i ferd med å gjøre det til mitt problem at du nekter å forstå.

Endret av Atib Azzad
  • Liker 3
Lenke til kommentar
10 minutes ago, Atib Azzad said:

En transperson identifiserer seg med et annet kjønn en det man biologisk ér.

Ikke ihht snl.no: I dag brukes gjerne i stedet begrepet transperson som et samlebegrep for personer som på ulike måter beveger seg bort fra sitt fødselskjønn.

Jeg vil hevde at å gå i kvinneklær/jenteklær nå man er mann/gutt nettopp er en måte å bevege seg bort fra sitt fødselskjønn på. Men du vet sikkert bedre. Du får ringe Esben Esther Pirelli Benestad og si at hen må endre artikkelen hen har skrevet. Den er åpenbart helt feil.

image.png.fca174d75616270367d8a1264fb39e0b.png

Endret av Gargantua
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ifølge denne "forsknings"artikkelen er det 74 forskjellige kjønn man kan velge mellom. 

Besides male and female, there are 72 other genders, which include the following:

1. Agender: A person who does not identify themselves with or experience any gender. Agender people are also called null-gender, genderless, gendervoid, or neutral gender.
  2. Abimegender: Associated with being profound, deep, and infinite. The term abimegender may be used alone or in combination with other genders.
  3. Adamas gender: A gender that is indefinable or indomitable. People identifying with this gender refuse to be categorized in any particular gender identity.
  4. Aerogender: Also called evaisgender, this gender identity changes according to one’s surroundings.
  5. Aesthetigender: Also called aesthetgender, it is a type of gender identity derived from aesthetics.
  6. Affectugender: This is based on the person’s mood swings or fluctuations.
  7. Agenderflux: A person with this gender identity is mostly agender with brief shifts of belonging to other gender types.
  8. Alexigender: The person has a fluid gender identity between more than one type of gender although they cannot name the genders they feel fluid in.
  9. Aliusgender: This gender identity stands apart from existing social gender constructs. It means having a strong specific gender identity that is neither male nor female.
  10. Amaregender: Having a gender identity that changes depending on the person one is emotionally attached to.
  11. Ambigender: Having two specific gender identities simultaneously without any fluidity or fluctuations.
  12. Ambonec: The person identifies themselves as both man and woman and yet does not belong to either.
  13. Amicagender: A gender-fluid identity where a person changes their gender depending on the friends they have.
  14. Androgyne: A person feels a combination of feminine and masculine genders.
  15. Anesigender: The person feels close to a specific type of gender despite being more comfortable in closely identifying themselves with another gender.
  16. Angenital: The person desires to be without any primary sexual characteristics although they do not identify themselves as genderless.
  17. Anogender: The gender identity fades in and out in intensity but always comes back to the same gendered feeling.
  18. Anongender: The person has a gender identity but does not label it or would prefer to not have a label.
  19. Antegender: A protean gender that can be anything but is formless and motionless.
  20. Anxiegender: This gender identity has anxiety as its prominent characteristic.
  21. Apagender: The person has apathy or a lack of feelings toward one's gender identity.
  22. Apconsugender: It means knowing what are not the characteristics of gender but not knowing what are its characteristics. Thus, a person hides its primary characteristics from the individual.
  23. Astergender: The person has a bright and celestial gender identity.
  24. Astral gender: Having a gender identity that feels to be related to space.
  25. Autigender: Having a gender identity that feels to be closely related to being autistic.
  26. Autogender: Having a gender experience that is deeply connected and personal to oneself.
  27. Axigender: A gender identity that is between the two extremes of agender and any other type of gender. Both the genders are experienced one at a time without any overlapping. The two genders are described as on the opposite ends of an axis.
  28. Bigender: Having two gender identities at the same or different times.
  29. Biogender: Having a gender that is closely related to nature.
  30. Blurgender: Also called gender fuss, blurgender means having more than one gender identities that blur into each other so that no particular type of gender identity is clear.
  31. Boyflux: The person identifies themselves as male, but they experience varying degrees of male identity. This may range from feeling agender to completely male.
  32. Burstgender: Frequent bursts of intense feelings quickly move to the initial calm stage.
  33. Caelgender: This gender identity shares the qualities or aesthetics of outer space.
  34. Cassgender: It is associated with the feelings of considering the gender irrelevant or unimportant.
  35. Cassflux: There is a fluctuating intensity of irrelevance toward gender.
  36. Cavusgender: The person feels close to one gender when depressed and to another when not depressed.
  37. Cendgender: The gender identity changes from one gender to its opposite.
  38. Ceterogender: It is a nonbinary gender where the person has a specific masculine, feminine or neutral feelings.
  39. Ceterofluid: Although the person is a ceterogender, their identity keeps fluctuating between different genders.
  40. Cisgender: Being closely related to the gender assigned at birth during the entire life.
  41. Cloudgender: The person’s gender cannot be comprehended or understood due to depersonalization and derealization disorder.
  42. Collgender: Various genders are present at the same time in the individual.
  43. Colorgender: In this category, colors are used to describe gender, for example, pink gender or black gender.
  44. Commogender: The person knows that they are not cisgender yet continues to identify as one for a while.
  45. Condigender: The person feels their gender only under specific circumstances.
  46. Deliciagender: Associated with the feeling of having multiple genders but preferring one over the other.
  47. Demifluid: Having multiple genders, some fluid while others are static.
  48. Demiflux: A combination of multiple genders with some genders static, whereas others fluctuating in intensity.
  49. Demigender: The individual has partial traits of one gender and the rest of the other gender.
  50. Domgender: The individual has multiple genders with one dominating over the rest.
  51. Duragender: Having more than one gender with one lasting longer than the others.
  52. Egogender: It is a personal type of gender identified by the individual alone. It is based on the person’s experience within the self.
  53. Epicene: It is associated with a strong feeling of not being able to relate to any of the two genders of the binary gender or both of the binary gender characteristics.
  54. Esspigender: The individual relates their gender identity with spirits.
  55. Exgender: The denial to identify with any gender on the gender spectrum.
  56. Existigender: The person’s gender identity exists only when they make conscious efforts to realize it.
  57. Femfluid: The person is fluid or fluctuating regarding the feminine genders.
  58. Femgender: A nonbinary gender identity that is feminine.
  59. Fluidflux: It means to be fluid between two or more genders with a fluctuation in the intensity of those genders.
  60. Gemigender: The person has two genders that are opposite yet they flux and work together.
  61. Genderblank: It is closely related to a blank space.
  62. Genderflow: The gender identity is fluid between infinite feelings.
  63. Genderfluid: The person does not consistently adhere to one fixed gender and may have many genders.
  64. Genderfuzz: More than one gender is blurred together.
  65. Genderflux: The gender fluctuates in intensity.
  66. Genderpuck: The person resists to fit in societal norms concerning genders.
  67. Genderqueer: The individual blurs the preconceived boundaries of gender in relation to the gender binary or having just one gender type.
  68. Gender witched: The person is inclined toward the notion of having one gender but does not know which.
  69. Girlflux: The individual identifies themselves as a female but with varying intensities of female identities.
  70. Healgender: A gender identity that gives the person peace, calm, and positivity.
  71. Mirrorgender: Changing one's gender type based on the people surrounding.
  72. Omnigender: Having or experiencing all genders.

https://www.medicinenet.com/what_are_the_72_other_genders/article.htm

Hvilket kjønn føler du for å være idag?

• Liker 7
Lenke til kommentar

Mye av tullet (alt?) som listes opp virker å ha lite eller ingenting med kjønn å gjøre i det hele tatt. Strengt tatt heller vanlige eller uvanlige personlige egenskaper eller følelser. "Mirrorgender", at man forandrer "kjønn basert på hvilke personer som er rundt deg" virker som en misforståelse. Prater man ikke her om at man tilpasser egen oppførsel basert på hvem du er med og anledning? Er ikke det ganske vanlig, spesielt for unge mennesker, å oppføre seg på en måte med sine beste venner og kanskje tone ting ned litt med andre?

Woke-forskningen er jo bare tøv. Det er inntrykket jeg får.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Dere beviser nok en gang at anti-woke eksisterer på ekstremt tynne grunnlag.

Jeg vet ikke om det er ren ignoranse eller villig tåkelegging at forståelsen om at sex =/= gender ikke går inn, men dette oppstyret rundt hva barn og menn klær seg i er virkelig ikke sunn tankegods for dere.

Anti-woke som sådan virker å være ganske i mot fri utfoldelse av individet og et fritt samfunn da, når man forsøker å diktere hva folk kan gå i og hvordan de skal passe inn i deres verden.

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
AlpakkaMafakka skrev (13 minutter siden):

Dere beviser nok en gang at anti-woke eksisterer på ekstremt tynne grunnlag.

Jeg vet ikke om det er ren ignoranse eller villig tåkelegging at forståelsen om at sex =/= gender ikke går inn, men dette oppstyret rundt hva barn og menn klær seg i er virkelig ikke sunn tankegods for dere.

Anti-woke som sådan virker å være ganske i mot fri utfoldelse av individet og et fritt samfunn da, når man forsøker å diktere hva folk kan gå i og hvordan de skal passe inn i deres verden.

Det kan umulig være sunt for den mentale helsen å tro at vi har minst 74 kjønn vi kan velge utifra, tilsynelatende basert på helt vanlige følelser. Wokefolket forstår ikke forskjellen på følelser og kjønn kan det virke som? Å ha angst er en vanlig følelse/lidelse, men wokefolket skal altså ha et eget kjønn basert på angst! Og dette kaller man til og med forskning. 

For meg virker det som at dette bare er en del av en mental syk bevegelse.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (2 minutter siden):

Gender er mer som legning enn biologisk kjønn -- det er ens mentale opplevelse, ikke ens kropp eller kjønnsorganer.

Og dette har blitt fortalt deg minst 5 ganger.

Man må være mentalt syk for å tro at man har 74 kjønn man kan velge fra. Helst basert på dagsform og vanlige følelser/lidelser. Bevegelsen deres er jo nærmest ren hjernevask

Dere lurer folk som har andre problem som angst til å tro at de har et problem med kjønnsidentitet. "Anxiegender". Dere er jo bare en gjeng svindlere og bedragere.

Endret av DukeNukem3d
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...