Gå til innhold

Woke i moderne underholdningsindustri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poppmunn skrev (På 26.11.2024 den 14.54):

Gratulerer med 500 sider og 10000 innlegg, forresten. Tipper nesten halvparten kunne vært unngått om folk hadde sluttet å falle for agnet til rabler 😂

Ser ut til at jeg var inne på noe her. Nå har ikke rabler postet her siden før jul og aktiviteten har gått ned betraktelig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
PgUp skrev (2 minutter siden):

r/Gamingcirclejerk - Ironic

Jeg spiller bare gamle spill uansett, men når det kommer til film så sjekker jeg som oftest opp om dette er ikke-kreativt woke-tøv eller om det er noe originalt / en god historie / verdt å se på. Så slipper jeg å kaste vekk 1.5-3 timer på det.

• Liker 8
Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (13 timer siden):

Jeg spiller bare gamle spill uansett, men når det kommer til film så sjekker jeg som oftest opp om dette er ikke-kreativt woke-tøv eller om det er noe originalt / en god historie / verdt å se på. Så slipper jeg å kaste vekk 1.5-3 timer på det.

Hvor/hvordan sjekker du dette?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gargantua skrev (1 time siden):

Strøk på eksamen etter bruk av «han- og hunkjønn». Dette er ikke woke i moderne underholdningsindustri, men noe mye, mye verre. Nemlig woke i moderne akademia. Tenk å stryke en student fordi hun (ja, HUN!) ikke bruker oppkonstruerte nyord, med begrunnelsen at ordene hun bruker er "biologisk deterministisk". Dette er orwellsk nytale, og sensoren burde få sparken umiddelbart. 

Sparken er nok litt dramatisk. Men helt enig i at det er en syk ting å få stryk på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Gargantua said:

Strøk på eksamen etter bruk av «han- og hunkjønn». Dette er ikke woke i moderne underholdningsindustri, men noe mye, mye verre. Nemlig woke i moderne akademia. Tenk å stryke en student fordi hun (ja, HUN!) ikke bruker oppkonstruerte nyord, med begrunnelsen at ordene hun bruker er "biologisk deterministisk". Dette er orwellsk nytale, og sensoren burde få sparken umiddelbart. 

Og folk lurer på hvorfor de unge ville stemt Trump eller det mildere alternativet FRP her. Er vel en del sånne i skulesystemet og klasserom i disse dager. FRI kan nå "informere" i klasserommene

• Liker 2
Lenke til kommentar
HasuUser skrev (15 minutter siden):

Og folk lurer på hvorfor de unge ville stemt Trump eller det mildere alternativet FRP her. Er vel en del sånne i skulesystemet og klasserom i disse dager. FRI kan nå "informere" i klasserommene

Nah, dere henger for mye på nett. Er absolutt ikke slik.

• Liker 3
Lenke til kommentar
11 minutes ago, PgUp said:

Ble du truffet ja ? :D

Typisk for venstresiden når den skal være morsom er å rakke ned på motparten, helst på en nedlatende måte.  Derfor lages det ofte en nedlatende parodi av motparten, og man gjør (ofte på infam måte) narr av denne i stedet for å leke med hva motparten faktisk mener.

Figuren din treffer ingen, fordi ingen er sånn.

Endret av Gammel Gubbe
utheving
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gammel Gubbe skrev (1 minutt siden):

Typisk for venstresiden når den skal være morsom er å rakke ned på motparten, helst på en nedlatende måte. 

Det er ganske naivt å tro at det bare er venstresiden som opererer på dette viset, ytre høyre/venstre er stort sett helt like og opererer på samme vis, det er derfor det også er knapt forskjell på anti-woke/woke personer, eneste forskjellen mellom dem er hva de vil sensurere og kansellere, men begge sider ivrer etter sensur og kansellering.  

Gammel Gubbe skrev (5 minutter siden):

Det er faktisk ikke uvanlig at de er sånn de ytterst til høyre og venstre, de er så hjernevasket at de ikke ser at de er blitt til akkurat hva de tilsynelatende misliker. 

horseshoe-theory-political-left-and-righ

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gammel Gubbe skrev (Akkurat nå):

Typisk for venstresiden er å ikke forstå oss på høyresiden. ;)

Det samme kan en si om høyresiden, det verste er vel at det egentlig blir gjort med vilje av så mange både på ytre høyre og venstre, så mange mennesker har ødelagt tenkekjøttet sitt med politisk avføring fra SOME.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gammel Gubbe skrev (43 minutter siden):

Typisk for venstresiden når den skal være morsom er å rakke ned på motparten, helst på en nedlatende måte.  Derfor lages det ofte en nedlatende parodi av motparten, og man gjør (ofte på infam måte) narr av denne i stedet for å leke med hva motparten faktisk mener.

Haha har du sett denne tråden? Er godt av memes som gjør narr av venstresiden,  så her må du se seg i speilet ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...