Gå til innhold

Woke i moderne underholdningsindustri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Atib Azzad skrev (9 minutter siden):

Jeg antar det er hva han mener med ekte kvinne.
Alternativet er at ikke-hvite kvinner ikke er ekte, og det synes som en drøyere tolkning.

Der ser du hvor polariserende en slik diskusjon kan bli - den tanken slo meg faktisk ikke. Ja, jeg så det etniske aspektet men tenkte mer i retningen at han syntes at DET var en ekte kvinne etter hans smak... og sånn går no dagan 😅

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, sofiemyr said:

Der ser du hvor polariserende en slik diskusjon kan bli - den tanken slo meg faktisk ikke. Ja, jeg så det etniske aspektet men tenkte mer i retningen at han syntes at DET var en ekte kvinne etter hans smak... og sånn går no dagan 😅

Det er selvsagt en risiko for å lese for mye inn í, eller feiltolke slike kommentarer.
Og selvsagt kan jeg ta feil, kanskje mener han bare ekte som í et skikkelig kvinnfolk, slik du foreslår.
Jeg føler meg likevel ganske trygg på tolkningen min, fordi denne posten går parallelt med saker fra steder som dailymail, og nypost, hvor transvinklingen er åpenbar, samt denne maga-referansen i posten, som du også vidretolket i retning av kjønnsidentitet, som igjen er ganske naturlig med tanke på hvor stort fokus maga har hatt  på transpersoner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
On 28.11.2024 at 2:13 AM, Ballalaika said:

Memes er gøy da

GR0yBgtaoAAC4H8.jpg

Apropos ting som er gøy/underholdende, Hitler og Jaguar reklamen. Denne videoen har samlet alt. 😆 😂

EDIT:

Om noen så videoen over og ikke skjønte siste referanse om SS Jaguar logo.

Jaguar the automaker was known as "Swallow Sidecar" but abandoned the SS logo when people began equating it with the Nazi SS. The company name was changed to Jaguar in 1945 but the SS logo was abandoned years earlier.

FirstVersions_Jaguar-logo-1935.png

Jaguar: from iconic sports cars to ultra-luxury EVs with a new logo

Endret av P7SA
Små justeringer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...