LuxFerre Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember (endret) 1 hour ago, jjkoggan said: Ok Lucifer Lu·ci·fer / ˈloōsəfər/ • n. 1. another name for Satan. Jeg viste at noen ville avsløre meg😈 Planeten Venus går også under samme navn. Luxferre er latin og betyr Lys bringer Lux=Lys (brukes til å måle lysstyrke ) Lucis=Lys Ferre=Bringer (Bærer) Lucifer er en forkortelse på Lucis Ferre. Navnet ble valgt på grunn av at min første post her var om problemer med Sony TVer og HDR. Endret 12. desember av LuxFerre 2 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Lush skrev (7 timer siden): Mens andre som dropper woke, de haler inn penger.. rart dette her.. Det som ikke stemples woke, fordi det er bra haler inn penger. Det haler ikke inn penger fordi det ikke er woke. Det er to forskjellige ting. 1: Det er faktisk bra skrevet og gjennomført. Da er det sannsynligvis ikke laget av inkompetente team, satt sammen av inkompetente ledere. Hva som kalles woke av amerikanske kilder, som definisjonen i tråden er fundert på har ingenting med dette å gjøre. God of War: Ragnarok har fått råd fra SBI til historieskriving for å gjøre opplevelsen mer autentisk. Det har ekstremt godt skrevet historie. 2: Det stemples ikke woke. Selv om det kvalifiserer gjennom DEI, Sweet Baby Inc, etc, så kalles ikke godt gjennomførte produserte filmer og serier woke om de blir godt nok mottatt. Som Arcane, eller Baldur's Gate. --- Anti-woke er en del av outrage-kulturen. Det handler ikke om kvalitet eller politikk, fra skaperene av ideologien/trenden, influencere som Nerdrotic, the Quartering og the Critical Drinker, men å spre konservativ høyre sin politikk gjennom vikarierende argumenter og spredning av anekdoter og ubegrunnet, politisk ensidig, feilplassert kritikk som fører til sterke følelser. De som faller for retorikken er ofre for emosjonell manipulasjon. https://www.npr.org/2019/10/09/768489375/how-outrage-is-hijacking-our-culture-and-our-minds 2 1 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember (endret) Skrotleif skrev (2 timer siden): Gjelder dette bare likes på youtube eller andre vurdering på nettet også? Hva med imdb? Betyr det noe at f.eks. Shrek har 7.9, eller er heller ikke det representativt for noe som helst? Hvilke sjokk og hat-kampanjer opprettet av propagandaspredere fra større etablerte nettverk av propaganda, med en agenda om å snakke dritt om Shrek, år før filmen kommer ut, kjenner du til? Som lenker til og oppfordrer folk til å si hva de har blitt fortalt at de skal mene om fenomenet? Jeg mener. Hvor mange av dem som stemmer ned filmen er unike seere i målgruppen, jenter/barn under 20? Endret 12. desember av Red Frostraven 2 1 1 Lenke til kommentar
Lush Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Red Frostraven skrev (3 timer siden): Det som ikke stemples woke, fordi det er bra haler inn penger. Det haler ikke inn penger fordi det ikke er woke. Det er to forskjellige ting. 1: Det er faktisk bra skrevet og gjennomført. Da er det sannsynligvis ikke laget av inkompetente team, satt sammen av inkompetente ledere. Hva som kalles woke av amerikanske kilder, som definisjonen i tråden er fundert på har ingenting med dette å gjøre. God of War: Ragnarok har fått råd fra SBI til historieskriving for å gjøre opplevelsen mer autentisk. Det har ekstremt godt skrevet historie. 2: Det stemples ikke woke. Selv om det kvalifiserer gjennom DEI, Sweet Baby Inc, etc, så kalles ikke godt gjennomførte produserte filmer og serier woke om de blir godt nok mottatt. Som Arcane, eller Baldur's Gate. --- Anti-woke er en del av outrage-kulturen. Det handler ikke om kvalitet eller politikk, fra skaperene av ideologien/trenden, influencere som Nerdrotic, the Quartering og the Critical Drinker, men å spre konservativ høyre sin politikk gjennom vikarierende argumenter og spredning av anekdoter og ubegrunnet, politisk ensidig, feilplassert kritikk som fører til sterke følelser. De som faller for retorikken er ofre for emosjonell manipulasjon. https://www.npr.org/2019/10/09/768489375/how-outrage-is-hijacking-our-culture-and-our-minds Igjen du har glemt eller vil ikke forstå hva vi kaller woke. Ingen har sagt at Arcane og BG3 har noe med SBI å gjøre.. Og BG3 er noe woke og enig det er gjort på en grei måte. Og faller da ikke under det vi da kaller woke. Får se om du klarer disse to tankene.. Og de du ramser opp, har sagt akkurat det samme. Fordi de gir eksempler som BG3, på hvordan Veilguard og flere kunne gjort det. Så bedre research. 6 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember (endret) Jojimbo skrev (11 timer siden): Såklart mener rabler at publikums tilbakemeldinger på en offentlig plattform som YouTube ikke betyr noe – til tross for at plattformen er laget nettopp for å gi seerne en enkel måte å uttrykke sin mening på. Jeg tror heller ikke sånne "kampanjer" som fører til likes eller dislikes på en trailer på Youtube, eller ratingen til en serieepisode på IMDB er særlig representativt for hva massene mener. De fleste leser ikke kommentarfeltene på Youtube, de vil bare se en trailer. Ta for eksempel Last of Us, en helt enorm suksess både som spill og tv-serie til tross for å ha blitt angrepet av en sint internettmobb som hevdet at det var "woke", og som kjørte både review bombing og det ene og det andre angrepet mot disse produktene. Det hadde nok fint lite å si for publikums interesse og den kommersiell suksessen. Spillet Last of Us 2 ble det raskest selgende first party-spillet på PS4 noensinne, og serien ble den mest sette debutsesongen hos HBO. I tillegg vet vi at mange av brukerne som tar del i disse review bombing- og hatkampanjene ikke en gang er ekte mennesker, men falske kontoer og bots. En studie som tok for seg hatkampanjen mot Star Wars: The Last Jedi, kom til at en stor andel av hatet kom fra russiske troll og botter: ‘Star Wars: The Last Jedi’ Backlash: Academic Study Reveals 50% of Online Hate Caused by Russian Trolls or Non-Humans https://www.indiewire.com/features/general/star-wars-last-jedi-backlash-study-russian-trolls-rian-johnson-1202008645/ Endret 12. desember av Snikpellik 1 3 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Lush skrev (4 timer siden): Igjen du har glemt eller vil ikke forstå hva vi kaller woke. Det går jo klart frem i tråden; Hva enn høyreradikale konservative kilder på YouTube, Rumble eller på KotakuInAction kaller woke. Og siden i sommer, så forsøker noen få i tråden å påstå at de, personlig, kun benytter Woke om kapitalister som benytter seg av sin private eiendomsrett til å produsere medier med ikke-helt-hvite i hovedrollen og/eller benytter seg av strategier for å bedre kvaliteten på produktene sine som inkluderer å ansette ikke-hvite eller konsultere med selskaper som kan forbedre skriving. 2 1 1 Lenke til kommentar
fredrik2 Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember 4 minutes ago, Red Frostraven said: Det går jo klart frem i tråden; Hva enn høyreradikale konservative kilder på YouTube, Rumble eller på KotakuInAction kaller woke. Og siden i sommer, så forsøker noen få i tråden å påstå at de, personlig, kun benytter Woke om kapitalister som benytter seg av sin private eiendomsrett til å produsere medier med ikke-helt-hvite i hovedrollen og/eller benytter seg av strategier for å bedre kvaliteten på produktene sine som inkluderer å ansette ikke-hvite eller konsultere med selskaper som kan forbedre skriving. Och du tror att du har klarat av att få noen att ändra mening? Man skulle tro att du efter hundratals inlägg kunde förstå vad folk skriver och svara på det i ställer för att hitta på stråmenn. 6 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember (endret) fredrik2 skrev (22 minutter siden): fredrik2 skrev (22 minutter siden): Man skulle tro att du efter hundratals inlägg kunde förstå vad folk skriver och svara på det i ställer för att hitta på stråmenn. Hva var en stråmann, eksakt? Husker du ikke hvordan tråden startet og kildene den er fundert på? Vet du ikke hvor fra forestillingen om woke spredte seg til Norge, som også er dokumentert i tråden fra dens behynnelse? Skal jeg vise deg hvordan ingen forestillinger i tråden er unike, og alltid følger, kommer etter, kilder i USA? Endret 12. desember av Red Frostraven 2 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember sofiemyr skrev (20 timer siden): Hvis du tenker på deg selv så har du sikkert meninger som du ikke «tør» dele med andre fordi du er redd for hvordan du vil tolkes. For enkelte så er det blant annet vanskelig med tanke på karrieren å uttrykke seg om noe som ikke er aksepter av det store flertallet... Som jeg har skrevet før her - jeg har en voksen datter som er woke og stolt av det - og jeg kostaterer at ytringsfrihet ikke lenger er hva det en gang var... Ytringsfrihet er akkurat det samme som det var før, det ser ut til at den store bekymringen din er at andre bruker sin ytringsfrihet, og kritiserer din bruk av din ytringsfrihet, men det er faktisk ytringsfrihet det også. Ofte får jeg inntrykket av at problemet enkelte har med såkalt woke er at de ikke har muligheten til å oppføre seg ufint uten at er noen som sier at det er ufint, så blir de sinte, og så sier de at deres ytringsfrihet blir tråkket på. 3 1 Lenke til kommentar
sofiemyr Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember skaftetryne32 skrev (17 minutter siden): Ytringsfrihet er akkurat det samme som det var før, det ser ut til at den store bekymringen din er at andre bruker sin ytringsfrihet, og kritiserer din bruk av din ytringsfrihet, men det er faktisk ytringsfrihet det også. Ofte får jeg inntrykket av at problemet enkelte har med såkalt woke er at de ikke har muligheten til å oppføre seg ufint uten at er noen som sier at det er ufint, så blir de sinte, og så sier de at deres ytringsfrihet blir tråkket på. Jeg anser meg selv som en godt oppdratt person, men du hvis du har eksempler på at jeg har opptrådt ufint så tar jeg gjerne de 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember sofiemyr skrev (1 minutt siden): Jeg anser meg selv som en godt oppdratt person, men du hvis du har eksempler på at jeg har opptrådt ufint så tar jeg gjerne de Jeg sier ikke at du gjør det, eller det var hvertfall ikke meningen, men jeg ser ikke problemet med at folk bruker sin ytringsfrihet i møte med at folk bruker sin ytringsfrihet, det virker som du mener at enkelte meninger skal stå uimotsagt bare fordi de som i første omgang hadde en mening ikke tåler å bli motsagt, som om alle er noen fislete krenka typer som ikke tåler kritikk, og det er faktisk dette som er hele problemet ikke bare med woke, men også med anti-wokerne, jeg har sagt det mange ganger, men de er helt like, de er bare på hver sine ende av hesteskoen, langt mer like enn ulike. 2 Lenke til kommentar
Lush Skrevet torsdag kl 12:25 Del Skrevet torsdag kl 12:25 Red Frostraven skrev (2 timer siden): Det går jo klart frem i tråden; Hva enn høyreradikale konservative kilder på YouTube, Rumble eller på KotakuInAction kaller woke. Og siden i sommer, så forsøker noen få i tråden å påstå at de, personlig, kun benytter Woke om kapitalister som benytter seg av sin private eiendomsrett til å produsere medier med ikke-helt-hvite i hovedrollen og/eller benytter seg av strategier for å bedre kvaliteten på produktene sine som inkluderer å ansette ikke-hvite eller konsultere med selskaper som kan forbedre skriving. Dem om det, men woke blir skapt av alle så er ikke bundet til en gruppe. Kanskje fordi det er en konsensus blant majoriteten, at du opplever det er kun fordi de sier det. Som er direkte feil, og en grunn til at du havner i debatter som går i ring. Uten å bare forstå at woke skaper dårlig produkter som svært få vil ha. Og igjen dette utelukker ikke at det kan gjøres på en god eller bedre måte: BaldursG3, Overwatch, eller House of the Dragon f.eks. Som da ikke kalles woke, av samme gruppe.. men disse DEI/ESG studioene med eller uten hjelp av aktører som SBI. Klarer stort sett ikke levere kvalitet.. så vil si det sier sitt Indiana Jones er vel sist ut av spill, hvor det er noe nedsnakk fra dame protagonisten men ikke så ille som man fryktet. Det samme kan sies til nå om den nye Barne Star Wars serien, men der er ryktet at episode 3 skal være juicy xD får se, uansett begge franchiser blir labert mottatt. Nå etter at disney har kjørt navnet sitt i grøften sammen med de fleste IPene sine.. 4 Lenke til kommentar
fredrik2 Skrevet torsdag kl 13:24 Del Skrevet torsdag kl 13:24 3 hours ago, Red Frostraven said: Hva var en stråmann, eksakt? Husker du ikke hvordan tråden startet og kildene den er fundert på? Vet du ikke hvor fra forestillingen om woke spredte seg til Norge, som også er dokumentert i tråden fra dens behynnelse? Skal jeg vise deg hvordan ingen forestillinger i tråden er unike, og alltid følger, kommer etter, kilder i USA? Allt du skriver kanske? Uppenbart att du bara ser ting fra ditt perspektiv och verkar tro att det är 100% sant och den enda rationella människor kan tro på. Ditt inlägg över er ett tydligt eksempel. Har försökt några gånger att förklara vad jag menar med woke och vad det kommer ifra men du verkar inte lyssna på varken mig eller noen annan. Jag tror inte alls på din syn på saken och er inte alls enig i att den godt dokumenterad. 6 Lenke til kommentar
sofiemyr Skrevet torsdag kl 13:25 Del Skrevet torsdag kl 13:25 (endret) skaftetryne32 skrev (1 time siden): Jeg sier ikke at du gjør det, eller det var hvertfall ikke meningen, men jeg ser ikke problemet med at folk bruker sin ytringsfrihet i møte med at folk bruker sin ytringsfrihet, det virker som du mener at enkelte meninger skal stå uimotsagt bare fordi de som i første omgang hadde en mening ikke tåler å bli motsagt, som om alle er noen fislete krenka typer som ikke tåler kritikk, og det er faktisk dette som er hele problemet ikke bare med woke, men også med anti-wokerne, jeg har sagt det mange ganger, men de er helt like, de er bare på hver sine ende av hesteskoen, langt mer like enn ulike. Nesten enig - den største ulikheten for meg ligger i at på den ene siden har du de som tenker "ikke ødelegg mine historier og minner" mens på den andre siden har du "vi bruker de historiene vi vil og lager nye minner" Når du da samtidig har motsetningene mellom de samme grupperingene som eskalerer det jeg kaller relativt konservative oppfatninger med liberale så oppstår friksjonen når den liberale delen ikke virker å ha noe som helst takhøyde for å møte "motparten" på halvveien... Tenkt samtale: A) "Jeg liker ikke at Snøhvit skal fremstilles av noen som slett ikke er hvit - det er jo på tvers av hva historien handler om" B) "Tull - historien er mye mer enn det - du har åpenbart ikke satt deg inn i hvordan den originale Grimm historien er og det beviselige faktum at Disney endret masse på den for å tilpasse seg 40 tallets publikum" A) "Jeg liker det fortsatt ikke - hvorfor kan de ikke heller finne på nye historier istedet for å ødellegge våre" B) "Det at du ikke liker det er ikke et argument like lite som det er et argument at jeg synes det er helt greit. Disney strekker seg etter dagens publikum på samme måte som de gjorde i 1937" A) "Jeg kommer ikke til å se denne" B) "Så la være å se den og se noe annet" Endret torsdag kl 13:26 av sofiemyr 3 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet torsdag kl 13:59 Del Skrevet torsdag kl 13:59 sofiemyr skrev (9 minutter siden): Nesten enig - den største ulikheten for meg ligger i at på den ene siden har du de som tenker "ikke ødelegg mine historier og minner" mens på den andre siden har du "vi bruker de historiene vi vil og lager nye minner" ingen minner er ødelagt dog, det er en påstand helt uten grunnlag, og de gamle filmene ble like tilpasset sin egen tid som dagens moderne tolkninger, når alt kommer til alt så er det du som bestemmer hva du ser på og jeg bestemmer hva jeg ser på, våre egne valg med andre ord, velger jeg å se en moderne tolkning snøhvit så er vel det greit, det ødelegger ikke mine minner om snøhvit fra nittenpilogbue. sofiemyr skrev (16 minutter siden): Når du da samtidig har motsetningene mellom de samme grupperingene som eskalerer det jeg kaller relativt konservative oppfatninger med liberale så oppstår friksjonen når den liberale delen ikke virker å ha noe som helst takhøyde for å møte "motparten" på halvveien... Dette er en litt typisk partisk fremstilling der den siden en selv ikke er en del av er de som alltid tar feil, jeg kan godt si det samme, det er lite takhøyde for å møte motparten på halvveien, og det er egentlig ikke så rart, når de fleste av dem har mer eller mindre alt til felles med unntak av hvem de mener bør kanselleres. F.eks 👇 sofiemyr skrev (19 minutter siden): Jeg liker ikke at Snøhvit skal fremstilles av noen som slett ikke er hvit - det er jo på tvers av hva historien handler om" Men hvem faen bryr seg om noen ikke er hvit som snø, det finnes ikke mennesker der ute som er hvite som snø, kort og godt, det er et eventyr, og det handlet aldri så veldig mye om at hun var hvit som snø, jeg mener det kan jo knapt kalles en handling ? Det er mer et fysisk karaktertrekk. Og skuespilleren er jo plenty "hvit", jeg har aldri vært en fan av at skuespillere ikke kan spille noe de selv ikke er, heterofile kan ikke spille homofile f.eks, det er idiotisk, kan homofile bare spille homofile f.eks ? Hva er engang poenget med skuespillere om det skal fortsette sånn ? sofiemyr skrev (20 minutter siden): B) "Tull - historien er mye mer enn det - du har åpenbart ikke satt deg inn i hvordan den originale Grimm historien er og det beviselige faktum at Disney endret masse på den for å tilpasse seg 40 tallets publikum" Og det stemmer jo, historien handler ikke hovedsakelig om at denne jenta var bleik. sofiemyr skrev (24 minutter siden): Jeg liker det fortsatt ikke - hvorfor kan de ikke heller finne på nye historier istedet for å ødellegge våre" Ja ingen historier er blitt ødelagt, brødrene Grimm sine samlede eventyr er ikke ødelagt på noe vis. sofiemyr skrev (26 minutter siden): B) "Det at du ikke liker det er ikke et argument like lite som det er et argument at jeg synes det er helt greit. Disney strekker seg etter dagens publikum på samme måte som de gjorde i 1937" A) "Jeg kommer ikke til å se denne" B) "Så la være å se den og se noe annet" Jeg kunne ikke vært mer enig. 1 2 2 Lenke til kommentar
sofiemyr Skrevet torsdag kl 14:23 Del Skrevet torsdag kl 14:23 skaftetryne32 skrev (12 minutter siden): ingen minner er ødelagt dog, det er en påstand helt uten grunnlag, og de gamle filmene ble like tilpasset sin egen tid som dagens moderne tolkninger, når alt kommer til alt så er det du som bestemmer hva du ser på og jeg bestemmer hva jeg ser på, våre egne valg med andre ord, velger jeg å se en moderne tolkning snøhvit så er vel det greit, det ødelegger ikke mine minner om snøhvit fra nittenpilogbue. Dette er en litt typisk partisk fremstilling der den siden en selv ikke er en del av er de som alltid tar feil, jeg kan godt si det samme, det er lite takhøyde for å møte motparten på halvveien, og det er egentlig ikke så rart, når de fleste av dem har mer eller mindre alt til felles med unntak av hvem de mener bør kanselleres. F.eks 👇 Men hvem faen bryr seg om noen ikke er hvit som snø, det finnes ikke mennesker der ute som er hvite som snø, kort og godt, det er et eventyr, og det handlet aldri så veldig mye om at hun var hvit som snø, jeg mener det kan jo knapt kalles en handling ? Det er mer et fysisk karaktertrekk. Og skuespilleren er jo plenty "hvit", jeg har aldri vært en fan av at skuespillere ikke kan spille noe de selv ikke er, heterofile kan ikke spille homofile f.eks, det er idiotisk, kan homofile bare spille homofile f.eks ? Hva er engang poenget med skuespillere om det skal fortsette sånn ? Og det stemmer jo, historien handler ikke hovedsakelig om at denne jenta var bleik. Ja ingen historier er blitt ødelagt, brødrene Grimm sine samlede eventyr er ikke ødelagt på noe vis. Jeg kunne ikke vært mer enig. Endelig Joda - det hadde ikke hatt noe å si om det ikke er så innmari med bråk andre veien med "hvitvaskings" etc Jeez - det ble bråk for at Chris Pratt hadde STEMMEN til Mario og ikke hadde "ekte italiensk aksent" https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/films/news/chris-pratt-super-mario-bros-movie-b2311989.html En av dette årtiets virkelig interessante spørsmål er Jordan Petersons "Can the left go to far?" Har til dags dato ikke fått et saklig svar på det uten tilitersvis av whataboutism i samme svaret... Joda @skaftetryne32 jeg ser frem til den dagen (igjen) når skuespillere kan få være skuespillere igjen - og at det er det de leverer på lerrettet dom avgjør, ikke hvilken etnisitet de har, seksualitet på privaten, eller hvilken politiske meninger de har... Spørs hvor lenge vi må overleve "redd for å trå noen på tærne verdenen" før det evt skjer... Jeg liker presedens - og når det blir likt for alle - men det må bli slutt på å stigmatisere at det nærmest fremstilles som umoderne og feil å caste en ordinær hvit voksen heterofil mann/kvinne fordi det skal være en kvote for alt... Leste i en bisetning (sagt av Clint Eastwood) at ingenting er gøy lenger, ingen tåler spøk - og den mest arbeidsledige skuespilleren i Hollwood er mest sannsynlig hvit, hererofil og over 30... (han nevnte ikke kjønn) 3 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet torsdag kl 14:54 Del Skrevet torsdag kl 14:54 sofiemyr skrev (20 minutter siden): Joda @skaftetryne32 jeg ser frem til den dagen (igjen) når skuespillere kan få være skuespillere igjen - og at det er det de leverer på lerrettet dom avgjør, ikke hvilken etnisitet de har, seksualitet på privaten, eller hvilken politiske meninger de har... Spørs hvor lenge vi må overleve "redd for å trå noen på tærne verdenen" før det evt skjer... Hvis du virkelig mener dette, hva er da egentlig problemet med Rachel Zegler ? sofiemyr skrev (22 minutter siden): Joda - det hadde ikke hatt noe å si om det ikke er så innmari med bråk andre veien med "hvitvaskings" etc Vel som de sier 2 feil blir ikke 1 rett, så at det spruter dritt dra den ene siden er egentlig ikke en god grunn til spyle kloakk fra den andre siden, vi blir alle dekka i dritt og ingen vinner noe på det. Det er egentlig litt typisk denne kulturkrigen vi har adoptert at den ene skylder på den andre i god gammel dags "det var de som bynte først" type argumentasjon, men personlig gir jeg faen i hvem som avfyrte det første skuddet, anti-woke/woke tilhengere er nærmest helt like, stort sett en gjeng med rasshøl som lider av sterk offermentalitet. 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet torsdag kl 14:59 Del Skrevet torsdag kl 14:59 fredrik2 skrev (5 timer siden): Och du tror att du har klarat av att få noen att ändra mening? Man skulle tro att du efter hundratals inlägg kunde förstå vad folk skriver och svara på det i ställer för att hitta på stråmenn. Vel, jeg har endret mening sånn ca 35%, uten at det handler om hennes innlegg, jeg har vært ekstremt individualistisk orientert, men har lest noe som faktisk viser hvordan gruppen en tilhører betyr mer for psykisk helse og identitet enn man bare kan avskrive ved individet. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet torsdag kl 15:11 Del Skrevet torsdag kl 15:11 46 minutes ago, sofiemyr said: Jeez - det ble bråk for at Chris Pratt hadde STEMMEN til Mario og ikke hadde "ekte italiensk aksent" https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/films/news/chris-pratt-super-mario-bros-movie-b2311989.html En av dette årtiets virkelig interessante spørsmål er Jordan Petersons "Can the left go to far?" Men er det the left som laget såkalt bråk om stemmen til Mario? Og hvordan skiller denne bekymringen seg noe som helst fra din bekymring om Rachel Zegler som Snehvit? 2 2 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet torsdag kl 16:19 Del Skrevet torsdag kl 16:19 (endret) Snikpellik skrev (6 timer siden): Ta for eksempel Last of Us, en helt enorm suksess både som spill og tv-serie til tross for å ha blitt angrepet av en sint internettmobb som hevdet at det var "woke", og som kjørte både review bombing og det ene og det andre angrepet mot disse produktene. Jeg har ikke fått sett den enda, men jeg har bare hørt positive ting om den serien og den er notert på blokka. Last of Us er ikke noen remake, støyen mot remakes og spesielt Snow White må vel være nærmest umulig å ikke ha fått med seg hvis man henger litt på nettet. Endret torsdag kl 16:23 av DukeNukem3d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå